Vintage DD gramofon
Re: Vintage DD
Myslím, že preampRS není koncipován na dvě ramena.Mělo by být zapojené buď rca,nebo xlr,nikdy ne oba.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Vintage DD
Dasta má opravdu, nemohu to teď najít, ale sám výrobce to nedoporučuje (nevyvrací, že to bude hrát, ale je otázkou jak...)
Re: Vintage DD
Jo preto som objednal z Japonska entre et-100 na doporucenie Honzu z SP audio.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Možno Ťa sklamem, ale to nie je žiaden stabilizátor, iba adaptér na single.Original denon stabilizator/adapter Denon AD-3.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Vintage DD
Aretax prosím tá už prestaň s tým mentorskym prístupom. Je ok že máš svoje skúsenosti a ja mám zas tie svoje. Toto nie je môj prvý ani druhý gramofon…
https://audio-database.com/DENON-COLUMB ... ssory.html
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Dakujem este raz Honzovi z SP Audio za radu ohladne tohto skveleho Step-up trafa. Top! Dakujem. Neverim co pocujem v spojeni s AT33mono.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Mal som moznost tento tyzden popocuvat vacsiu cast mojich mono releasov. Niektore su remastre niektore originaly vela ich je z francuzska no pomalicky sa dostavam aj ku americky releasom, ktorych cena je samozrejme vyssia. Vela z vas mi pisalo sukromne ohladne gramofonu atd. 90% clenovia, ktori vobec verejne nekomentuju. Dakujem za podporu! Fakt si to vazim a som rad, ze som niektorych z vas tiez motivoval. Vintage analog je cesta k zvuku, ktory prinasa emocie! (ak clovek nic nepodceni.. plinth, samotny vyber a kombinacie motor/ramena atd atd..)
K tejto informacii sa zrejme nie vsetci dostanu tak to dam sem (mozno to niekomu pomoze). AT33MC mono má 10 Ohm DCR takže ideál SUT s 10 Ohmami na primáru. Vystupna impedancia prenosky je 0,35mv takže potřebuješ cca 1:20.
Entré ET 100 je vintage SUT, ktory vyrobil pan Matsudaira (dnes My SonicLab). SUT ma tri vstupy pre tri ramena 3 , 10 a 40 Ohmov na primaru a PASS,takže sa prisposobi tomu co mam. Tieto SUT sa daju kupit na ebay z Japonska celkom jednoducho,transformátory vo vnutri su Tamura takže stavka na istotu.
Viac o zvuku neskor…
K tejto informacii sa zrejme nie vsetci dostanu tak to dam sem (mozno to niekomu pomoze). AT33MC mono má 10 Ohm DCR takže ideál SUT s 10 Ohmami na primáru. Vystupna impedancia prenosky je 0,35mv takže potřebuješ cca 1:20.
Entré ET 100 je vintage SUT, ktory vyrobil pan Matsudaira (dnes My SonicLab). SUT ma tri vstupy pre tri ramena 3 , 10 a 40 Ohmov na primaru a PASS,takže sa prisposobi tomu co mam. Tieto SUT sa daju kupit na ebay z Japonska celkom jednoducho,transformátory vo vnutri su Tamura takže stavka na istotu.
Viac o zvuku neskor…
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Nechtěl jsem dál plevelit v Cortézově vlákně navíc to patří jasně do Tvého.....takže jsem se chtěl zeptat na ty nožky co si nakonec vybral? podle obrázků to vypadá že Gaia zůstaly?
Mám zkušenost takovou, že isoacoustic nikde moc nefungovaly(Gaia, Puck) , jeden kámoš měl Pucky pod zesíkem a to byla úplná tragedie, ani AAI.....
Mám zkušenost takovou, že isoacoustic nikde moc nefungovaly(Gaia, Puck) , jeden kámoš měl Pucky pod zesíkem a to byla úplná tragedie, ani AAI.....
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Mam tam nasrubovane gaia ktore su "prilepene" na tu zulovu dosku takze dokopy to ma kopec kil (cca 50-60kg). A pod tym celym je dubova doska a pod nou sorbotan a cele to je na troch hrotoch neohighend tripod.Subumbra - SPaudio píše: ↑09 úno 2025 10:16 Nechtěl jsem dál plevelit v Cortézově vlákně navíc to patří jasně do Tvého.....takže jsem se chtěl zeptat na ty nožky co si nakonec vybral? podle obrázků to vypadá že Gaia zůstaly?
Mám zkušenost takovou, že isoacoustic nikde moc nefungovaly(Gaia, Puck) , jeden kámoš měl Pucky pod zesíkem a to byla úplná tragedie, ani AAI.....
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
takhle vypadají ty piny do Entre ET100, neumím to dát do SZ
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Prosimte k cemu jsou ty piny dobre? Rovnez totiz vlastim Entre ET-100...
Subumbra - SPaudio píše: ↑09 úno 2025 15:53 takhle vypadají ty piny do Entre ET100, neumím to dát do SZ![]()
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Ahoj,vintage píše: ↑10 úno 2025 07:34 Prosimte k cemu jsou ty piny dobre? Rovnez totiz vlastim Entre ET-100...Subumbra - SPaudio píše: ↑09 úno 2025 15:53 takhle vypadají ty piny do Entre ET100, neumím to dát do SZ![]()
jsou to vnitřní piny RCA konektorů, mě když to přišlo před mnoha lety z Japonska, tak nefungovaly dva nebo tři konektory, tak sem to rozebral a zjistil že ty "vidličky" byly nalomené a někde úplně upadlé, tak sem to nechal vypálit z bronzového plechu na kontakty a všechno vyměnil :-)
Mám jich asi pořád dost pro Janíka i pro Tebe.....
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Diky za info
me SUT funguje bezvadne, ale pro sicher mrknu dovnitr v jakem jsou ty 'vidlicky' stavu :)
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Ono to neuvidíš, je to uvnitř toho konektoru, mezi ty "vidličky" vleze + RCA konektoru - ta trubička, u mě to asi někdo nějak vypáčil nevím protože normálním používáním by se tomu nemělo nic stát....
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Pěkné krabičky. Co (a na co) je uvnitř?
Re: Vintage DD
Novinka v mojom systeme dorazila z Japonska - SAEC SS-300 slipmat.
Viac neskor.
Viac neskor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Nejake poznamky ak by to niekoho zaujimalo (OpenAI)
Rozmery SAEC SS-300:
Priemer: 295 mm (štandardný priemer LP)
Hrúbka:
– 4 mm (pri vonkajšom okraji)
– 5,5 mm (pri strede okolo vretena)
(je mierne konvexná pre lepší kontakt s LP)
Hmotnosť: cca 0,9 kg (900 g)
Materiál: hliníková zliatina ALHAIS s vysokým tlmiacim faktorom
Otvor na stred: štandardný otvor 7,2 mm pre LP vreteno
Dizajn: 5 kruhových rezonátorových otvorov na odľahčenie a potlačenie nežiaducich rezonancií, rovnomerne rozložených v kruhu.
Čo tvrdí SAEC o SS-300:
Účel:
SAEC SS-300 je ťažká hliníková stabilizačná podložka na LP platne, navrhnutá na:
redukciu rezonancií platne,
potlačenie vibrácií počas prehrávania,
zlepšenie kontaktu medzi platňou a talierom gramofónu.
Technológia:
Vyrobené z vysoko čistej hliníkovej zliatiny ALHAIS, ktorá má vysoký tlmiaci faktor a zároveň výborné mechanické vlastnosti.
Podložka má mierne konvexný tvar (hrubšia pri strede), aby sa LP pritisla k podložke pre maximálny kontakt a rovinnosť.
Päť otvorov je strategicky rozmiestnených, aby:
rozdelili hmotnosť,
potlačili vznik sekundárnych rezonancií,
zachovali konzistentné rozloženie hmotnosti.
Deklarované prínosy podľa SAEC:
Potlačenie mikrovibrácií v LP spôsobených prenosom z ramena a hrotu.
Zlepšenie stabilizácie otáčok počas prehrávania, čo vedie k stabilnejšej prezentácii zvuku.
Redukcia skreslenia, najmä v basových pásmach, vďaka potlačeniu rezonancií v LP a ich prenosu do taliera.
Vylepšenie čistoty zvuku a lokalizácie nástrojov, pretože LP pevne prilieha k podložke a minimalizujú sa vzduchové medzery, ktoré spôsobujú neželané rezonancie.
Zvýšenie presnosti sledovania hrotu (tracking performance) vďaka stabilnej základni.
Výrobca výslovne uvádza:
„Podložka SAEC SS-300 bola navrhnutá tak, aby dosahovala optimálne výsledky BEZ použitia ďalších svoriek či záťaží, preto sa odporúča nepoužívať s ďalšími svorkami.“
Zhrnutie pre tvoju prax:
SS-300 je pasívny mechanický tlmič, ktorý funguje vďaka svojej hmotnosti a materiálovým vlastnostiam.
Potrebuje priame, čisté uloženie LP na jej povrch bez ďalších svoriek pre maximálny účinok podľa filozofie výrobcu.
Ideálne na zníženie mikrosumu, spevnenie basov a stabilizáciu prehrávania.
Rozmery SAEC SS-300:
– 4 mm (pri vonkajšom okraji)
– 5,5 mm (pri strede okolo vretena)
(je mierne konvexná pre lepší kontakt s LP)
Čo tvrdí SAEC o SS-300:
SAEC SS-300 je ťažká hliníková stabilizačná podložka na LP platne, navrhnutá na:
redukciu rezonancií platne,
potlačenie vibrácií počas prehrávania,
zlepšenie kontaktu medzi platňou a talierom gramofónu.
Vyrobené z vysoko čistej hliníkovej zliatiny ALHAIS, ktorá má vysoký tlmiaci faktor a zároveň výborné mechanické vlastnosti.
Podložka má mierne konvexný tvar (hrubšia pri strede), aby sa LP pritisla k podložke pre maximálny kontakt a rovinnosť.
Päť otvorov je strategicky rozmiestnených, aby:
rozdelili hmotnosť,
potlačili vznik sekundárnych rezonancií,
zachovali konzistentné rozloženie hmotnosti.
„Podložka SAEC SS-300 bola navrhnutá tak, aby dosahovala optimálne výsledky BEZ použitia ďalších svoriek či záťaží, preto sa odporúča nepoužívať s ďalšími svorkami.“
SS-300 je pasívny mechanický tlmič, ktorý funguje vďaka svojej hmotnosti a materiálovým vlastnostiam.
Potrebuje priame, čisté uloženie LP na jej povrch bez ďalších svoriek pre maximálny účinok podľa filozofie výrobcu.
Ideálne na zníženie mikrosumu, spevnenie basov a stabilizáciu prehrávania.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Ahoj, tak to pise vyrobca. Ale treba si to vyskusat ako sa to prejavy na zvuku a ci sa to paci/nepaci.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Doufám, že se podělíš i o zkušenosti, jak to hraje s/bez. Podložka sama vypadá celkem futuristicky.
Zaujalo mě to i proto, že jsem narazil na jiný doplněk od SAEC, a to jejich malý clamp s integrovanými devíti závažími. Taky pěkná hračka. Nemáte někdo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vintage DD
jeden uzivatel to pouziva z tohto fora ale s verziou 2. zrejme mu to sedi alebo sedelo neviem ci to este pouziva. https://www.youtube.com/watch?v=TMjARPKnwUo&t=197s
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Vidím kombinaci obou výrobků od SAECa zároveň, a zřejmě otestováno k plné spokojenosti.
Poznámka ke krásné sestavě. Bál bych se toho gramofonu na zemi, úplně mi zatrnulo při představě prošáplého gramce. Odvahy v hifi je třeba.
A umístění skvostného kotoučáku pod okno místo radiátoru je za mě inovace roku!
Poznámka ke krásné sestavě. Bál bych se toho gramofonu na zemi, úplně mi zatrnulo při představě prošáplého gramce. Odvahy v hifi je třeba.
A umístění skvostného kotoučáku pod okno místo radiátoru je za mě inovace roku!
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Janíku můžeš ještě jednou vysvětlit, tu sílu(hrůbku) toho slip matu SAEC? Uprostřed je silnější než na krajích? Jak se to projeví když položíš Lp, to je na krajích ve vzduchu potom? Vím, že se zkuošely slip maty naopak mírně konkávní, aby se s klampem dosáhlo lepšího kontaktu s LP, ale toto si úplně neumím představit, čím je dosaženo lepšího kontaktu s Lp když jsou kraje tenčí?Janik píše: ↑16 črc 2025 14:50 Nejake poznamky ak by to niekoho zaujimalo (OpenAI)
Rozmery SAEC SS-300:
Priemer: 295 mm (štandardný priemer LP)
Hrúbka:
– 4 mm (pri vonkajšom okraji)
– 5,5 mm (pri strede okolo vretena)
(je mierne konvexná pre lepší kontakt s LP)
Podložka má mierne konvexný tvar (hrubšia pri strede), aby sa LP pritisla k podložke pre maximálny kontakt a rovinnosť.
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Tu je mk2 ma to identicke rozmery https://www.amazon.co.jp/-/en/SAEC-SS-3 ... B0BDDG9713 je tam nakres (prierez) toto som si ani nevsimol. Myslim ze to ai zle pochopil
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
...četl jsem, že rozdíl v generacích je v síle a typu materiálu 4mm vs 5,5mm (a tedy i v nižší hmotnosti 870g vs 845g)...a v přesnosti výroby...
Re: Vintage DD
Inak podla toho výkresu (priečny rez) tam tá konkávnosť nie je zakreslená a je zakótovaná hrúbka 5,5mm v celom priemere taniera. Akurát tam je to vybranie zospodu okolo stredu ale to je stupňovité a nie konkávne.
Audio PC+Daphile+DRC/Lindemann CD1SE/Rockna Wavedream Signature Balanced>Canor AI 1.20>Marten Django XL
230V:Torus modif.,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
230V:Torus modif.,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
Re: Vintage DD
Jo presne blesk.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Rozdiel je asi len v povrchovej úprave rozmery sedia
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Tak rozmery to zakreslene fixkou je mk 1.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Material je tiez rozdielny. Aj ked ide o nejaku hlinikovu zliatinu.
Technické poznámky
ALHAIS je bežne používaná v presných mechanických dieloch – má slušnú tlmiacu schopnosť, ale môže mať minimálne zvyškové napätie po frézovaní.
ALHIGHCE je špeciálna audio-zliatina (pravdepodobne variant hliníka 5000 alebo 7000 série s ďalšími úpravami), optimalizovaná na:
vysokú planárnosť,
minimálne rezonancie,
vyššiu povrchovú hustotu bez mikropórov.
Zvukovo to znamená:
SS-300 (ALHAIS) dodáva telo a základ, je mierne viac „hliníkovo znejúca“ – veľmi efektívna na basy.
SS-300 MK2 (ALHIGHCE) je neutralnejšia, prirodzenejšia, hladšia – nie je tak „úderná“, ale presnejšia v mikrodynamike a scéne.
---
Poznamka - treba to brat trocha s pohladu aj toho, ze tam moze byt posluchovo iny pocit od gramofonu a zostatku ku gramofonu a zostatku... proste sa to moze chovat inak u kazdeho
ALHAIS je bežne používaná v presných mechanických dieloch – má slušnú tlmiacu schopnosť, ale môže mať minimálne zvyškové napätie po frézovaní.
ALHIGHCE je špeciálna audio-zliatina (pravdepodobne variant hliníka 5000 alebo 7000 série s ďalšími úpravami), optimalizovaná na:
vysokú planárnosť,
minimálne rezonancie,
vyššiu povrchovú hustotu bez mikropórov.
SS-300 (ALHAIS) dodáva telo a základ, je mierne viac „hliníkovo znejúca“ – veľmi efektívna na basy.
SS-300 MK2 (ALHIGHCE) je neutralnejšia, prirodzenejšia, hladšia – nie je tak „úderná“, ale presnejšia v mikrodynamike a scéne.
---
Poznamka - treba to brat trocha s pohladu aj toho, ze tam moze byt posluchovo iny pocit od gramofonu a zostatku ku gramofonu a zostatku... proste sa to moze chovat inak u kazdeho
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Objednal som si Saec SRS-9 tiez z Japonska. Potom napisem viac mozno preco... Kazdopadne SS-300 priniesla velmi pozitivny efekt. Oproti slipmatu ktory som mal tvrdena guma original Denon ale aj oproti kovovemu, ktory som predal (Cu/nerez) je to posun k lepsiemu! Nedrbe to zvukovy charakter zachovava ho a vylepsuje. Scena je presnejsia a stabilnejsia.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Díky za opravu informace o proměnlivé tloušťce slip matu.....
Jestli mohu ještě se vrátím k tomu zda použít další příslušenství - klamp či nepoužít.
V první řadě je třeba zmínit, že kovový slip mat je v principu to správné řešení, gumy korky, kůže, sorbotany a jiné tlumící materiály prostě nemohou přinést top zvuk, tlumí sice rezonance, ale bohužel i to co ve zvuku chceme aby zůstalo, takže to je řešení pouze pro nejlevnější systémy......
Kovový slip mat poskytuje zejména ve spojení s vhodným klampem pevnou oporu pro Lp a vytváří tak téměř ideální podmínky pro snímání mechanického záznamu(ty ideální jsou v praxi nerealizovatelné). Protože ale vnímáme až celkový soulad všech materiálů v soustavě "talíř - slip mat - Lp - klamp" je výsledný zvuk odrazem jakési souhry všech zúčastněných, nelze tedy něco označit za jediné správné řešení a danou kombinaci, každá kombinace, ale přinese trochu jiný zvuk a to i v případě dvou verzí SS-300, ty uváděné slitiny se mimochodem velmi liší svými vlastnostmi, nevím odkud čerpáš ty informace, ale formulace "pravdepodobne variant hliníka 5000 alebo 7000 série" je něco jako "pravdepodobne dřevo alebo sklo" ty slitiny mají tak zásadně odlišné vlastnosti, že ve slipu s těchto slitin bude obrovský rozdíl, máme vyzkoušeno jak se projevuje změna hliníkové slitiny na našich RBS nohách, takže mluvím z vlastní zkušenosti.
To že vnímáš rozdíl oproti gumě od Denonu ja naprosto jasné, guma fungovat nemůže ať jí vyrobí kdokoli, kovové slipmaty Cu nerez by chtělo lépe popsat, to byl nějaký sendvič? , jaká síla ? bylo to lepené elastickým lepidlem? to je spousta vlivů, které ovlivňují výsledek, co je ale stále třeba vnímat, je fakt , že ani supr ideální slipmat nebude řešit rezonance Lp bez adekvátního klampu v ideálním případě v kombinaci s vnějším ringem, tady se obávám, že 298g Saec SRS-9 toho moc nenadělá, opět osobní zkušenosti s vlivem hmotnosti klampu.
Jestli mohu ještě se vrátím k tomu zda použít další příslušenství - klamp či nepoužít.
V první řadě je třeba zmínit, že kovový slip mat je v principu to správné řešení, gumy korky, kůže, sorbotany a jiné tlumící materiály prostě nemohou přinést top zvuk, tlumí sice rezonance, ale bohužel i to co ve zvuku chceme aby zůstalo, takže to je řešení pouze pro nejlevnější systémy......
Kovový slip mat poskytuje zejména ve spojení s vhodným klampem pevnou oporu pro Lp a vytváří tak téměř ideální podmínky pro snímání mechanického záznamu(ty ideální jsou v praxi nerealizovatelné). Protože ale vnímáme až celkový soulad všech materiálů v soustavě "talíř - slip mat - Lp - klamp" je výsledný zvuk odrazem jakési souhry všech zúčastněných, nelze tedy něco označit za jediné správné řešení a danou kombinaci, každá kombinace, ale přinese trochu jiný zvuk a to i v případě dvou verzí SS-300, ty uváděné slitiny se mimochodem velmi liší svými vlastnostmi, nevím odkud čerpáš ty informace, ale formulace "pravdepodobne variant hliníka 5000 alebo 7000 série" je něco jako "pravdepodobne dřevo alebo sklo" ty slitiny mají tak zásadně odlišné vlastnosti, že ve slipu s těchto slitin bude obrovský rozdíl, máme vyzkoušeno jak se projevuje změna hliníkové slitiny na našich RBS nohách, takže mluvím z vlastní zkušenosti.
To že vnímáš rozdíl oproti gumě od Denonu ja naprosto jasné, guma fungovat nemůže ať jí vyrobí kdokoli, kovové slipmaty Cu nerez by chtělo lépe popsat, to byl nějaký sendvič? , jaká síla ? bylo to lepené elastickým lepidlem? to je spousta vlivů, které ovlivňují výsledek, co je ale stále třeba vnímat, je fakt , že ani supr ideální slipmat nebude řešit rezonance Lp bez adekvátního klampu v ideálním případě v kombinaci s vnějším ringem, tady se obávám, že 298g Saec SRS-9 toho moc nenadělá, opět osobní zkušenosti s vlivem hmotnosti klampu.
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Pri saec srs9 nejde len o váhu ma v sebe mechanizmus ktorý ešte dotlači lp k podložke.
Čo sa týka materiálov to by som nechal asi uzavreté lebo saec ako renomovaný výrobca si necháva väčšinu veci pre seba. Sú to len dohady.
Cu/nerez bol sendvič z jednej strany cu z druhej nerez. Lepidlo neviem mal som to od Dastu. Fungovalo to dobre s clampom
https://www.ebay.com/itm/285733024905 na projecte xtension. Na Denone to kazilo všetko. Guma bola lepšia príjemnejšia na ucho oproti tomu.
Čo sa týka materiálov to by som nechal asi uzavreté lebo saec ako renomovaný výrobca si necháva väčšinu veci pre seba. Sú to len dohady.
Cu/nerez bol sendvič z jednej strany cu z druhej nerez. Lepidlo neviem mal som to od Dastu. Fungovalo to dobre s clampom
https://www.ebay.com/itm/285733024905 na projecte xtension. Na Denone to kazilo všetko. Guma bola lepšia príjemnejšia na ucho oproti tomu.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Re: Vintage DD
O jaké frekvence se u těch rezonancí jedná?
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 372
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Vintage DD
Janík, nechci Ti brát iluze, ber to jen jako poskytnutí osobních zkušeností ostatním......
Ty slipy jsem měl od Dasty půjčené, celou krabici(rovněž Marián), s Honzou jsem to rozebíral, a z toho nefunguje na stystémech jako mám já,
nebo Marián vůbec nic ve srovnání s nerezovým slipem 2,5kg, ty plechy jsou tenké a ani to lepení neprospívá, určitě se ale našly gramofony kde
to nějaký přínos mít mohlo, ale to je druhý konec žebříčku na kterém se snažíme pohybovat. Co mě ale opravdu překvapilo,
je 10mm měděný slip co jsem měl půjčený od žabinyho, na dvou gramofonech se zcela odlišnou konstrukcí stejný projev
(PD555 8,5kg belt, Dual 1219 3,1kg idler) a to ztráta brilanace zvuku.
Tak deset let zpátky, kdy jsem měl asi vrchol svého vintage období, jsem strašně toužil po Cu 180 od Micro, vlastně až do toho testu slipu
od Saši jsem měl stále velká očekávání od mědi a dokonce jsme i ten 10mm výpalek měli zadaný u jedné firmy co pálí plechy, na štěstí se
to po té zkušenosti podařilo ztornovat a místo toho jsme nechali udělat 10mm mosaz,...
Ale zpět k Cu180 a dest let zpět.....spolupracovali jsme s jednou firmou co zpracovávala nerez, takže jsme nechali vypálit
z 5mm leštěného plechu slip maty inspirované Kenwoodem (L-07D)jejich přínos byl jednoznačný, navíc rozpětí gramofonů na kterých přinesly
zlepšení byl tak velký, že nelze hovořit o nějakém "tak si to zrovna sedlo"
Kenwood KD990
Dual 1219
Sansui 4040
Lux PD441
Lux PD555
ProJect RPM10
Micro BL91
V té době jsem měl krom PD555 ještě Micro BL111 (a asi dalších 10 gramofonů) gramofony byly všude......:-) ta 111 hrála docela slušně(LP přímo na 10kg mosazný talíř žádný slip jsem tam neměl) ale jediný ten Kenwood s nerez slipem se tomu vyrovnal, ale tehdy sem neměl žádné klampy, neměl jsem nohy pod gramce ani ostatní přístroje a netušil jsem jaké to má vlivy, podobně tomu bylo v té době s kabely......
Tím se dostávám k té "renomované firmě" .......měl jsem naprosto bezmeznou důvěru v Micro Seiki, takovou, že jsem nepřipouštěl možnost úprav, protože ten renomovaný výrobce přece ví jak to udělat nejlépe, toto ve mě ve vztahu k Micro přetrvávalo ještě dlouhé roky a bral jsem jejich produkty jako inspiraci pro vlastní vývoj, do té doby než jsem zjistil že jejich VDS systém totálně mrví zvuk, ať aktivován či nikoli, ty gumové lipy které utěsňují LP a talíř aby mohlo dojít k přisátí, jsou pružné uložení a seberou kus zvuku, že jejich pružinové nohy s olejovým tlumením mrví zvuk a jejich 450g gumový slip mat na BL91 mrví zvuk......Japonci měli beze sporu naprosto precizní strojní výrobu, přesná a tichá talířová ložiska(Micro) dokonale vyrobená ramena (SAEC, Micro, Sony, Fidelity Research a mnoho dalších) ale něco tomu občas trochu chybělo, podobně jako u motorek, japonky jsou precizní spolehlivé, dlouho vydrží ale něco jim oproti italkám (co se trochu se..u)chybí a to něco se promítá do zábavnosti a emocí a s tím zvukem je to obdobně...
Já Ti samozřejmě přeju aby Ti to fungovalo, ale objektivně vzato, má ten klamp malý průměr(72mm), což snižuje jeho efektivitu, a představa že 300g narovnáš nějaké zvlnění na Lp o průhybu(míse) nemluvě je opravdu lichá. Máme otestováno, že kleštinový klamp s 600-800g kde lze přítlak na LP dosáhnout větší než u 4kg klampu, nemá stejně pozitivní zvukový vliv, takže jednoznačně ta hmotnost hraje zásadní roli.
Ty slipy jsem měl od Dasty půjčené, celou krabici(rovněž Marián), s Honzou jsem to rozebíral, a z toho nefunguje na stystémech jako mám já,
nebo Marián vůbec nic ve srovnání s nerezovým slipem 2,5kg, ty plechy jsou tenké a ani to lepení neprospívá, určitě se ale našly gramofony kde
to nějaký přínos mít mohlo, ale to je druhý konec žebříčku na kterém se snažíme pohybovat. Co mě ale opravdu překvapilo,
je 10mm měděný slip co jsem měl půjčený od žabinyho, na dvou gramofonech se zcela odlišnou konstrukcí stejný projev
(PD555 8,5kg belt, Dual 1219 3,1kg idler) a to ztráta brilanace zvuku.
Tak deset let zpátky, kdy jsem měl asi vrchol svého vintage období, jsem strašně toužil po Cu 180 od Micro, vlastně až do toho testu slipu
od Saši jsem měl stále velká očekávání od mědi a dokonce jsme i ten 10mm výpalek měli zadaný u jedné firmy co pálí plechy, na štěstí se
to po té zkušenosti podařilo ztornovat a místo toho jsme nechali udělat 10mm mosaz,...
Ale zpět k Cu180 a dest let zpět.....spolupracovali jsme s jednou firmou co zpracovávala nerez, takže jsme nechali vypálit
z 5mm leštěného plechu slip maty inspirované Kenwoodem (L-07D)jejich přínos byl jednoznačný, navíc rozpětí gramofonů na kterých přinesly
zlepšení byl tak velký, že nelze hovořit o nějakém "tak si to zrovna sedlo"
Kenwood KD990
Dual 1219
Sansui 4040
Lux PD441
Lux PD555
ProJect RPM10
Micro BL91
V té době jsem měl krom PD555 ještě Micro BL111 (a asi dalších 10 gramofonů) gramofony byly všude......:-) ta 111 hrála docela slušně(LP přímo na 10kg mosazný talíř žádný slip jsem tam neměl) ale jediný ten Kenwood s nerez slipem se tomu vyrovnal, ale tehdy sem neměl žádné klampy, neměl jsem nohy pod gramce ani ostatní přístroje a netušil jsem jaké to má vlivy, podobně tomu bylo v té době s kabely......
Tím se dostávám k té "renomované firmě" .......měl jsem naprosto bezmeznou důvěru v Micro Seiki, takovou, že jsem nepřipouštěl možnost úprav, protože ten renomovaný výrobce přece ví jak to udělat nejlépe, toto ve mě ve vztahu k Micro přetrvávalo ještě dlouhé roky a bral jsem jejich produkty jako inspiraci pro vlastní vývoj, do té doby než jsem zjistil že jejich VDS systém totálně mrví zvuk, ať aktivován či nikoli, ty gumové lipy které utěsňují LP a talíř aby mohlo dojít k přisátí, jsou pružné uložení a seberou kus zvuku, že jejich pružinové nohy s olejovým tlumením mrví zvuk a jejich 450g gumový slip mat na BL91 mrví zvuk......Japonci měli beze sporu naprosto precizní strojní výrobu, přesná a tichá talířová ložiska(Micro) dokonale vyrobená ramena (SAEC, Micro, Sony, Fidelity Research a mnoho dalších) ale něco tomu občas trochu chybělo, podobně jako u motorek, japonky jsou precizní spolehlivé, dlouho vydrží ale něco jim oproti italkám (co se trochu se..u)chybí a to něco se promítá do zábavnosti a emocí a s tím zvukem je to obdobně...
Já Ti samozřejmě přeju aby Ti to fungovalo, ale objektivně vzato, má ten klamp malý průměr(72mm), což snižuje jeho efektivitu, a představa že 300g narovnáš nějaké zvlnění na Lp o průhybu(míse) nemluvě je opravdu lichá. Máme otestováno, že kleštinový klamp s 600-800g kde lze přítlak na LP dosáhnout větší než u 4kg klampu, nemá stejně pozitivní zvukový vliv, takže jednoznačně ta hmotnost hraje zásadní roli.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Vintage DD
Myslim, ze hlavny rozdiel je dd vs belt drive. Obe maju svoje plusy a svoje minusy. Chovaju sa vsak inak. Kazdemu sedi nieco ine. Pri tom clampe od saec ide pomerne viac o redukciu mikrovibracii ako nejake fyzicke vyrovnanie lp. Nastastie krivych lp nemam vela zopar ks.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
HeadAmp: SPX 2010
Sluchadla: Hifiman Arya Organic (in love)
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
DAC: Topping DX5 II
Lista: Ehmann