Severní Korea versus Jižní Korea aneb smetiště HEF
-
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: Severní Korea versus Jižní Korea aneb smetiště HEF
Jako promiň, ale ty jsi nám snad někdy něco dokázal co je uvnitř kabelu nebo filtraci. Ne, filtrace máš zalite aby nikdo neviděl co tam je. Nebo tomu uz tak není?
Ale rád ses navazel do ostatních výrobců kde jsi viděl co mají uvnitř. A rád to srovnával ze svoji filtraci která ma vše lepší než konkurence. I když v reálu...
Ale rád ses navazel do ostatních výrobců kde jsi viděl co mají uvnitř. A rád to srovnával ze svoji filtraci která ma vše lepší než konkurence. I když v reálu...
Re: Diamond sound - zemnící jednotka (grounding)
@Aretax - doporucil bych vice klidu a miru. Pouze jsem sdelil svuj nazor a na to mam snad pravo. Elfton nic nemeril, pouze sdilel odkaz s merenim - je na tom mereni snad neco spatne? Jake jine zavery bys z toho vyvodil?
Zkouset to s dovolenim nebudu, jak jsem psal nemam duvod pripojovat antenu ke sve sestave. Je to proste blbost. Co kdybych tady predstavil novy produkt, audiofilni ho*no, o kterem bych tvrdil, ze kdyz jim pomazete cele repro, tak ze to bude hrat lip? Taky byste to nejdriv vyzkouseli, nez byste si udelali nazor, ze je to totalni blbost? Asi tezko... no ale zrejme vas prispevek by pak byl irelevantni a pouze v rovine teorie, zejo.
Zkouset to s dovolenim nebudu, jak jsem psal nemam duvod pripojovat antenu ke sve sestave. Je to proste blbost. Co kdybych tady predstavil novy produkt, audiofilni ho*no, o kterem bych tvrdil, ze kdyz jim pomazete cele repro, tak ze to bude hrat lip? Taky byste to nejdriv vyzkouseli, nez byste si udelali nazor, ze je to totalni blbost? Asi tezko... no ale zrejme vas prispevek by pak byl irelevantni a pouze v rovine teorie, zejo.
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Diamond sound - zemnící jednotka (grounding)
nemusis skusat drogy ked vies, ze su zle... takyto pristup je kktina sry. ale aspon je sranda ako vyssie pisal zapa.
Mono: Denon DA-309 10” + AT33Ann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
Amp: SPX 2010, SPX A40
Repro: STH12
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
Lista: Ehmann
Stereo: Bokrand 12” + EMT JSD6G
Phono: PJ RS + LPS (Rix)
SuT: Entre ET-100
Amp: SPX 2010, SPX A40
Repro: STH12
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth
Lista: Ehmann
Re: Diamond sound - zemnící jednotka (grounding)
od Yiakubou » stř 27. lis 2024 8:46:25
@Aretax - doporucil bych vice klidu a miru. Pouze jsem sdelil svuj nazor a na to mam snad pravo.
Aj ja...
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4503
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: ELFTON
Pánové,
zde jste ve vlákně značky Elfton, prosím neřešte zde co pod bedny nebo jak to má Pavel. To by bylo spíš do osobního vlákna.
Děkuji za pochopení.
ML
zde jste ve vlákně značky Elfton, prosím neřešte zde co pod bedny nebo jak to má Pavel. To by bylo spíš do osobního vlákna.
Děkuji za pochopení.
ML
Mark Levinson
-
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: ELFTON
PavelDosko píše: ↑28 lis 2024 06:11 Hrály super, nic tam nebylo osizene a kdyby byl k dipozici na trhu náhradní pásek tak jsem jiné nepotřeboval, neslyšel jsi je tak nepomlouvej.
Tak by mě zajímalo zda ELFTON hraje lépe než ten Bastl. A jelikož v hifi neexistuje cesta zpět, tak musí být logicky ELFTON lepší. Potom se ale nabízí otázka, proč sis nechal stavět Bastl který je neopravitelny jako nějaká padesát let stará bedna, když jej přehraje bedna přes sto tis. :-?
- PavelDosko
- Příspěvky: 2705
- Registrován: 14 bře 2012 19:59
- Bydliště: Olomouc
Re: ELFTON
jak psal admin - je to tu o Elftonu, tak sem netahej sve mindraky
neni placka, neni highend
Re: ELFTON
Ono zas tie Elfton Vegas mkII boli super kup, za to tu bednu dnes sotva DYI a už vôbec nie výrobca neposkladá
Audio PC+Daphile+DRC/Lindemann CD1SE/Chord Dave+Choral stand>Canor AI 1.20>Marten Django XL
230V:Torus modif.,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
230V:Torus modif.,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
-
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
Re: ELFTON
A jaké prosím te mindraky, jako z čeho? Jsem mladej, krasnej, v plné kondici, na benč dám 132kgPavelDosko píše: ↑01 pro 2024 13:03 jak psal admin - je to tu o Elftonu, tak sem netahej sve mindraky

Naposledy upravil(a) B. M. C. G. dne 01 pro 2024 13:52, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 pro 2021 20:35
- PavelDosko
- Příspěvky: 2705
- Registrován: 14 bře 2012 19:59
- Bydliště: Olomouc
Re: ELFTON
nahlášenoB. M. C. G. píše: ↑01 pro 2024 13:49A jaké prosím te mindraky, jako z čeho? Jsem mladej, krasnej, v plné kondici, na benč dám 132kgPavelDosko píše: ↑01 pro 2024 13:03 jak psal admin - je to tu o Elftonu, tak sem netahej sve mindrakyšťastně zadaný uz pár let s krásnou ženou. Sestava hraje čím dal lépe. Nemusím nic dělat, tudíž mě nic nestresuje. Jediný zamidrakovany protivný starý dědek jsi tu byl vždy ty :lol: Ja píšu k tématu, zajímá mě porovnání. Takže nechápu proč osobně útočíš. %-(
neni placka, neni highend
Re: ELFTON
Takze 1:1 na lehke utoky, coz staci
....Uz se venujte jen tematu. Diky
1. Jadis DA88S MkII,McIntosh MCD500,Franco Serblin Accordo Essence,Tyr2,Heimdall2,LessLoss,XLO,filtr NA,BW PV1D, Sennheiser HD595,
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
Re: Zemnicí box - TweakGuru
No páni. Tak takhle to vypadá, když si člověk sedne za jasné noci na zápraží, zahledí se na měsíček a, ač neví o elektrotechnice a fyzice zhola nic, začne zasněně filozofovat o jejich principech a fungování a vymejšlet si na základě svých doměnek, dojmů, představ a snů vlastní teorie o tom jak vlastně fungujou, aniž by ho byť i jen na okamžik napadlo si o nich skutečně zjistit a doučit se alespoň základy.
Re: Aries Cerat
No tě pic.Subumbra - SPaudio píše: ↑25 led 2025 08:21Ve vší úctě, neměli bychom zde lidem motat hlavu, rozdíl mezi trumpetou a saxofonem zvládne každý domácí reprodukční řetězec a žádné extra rozlišení k tomu potřeba není, toto opravdu nejsou nuance, nýbrž dva zcela charakterem odlišné nástroje, trumpeta plech - saxofon dřevo, pokud toto nejde rozlišit chyba je někde jinde.....zappa - Mecca studio píše: ↑29 pro 2024 15:42
Jo, je to trubka, ale parádní. Děkujin za opravu. Dechové nástroje vůbec jsou poměrně těžký oříšek v domácí reprodukci, je potřeba notné dávky muzikality a rozlišení, aby byly slyšet všechny ty nuance.
Tady je to zlatoušec vedle zlatoušce

Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Spatne hledate chlapci a zbytecne se v tom patlate, stejne to k zadnemu vysledku nepovede. Ta klasifikace je u piana ruzna, podle ruznych systemu a perspektiv a nejaka jednoznacna shoda rozhodne neni. Piano ma proste takovou dvoji identitu. Jako priklad davam vystup ze Scholar GPT, nijak jsem to ale nezkoumal, pouze cerpam ze svych znalosti a zkusenosti. Mimochodem podle nejpouzivanejsiho systemu klasifikace dnesni doby je piano chordofon ;-)
Kód: Vybrat vše
Zde je přehled akademických článků, které zkoumají klasifikaci piana jako perkusivního nástroje, jeho jedinečné vlastnosti a roli v hudebních kontextech:
### 1. **"Eighty-eight drums: The piano as percussion instrument in jazz"**
- **Autor**: T. Van Seters
- **Shrnutí**: Tento článek se zabývá perkusivní povahou piana, zejména v jazzu. Uvádí podobnosti mezi technikou hry na piano a bicí a zkoumá klasifikaci piana jako perkusivního nástroje.
- [Číst článek (PDF)](https://roam.macewan.ca/bitstreams/d3026a72-5a64-4065-ae84-a123060dca5a/download)
### 2. **"History and Development of the Percussion Orchestra"**
- **Autor**: W. Parker
- **Shrnutí**: Zaměřuje se na roli piana v perkusních ansámblech s ohledem na jeho zvukové a mechanické vlastnosti.
- [Číst článek (PDF)](https://diginole.lib.fsu.edu/islandora/object/fsu:180443/datastream/PDF/view)
### 3. **"Classifying Musical Instruments"**
- **Autor**: C. Schmidt-Jones
- **Shrnutí**: Poskytuje široký pohled na klasifikaci hudebních nástrojů, zdůrazňuje dvojí identitu piana jako strunného a perkusivního nástroje.
- [Číst článek (PDF)](http://www.melissagonzalez.org/uploads/7/0/4/1/7041280/classifying_instruments.pdf)
### 4. **"Handbook of Percussion Instruments"**
- **Autoři**: K. Peinkofer a F. Tannigel
- **Shrnutí**: Zkoumá perkusní nástroje se zaměřením na tón a produkci zvuku. Piano je analyzováno jako perkusivní nástroj díky mechanismu s kladívky.
- [Číst příručku (PDF)](https://www.vapmedia.com/uploads/8/1/6/4/81640608/peinkofer_tannigel_handbook_look_inside.pdf)
### 5. **"PAL: The Percussive Audio Lexicon"**
- **Autor**: R. Bell
- **Shrnutí**: Tato dizertace zkoumá zvukové vlastnosti perkusních nástrojů, včetně klasifikace piana a jeho jedinečných charakteristik při hudební produkci.
- [Číst dizertaci (PDF)](https://figshare.swinburne.edu.au/articles/thesis/PAL_the_percussive_audio_lexicon_An_approach_to_describing_the_features_of_percussion_instruments_and_the_sounds_they_produce/26262776/1/files/47602415.pdf)
### 6. **"On Concepts and Classifications of Musical Instruments"**
- **Autor**: M.J. Kartomi
- **Shrnutí**: Diskutuje různé klasifikační systémy, včetně hybridů strunných a perkusivních nástrojů, jako je piano.
- [Číst knihu](https://books.google.com/books?hl=en&lr=&id=4rLfb4utJuMC)
### 7. **"Classification of Musical Instruments: Translated from the Original German by Anthony Baines and Klaus Wachsmann"**
- **Autoři**: E.M. von Hornbostel & C. Sachs
- **Shrnutí**: Základní klasifikační systém, který zdůrazňuje jedinečné zařazení piana mezi chordofony s perkusivním mechanismem.
- [Číst článek](https://www.jstor.org/stable/842168)
### 8. **"How to Write for Percussion: A Comprehensive Guide to Percussion Composition"**
- **Autor**: S.Z. Solomon
- **Shrnutí**: Zkoumá kompoziční techniky a zahrnuje piano do diskuzí o determinovaně laděných perkusních nástrojích.
- [Číst knihu](https://books.google.com/books?hl=en&lr=&id=n0q3EAAAQBAJ)
### 9. **"Teaching Percussion"**
- **Autor**: G. Cook
- **Shrnutí**: Diskutuje metody výuky hry na perkusní nástroje, včetně technik pohybu na pianu jako součásti perkusní rodiny.
- [Číst knihu (PDF)](https://miemagazine.com/sample/PoliticsSociology/PS1301-1400/PS1397/sample-Teaching%20Percussion%20with%20Videos%203rd%203E%20Gary%20Cook.pdf)
### 10. **"Acoustics of Percussion Instruments—Part I"**
- **Autor**: T.D. Rossing
- **Shrnutí**: Zkoumá akustické vlastnosti perkusních nástrojů s odkazy na mechanismus kladívka piana jako perkusivní prvek.
- [Číst článek](https://pubs.aip.org/aapt/pte/article-abstract/14/9/546/266582)
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Zkoumání perkusivního mechanizmu, který je součástí piana, a řazení téhož nástroje do perkusí, jsou dvě rozdílné problematiky.
Motocykl taky není klasifikován jako automobil jenom proto, že má čtyřválcový čtyřtakt.
Používání umělé inteligence tam, kde jsou očekávány znalosti, napovídá o nedostatku vlastních znalostí i té inteligence.
Motocykl taky není klasifikován jako automobil jenom proto, že má čtyřválcový čtyřtakt.
Používání umělé inteligence tam, kde jsou očekávány znalosti, napovídá o nedostatku vlastních znalostí i té inteligence.
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Uboha reakce, urazky v osobni rovine, nic jineho od tebe cekat nelze, zvlast kdyz dojdou argumenty. Ja jsem studoval hudbu a hru na piano dohromady cca 14 let, zatimco ty jsi si procital encyklopedie...
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ubohá urážka v osobní rovině je především nekalá diskuzní taktika používání taháků od umělé inteligence tam, kde jsou očekávány znalosti. Tím jsi se diskvalifikoval. Ne, že bych to nečekal. Tvoje hra na piano ve srovnání s mými znalostmi neobstojí.
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Chlapci zapomínáte s kým se hádáte, Antony je grafoman první třídy s bezbřehým egem, přesvědčenej o vlastní dokonalosti, neomilnosti a vševědoucnosti, kterej navíc není schopnej přestat, nemít poslední slovo a nenapadat a neurážet všechny kdo si dovolí s ním i jen sebemíň nesouhlasit nebo mu oponovat. Jedinej výsledek "diskuse" s Antonym je ten, že Antony má vždycky poslední slovo a vždycky má pravdu. I když nemá pravdu. Nemá smysl pokoušet se s ním "diskutovat."
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ano, přesně tohle rád říká každý, koho jsem argumentačně usvědčil z omylu. Někteří jedinci to nejsou schopni unést a útočí. Posluž si.. :)
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ja myslim, ze se tu spis ukazuje neschopnost chapani psaneho textu a kontextu:
- Nikde jsem nikdy nepsal, ze piano nepatri mezi strunne nastroje, nebo ze je to pouze perkusivni nastroj. Psal jsem, ze piano byva zarazovano i mezi perkusivni nastroje, ze ma jakousi dvoji identitu a to je dost rozdil. A to bylo v reakci na Subumbru, ktery to nevedel, a ktery si myslel, ze si z nas Fidji dela srandu. Nedela, ono to tak skutecne je.
- Subumbra pak napsal, ze na internetu nenasel nic, kde by a pianu bylo referovano jako o perkusivnim nastroji. Na to ja jsem reagoval sadou odkazu jako priklad, ze ty reference existuji. Muzu pridat spoustu dalsich, ale to si snad muze vygooglit kazdy sam. Nebo treba pouzit Scholar GPT pro vyhledavani v akademickych textech (ne, Scholar GPT neslouzi jako nahrada vlastnich znalosti a inteligence, jak si mysli Antony, proste jsem to pouzil uplne stejne jako bych pouzil treba Google Scholar), protoze Subumbra ani Antony asi tyto nastroje neznaji, kdyz nic nenasli, nebo nevi jak funguji.
- Diplomova prace holky z UK neni argument, ktery by mohl slouzit k tomu, aby vyvratil moje tvrzeni. Jak jsem psal, da se najit spoustu textu, ktere referuji o pianu i jako o perkusivnim nastroji.
- Ano, Sachs-Hornbostel system je dnes nejpouzivanejsi, zejmena ale v akademickych kruzich, pro akademicke ucely. V praxi to realne nikdo nepouziva a nijak to nevyvraci fakt, ze v urcitych kruzich je proste piano povazovano i za perkusivni nastroj. Dalsi z mnoha prikladu treba zde: https://www.rochesterconservatory.com/2 ... s-a-piano/
Ja cerpam ze svych znalosti a zkusenosti, zatimco Subumbra googluje. Subumbro, pokud neumis anglicky, tak promin, ale to je jenom tvoje limitace a omezovat diskuzi pouze na zdroje v ceskem jazyce neni na miste. Ty nejsi moderator, nebo administrator, ktery by urcoval pravidla. Ale jen tak pro zajimavost a pobaveni, tady mas, kdyz uz sermujes wikipedii:
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Ader ... C3%A1stroj
https://cs.wikipedia.org/wiki/Klav%C3%ADr
- Nikde jsem nikdy nepsal, ze piano nepatri mezi strunne nastroje, nebo ze je to pouze perkusivni nastroj. Psal jsem, ze piano byva zarazovano i mezi perkusivni nastroje, ze ma jakousi dvoji identitu a to je dost rozdil. A to bylo v reakci na Subumbru, ktery to nevedel, a ktery si myslel, ze si z nas Fidji dela srandu. Nedela, ono to tak skutecne je.
- Subumbra pak napsal, ze na internetu nenasel nic, kde by a pianu bylo referovano jako o perkusivnim nastroji. Na to ja jsem reagoval sadou odkazu jako priklad, ze ty reference existuji. Muzu pridat spoustu dalsich, ale to si snad muze vygooglit kazdy sam. Nebo treba pouzit Scholar GPT pro vyhledavani v akademickych textech (ne, Scholar GPT neslouzi jako nahrada vlastnich znalosti a inteligence, jak si mysli Antony, proste jsem to pouzil uplne stejne jako bych pouzil treba Google Scholar), protoze Subumbra ani Antony asi tyto nastroje neznaji, kdyz nic nenasli, nebo nevi jak funguji.
- Diplomova prace holky z UK neni argument, ktery by mohl slouzit k tomu, aby vyvratil moje tvrzeni. Jak jsem psal, da se najit spoustu textu, ktere referuji o pianu i jako o perkusivnim nastroji.
- Ano, Sachs-Hornbostel system je dnes nejpouzivanejsi, zejmena ale v akademickych kruzich, pro akademicke ucely. V praxi to realne nikdo nepouziva a nijak to nevyvraci fakt, ze v urcitych kruzich je proste piano povazovano i za perkusivni nastroj. Dalsi z mnoha prikladu treba zde: https://www.rochesterconservatory.com/2 ... s-a-piano/
Ja cerpam ze svych znalosti a zkusenosti, zatimco Subumbra googluje. Subumbro, pokud neumis anglicky, tak promin, ale to je jenom tvoje limitace a omezovat diskuzi pouze na zdroje v ceskem jazyce neni na miste. Ty nejsi moderator, nebo administrator, ktery by urcoval pravidla. Ale jen tak pro zajimavost a pobaveni, tady mas, kdyz uz sermujes wikipedii:
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Ader ... C3%A1stroj
https://cs.wikipedia.org/wiki/Klav%C3%ADr
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 330
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Opět si ukázal pouze aroganci a hulvátství, překrucuješ fakta a opět útočíš v osobní rovině, tvoje formulace "diplomka holky z UK" co si to vůbec dovoluješ, jaká holka, dospělý člověk, konec debaty
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Subumbra: Ja diskutuju naprosto klidne a vecne, predkladam jasne argumenty a zdroje k nim. Ty jsi vygooglil jednu diplomku. Ocividne stale nezvladas svoje emoce, ale kazdy rozumny clovek si udela nazor sam.
Jeste dodatek - piano podle Hornbostel-Sachs systemu patri do kategorie Chordofony - deskove citery s rezonancni skrini - 314.122. Takoveto oznacovani se v praxi opravdu nepouziva, nebo ja jsem se s tim jeste nesetkal. To je proste cleneni pro akademicke ucely a v tomto systemu se zase nepouzivaji terminy a kategorie jako strunny, nebo uderovy nastroj. Je to proste jina perspektiva a struktura, ktera ma nejaky svuj ucel, stejne jako jine zpusoby a systemy klasifikace.
Jeste dodatek - piano podle Hornbostel-Sachs systemu patri do kategorie Chordofony - deskove citery s rezonancni skrini - 314.122. Takoveto oznacovani se v praxi opravdu nepouziva, nebo ja jsem se s tim jeste nesetkal. To je proste cleneni pro akademicke ucely a v tomto systemu se zase nepouzivaji terminy a kategorie jako strunny, nebo uderovy nastroj. Je to proste jina perspektiva a struktura, ktera ma nejaky svuj ucel, stejne jako jine zpusoby a systemy klasifikace.
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Yiakubou:
Projevuje se tady jedině to, že lhář vždycky počítá s tím, že mu lhaní projde. Je připraven mlžit donekonečna. Yiakubou to zde předvádí přímo exemplárně. A po odhalení skrývá své výmysly za tzv. "neschopnost chapani psaneho textu a kontextu", což je jen další nekalá praktika.
Kontext je tento:
- Nepoužíváš žádné znalosti. Používáš generativní výstup AI. Tedy typickou podvodnou praktiku neználků.
- Doporučené odkazy jsi nečetl, nic o nich nevíš, jen sypeš neověřené názvy bez hodnoty a relevance. To je diskuzní dno.
- Psal jsi, že jsme špatně hledali. Ne, my jsme hledali relevantních zdrojích, které máme a známe, a v nich nacházeli. Ty jsi nehledal vůbec, akorát obviňoval ze špatného hledání. Hledání pomocí AI je asi takové hledání, jako skládání hudby pomocí tří klíčových slov zadaných do zvukového generátoru typu suno.
- Vykrucuješ se a vzájemně se popíráš, další důkaz výmyslů a lží: "Nikde jsem nikdy nepsal, ze piano nepatri mezi strunne nastroje, nebo ze je to pouze perkusivni nastroj." vs. "...si myslel, ze si z nas Fidji dela srandu. Nedela, ono to tak skutecne je. (Fidji99 - a klavir patri medzi perkusie)"
Tedy, nikdy nepsal, nebo to tak skutečně je?
- K tomu, aby vyvrátila tvoje nepravdivá tvrzení, je diplomová práce více než dostačující. Jako diplomová práce je nezbytně opatřena aparátem referencí a byla vypracována znalým člověkem pomocí informační analýzy zdrojů, pod kontrolou erudovaných odborníků. O něčem takovém se tobě ani nezdálo.
- Používání zdrojů v českém jazyce je v ČS prostředí zcela přirozené a je to znalostní základ u nějž je vysoce pravděpodobné, že jej má člověk dlouhodobě vědomostně absorbovaný. Pouhé sypání generických odkazů z internetu svědčí o tvé povrchnosti a nedůvěryhodnosti. Vymezovat se k (údajné) neznalosti angličtiny, je úsměvné a působí to jen jako další snaha najít si záminku. Do češtiny přeložené literatury jsou kvanta, navíc si dnes můžeš každý anglický text nechat přeložit internetovým překladačem.
- Sám jsi vlastní fatální jazykovou neznalost projevil použitím výrazu "chordofon", jako by se jednalo o nějakou novou kategorii. Přitom je to synonymický ekvivalent strunného nástroje, akorát z latiny nebo řečtiny (latinsky chorda či řecky chorde znamená střevo, struna). To jsou ty tvé "znalosti a zkušenosti". Tristní..
Projevuje se tady jedině to, že lhář vždycky počítá s tím, že mu lhaní projde. Je připraven mlžit donekonečna. Yiakubou to zde předvádí přímo exemplárně. A po odhalení skrývá své výmysly za tzv. "neschopnost chapani psaneho textu a kontextu", což je jen další nekalá praktika.
Kontext je tento:
- Nepoužíváš žádné znalosti. Používáš generativní výstup AI. Tedy typickou podvodnou praktiku neználků.
- Doporučené odkazy jsi nečetl, nic o nich nevíš, jen sypeš neověřené názvy bez hodnoty a relevance. To je diskuzní dno.
- Psal jsi, že jsme špatně hledali. Ne, my jsme hledali relevantních zdrojích, které máme a známe, a v nich nacházeli. Ty jsi nehledal vůbec, akorát obviňoval ze špatného hledání. Hledání pomocí AI je asi takové hledání, jako skládání hudby pomocí tří klíčových slov zadaných do zvukového generátoru typu suno.
- Vykrucuješ se a vzájemně se popíráš, další důkaz výmyslů a lží: "Nikde jsem nikdy nepsal, ze piano nepatri mezi strunne nastroje, nebo ze je to pouze perkusivni nastroj." vs. "...si myslel, ze si z nas Fidji dela srandu. Nedela, ono to tak skutecne je. (Fidji99 - a klavir patri medzi perkusie)"
Tedy, nikdy nepsal, nebo to tak skutečně je?
- K tomu, aby vyvrátila tvoje nepravdivá tvrzení, je diplomová práce více než dostačující. Jako diplomová práce je nezbytně opatřena aparátem referencí a byla vypracována znalým člověkem pomocí informační analýzy zdrojů, pod kontrolou erudovaných odborníků. O něčem takovém se tobě ani nezdálo.
- Používání zdrojů v českém jazyce je v ČS prostředí zcela přirozené a je to znalostní základ u nějž je vysoce pravděpodobné, že jej má člověk dlouhodobě vědomostně absorbovaný. Pouhé sypání generických odkazů z internetu svědčí o tvé povrchnosti a nedůvěryhodnosti. Vymezovat se k (údajné) neznalosti angličtiny, je úsměvné a působí to jen jako další snaha najít si záminku. Do češtiny přeložené literatury jsou kvanta, navíc si dnes můžeš každý anglický text nechat přeložit internetovým překladačem.
- Sám jsi vlastní fatální jazykovou neznalost projevil použitím výrazu "chordofon", jako by se jednalo o nějakou novou kategorii. Přitom je to synonymický ekvivalent strunného nástroje, akorát z latiny nebo řečtiny (latinsky chorda či řecky chorde znamená střevo, struna). To jsou ty tvé "znalosti a zkušenosti". Tristní..
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Antony, ty me sproste obvinujes ze lzi, pritom v tvem predchozim prispevku je tolik lzi - ze nepouzivam sve znalosti, ze pouzivani AI je podvodnou praktikou, o Fidjiho vyroku jsem napsal, ze ma alespon castecne pravdu, atd. atd. dal to opravdu nema smysl rozebirat. Jen to cele prekrucujes, manipulujes, a slovickaris jak se ti to zrovna hodi. Delas z toho balast, jen abys ukojil vlastniho ego. Ty ocividne nemas zajem o korektni diskuzi, kde by ses aspon snazil pochopit argumenty protistrany. Ty se chces jen hadat, utocit na me a neco si dokazovat. S urazkami v osobni rovine jsi zacal ty, ja se jen branim a vyvracim tvoje argumenty stylem, ktery je jeste o dost mirnejsi, nez styl kterym komunikujes ty.
Jak jsem psal, kazdy rozumny clovek si udela nazor sam. Dukazu a zdroju, kde je a pianu referovano i jako o perkusivnim nastroji jsem sdilel vic nez dost. Ze nejsou v cestine a tobe to vadi jeste neznamena, ze to nejsou relevantni zdroje potvrzujici moje vyroky. Mimochodem genericke odkazy z internetu sem sype i Subumbra, ktery je tedy podle tebe asi taky povrchni a neduveryhodny. Zato ty jsi pro svoje tvrzeni, nebo vyvraceny mych tvrzeni nepredlozil dukaz zadny. Vzdyt je to uplne smesne, co tady predvadis... Vic k tomu nemam co dodat.
Jak jsem psal, kazdy rozumny clovek si udela nazor sam. Dukazu a zdroju, kde je a pianu referovano i jako o perkusivnim nastroji jsem sdilel vic nez dost. Ze nejsou v cestine a tobe to vadi jeste neznamena, ze to nejsou relevantni zdroje potvrzujici moje vyroky. Mimochodem genericke odkazy z internetu sem sype i Subumbra, ktery je tedy podle tebe asi taky povrchni a neduveryhodny. Zato ty jsi pro svoje tvrzeni, nebo vyvraceny mych tvrzeni nepredlozil dukaz zadny. Vzdyt je to uplne smesne, co tady predvadis... Vic k tomu nemam co dodat.
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Yiakubou: 

Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Yiakubou
To, čemu říkáš slovíčkaření, je právě ono důsledné porozumění psanému textu v kontextu diskuze a dané problematiky. Nesmysly a výmysly, chybějící argumentaci a prostou lež, to vše dokážu odhalit snadno a rychle, ty a tobě podobní mají smůlu. Pramení to z jediného. Že mám zájem jen a jedině právě o tu korektní diskuzi, kterou ty svými nekalými diskuzními praktikami opakovaně narušuješ.
Proto takoví jako ty mi vždycky budou nadávat, co vám taky jiného zbývá, že.. Přiznat se k omylu? Na to nemáte morální úroveň. A tak jen křičíte, že vás z něčeho sprostě obviňuji, ego, atd. Nikoli, obviňuji vás řádně odůvodněně a ve veškeré slušnosti. Vy tu nejprve drze lžete, to je zdroj všech problémů. S egem to nijak nesouvisí, jedině s tím, že sebou nenechám manipulovat dezinformátory a mám odvahu nazývat věci pravými jmény.
Je opravdu příznačné, jak do svých výmyslů zabředáváš, a jak se ukazuje, co jsi zač. O Fidjiho výroku "klavir patri medzi perkusie" jsi napsal "ono to tak skutecne je". Zbytečně se to snažíš popřít. Neposkytnul jsi jediný argument, není co chápat. AI fejky nemají argumentační váhu, jsou to podvody (zkus si nastudovat problematiku např. bakalářské práce a AI, máš v tom zjevné mezery, tam je AI klasifikována jako jednoznačná forma podvodu). V osobní rovině jsi začal ty, a to tímto "Spatne hledate chlapci a zbytecne se v tom patlate," a následně jsi nám podstrčil vygenerovaný AI text plus zavádějící informaci o chordofonu. Důkazů jsem předložil dost, více není třeba. Vše je dohledatelné v historii.
Pravdu máš v jednom. Každý rozumný člověk si udělá názor sám. Ano udělá. A ten nerozumný ti pošle vztyčený palec..
To, čemu říkáš slovíčkaření, je právě ono důsledné porozumění psanému textu v kontextu diskuze a dané problematiky. Nesmysly a výmysly, chybějící argumentaci a prostou lež, to vše dokážu odhalit snadno a rychle, ty a tobě podobní mají smůlu. Pramení to z jediného. Že mám zájem jen a jedině právě o tu korektní diskuzi, kterou ty svými nekalými diskuzními praktikami opakovaně narušuješ.
Proto takoví jako ty mi vždycky budou nadávat, co vám taky jiného zbývá, že.. Přiznat se k omylu? Na to nemáte morální úroveň. A tak jen křičíte, že vás z něčeho sprostě obviňuji, ego, atd. Nikoli, obviňuji vás řádně odůvodněně a ve veškeré slušnosti. Vy tu nejprve drze lžete, to je zdroj všech problémů. S egem to nijak nesouvisí, jedině s tím, že sebou nenechám manipulovat dezinformátory a mám odvahu nazývat věci pravými jmény.
Je opravdu příznačné, jak do svých výmyslů zabředáváš, a jak se ukazuje, co jsi zač. O Fidjiho výroku "klavir patri medzi perkusie" jsi napsal "ono to tak skutecne je". Zbytečně se to snažíš popřít. Neposkytnul jsi jediný argument, není co chápat. AI fejky nemají argumentační váhu, jsou to podvody (zkus si nastudovat problematiku např. bakalářské práce a AI, máš v tom zjevné mezery, tam je AI klasifikována jako jednoznačná forma podvodu). V osobní rovině jsi začal ty, a to tímto "Spatne hledate chlapci a zbytecne se v tom patlate," a následně jsi nám podstrčil vygenerovaný AI text plus zavádějící informaci o chordofonu. Důkazů jsem předložil dost, více není třeba. Vše je dohledatelné v historii.
Pravdu máš v jednom. Každý rozumný člověk si udělá názor sám. Ano udělá. A ten nerozumný ti pošle vztyčený palec..
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Aby Ti nepraskla žilkaAntony píše: ↑28 led 2025 15:24 Yiakubou
To, čemu říkáš slovíčkaření, je právě ono důsledné porozumění psanému textu v kontextu diskuze a dané problematiky. Nesmysly a výmysly, chybějící argumentaci a prostou lež, to vše dokážu odhalit snadno a rychle, ty a tobě podobní mají smůlu. Pramení to z jediného. Že mám zájem jen a jedině právě o tu korektní diskuzi, kterou ty svými nekalými diskuzními praktikami opakovaně narušuješ.
Proto takoví jako ty mi vždycky budou nadávat, co vám taky jiného zbývá, že.. Přiznat se k omylu? Na to nemáte morální úroveň. A tak jen křičíte, že vás z něčeho sprostě obviňuji, ego, atd. Nikoli, obviňuji vás řádně odůvodněně a ve veškeré slušnosti. Vy tu nejprve drze lžete, to je zdroj všech problémů. S egem to nijak nesouvisí, jedině s tím, že sebou nenechám manipulovat dezinformátory a mám odvahu nazývat věci pravými jmény.
Je opravdu příznačné, jak do svých výmyslů zabředáváš, a jak se ukazuje, co jsi zač. O Fidjiho výroku "klavir patri medzi perkusie" jsi napsal "ono to tak skutecne je". Zbytečně se to snažíš popřít. Neposkytnul jsi jediný argument, není co chápat. AI fejky nemají argumentační váhu, jsou to podvody (zkus si nastudovat problematiku např. bakalářské práce a AI, máš v tom zjevné mezery, tam je AI klasifikována jako jednoznačná forma podvodu). V osobní rovině jsi začal ty, a to tímto "Spatne hledate chlapci a zbytecne se v tom patlate," a následně jsi nám podstrčil vygenerovaný AI text plus zavádějící informaci o chordofonu. Důkazů jsem předložil dost, více není třeba. Vše je dohledatelné v historii.
Pravdu máš v jednom. Každý rozumný člověk si udělá názor sám. Ano udělá. A ten nerozumný ti pošle vztyčený palec..
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ahoj Pavel M. máš pravdu, je to veliká vostuda. Opět se ukazuje, že některým uživatelům HEF je vlastní zanášet destruktivní příspěvky do jakékoliv diskuze. Osobně jsem se o skutečnosti, že saxofon se řadí mezi dřevěné nástroje, dozvěděl cca před měsícem. V zařazení jednotlivých hudebních nástrojů mám rezervy a rád se poučím, od zkušenějších kluků, kteří jsou ochotni tuto diskuzi zahájit a hlavně se podělit o své poznatky na základě osobních zkušeností a znalostí, které si nastudovali. To je totiž jediná cesta, jak vést zajímavou diskuzi - svůj osobní názor na věc, optimálně podložený praktickou zkušeností. O to víc mě zarazila informace, že někteří členové využívají AI pro argumentační odpovědi - opakuji pouze proto, aby něco vyargumentovaliPavel M. píše: ↑28 led 2025 18:03 Pánové, nezlobte se na mě, ale tohle vlákno je pěkná vostuda. Čí, ať si každý přebere!
Za sebe podotýkám, že mě dělení hudebních nástrojů zajímá a baví, a předpokládal jsem, že lidi s našim koníčkem to mají ± podobně.
Přikládám hodnotnější odkaz, než celé toto vlákno: hudební nástroje (například).


Všichni tito uživatelé používají stejný klíč. Zasahují do diskuzí pouze za účelem to vyvrátit. Jsou to tzv. spáči, kteří se probudí v případě, kdy mohou něco vyvrátit a případně to nezapomenout okořenit výlevy v osobní rovině. Příspěvek to většinou pohřbí a skončí to VOSTUDOU - naší vostudou, protože proti tomu nic neděláme. Opět musím poukázat na Subumbru, který tyto lidi nazývá hodně peprnými výrazy - za mě naprosto namístě. Většina z nich také na Subumbru v této věci reaguje a zde naprosto přesně platí staré české přísloví- potrefená husa kejhá nejvíc.
Bylo by naprosto k věci, kdyby ADMIN na tyto pisatele reagoval a udělal těmto příspěvkům šmitec. To je totiž jed, který tohle fórum postupně tráví a to přece nesmíme připustit

Díky
MaNa
Díky, ADMIN byl rychlejší jak můj příspěvek

SPaudio-P1(S)+A400(S)+D1(S), STRANKA GT2
ROON Nucleus,Parasound JC3+/ProJect RPM10 (own edition)
Ortofon SPU Royal N, Audio-Technica AT33MONO
PSaudio P20, solo přívod
STRANKA SILVER (power+RCA),Roth Orfeo,PSaudio AC-12
akustika M.Vitvar
STRANKA RBS
ROON Nucleus,Parasound JC3+/ProJect RPM10 (own edition)
Ortofon SPU Royal N, Audio-Technica AT33MONO
PSaudio P20, solo přívod
STRANKA SILVER (power+RCA),Roth Orfeo,PSaudio AC-12
akustika M.Vitvar
STRANKA RBS
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ja opravdu nechapu ten odpor k tomu, ze jsem pouzil Scholar GPT, abych nasel texty, kde je o pianu nejak referovano jako o perkusivnim nastroji, nebo je kolem toho nejak polemika. Vy snad mate v hlave seznam textu na dane tema? To byla proste reakce a argumentace vuci Subumbrovi, ktery tvrdil, ze zadne takove texty nenasel. Scholar GPT, stejne jako Chat GPT, se da pouzit ruznymi zpusoby. Ja to pouzil k rychlemu vyhledani nejakych textu, protoze to je dokonalejsi nastroj k vyhledavani, nez treba Google Scholar, stejne jako je Chat GPT dokonalejsi nastroj k vyhledavani na internetu v urcitych pripadech, nez je standardni Google Search. Na zaklade vlastnich zkusenosti, znalosti a hlavne praxe vim, ze piano byva zarazovano i do skupiny perkusivnich nastroju. Tak co je podvodneho a nekaleho na tom, ze jsem pomoci Scholar GPT zkusil neco vyhledat? Zjistete si neco o tom, jak tyto nastroje funguji, jak je lze vyuzivat a potom kritizujte - zvlast pokud tolik nekteri tlaci na to, ze kritizovat se ma, az kdyz ma clovek nejake zkusenosti. No tak ja je mam a zadny podvod to rozhodne neni. Ale jak uz psal Fidji, klidne staci pouzit standardni Google Search a vyhledat si spousty dalsich odkazu. Ty jsem take sdilel, ale to se asi nehodi do kramu. Pokud by tohle melo byt nejak podvodne, tak at je to v pravidlech fora. To tam pak ale bude muset byt zakazano spousta dalsich veci, vcetne postovani odkazu a linku na jine stranky, protoze tyto odkazy si take nepamatujeme a musime je nejdriv vyhledat.
Za vyrokem, ze "piano byva zarazovano i do skupiny perkusivnich nastroju" si stojim. Mnohokrat jsem se s tim v praxi setkal a je to snadno dohledatelne v ruznych textech, vc. tech odbornych. To neznamena, ze bych nesouhlasil s tim, ze piano je strunny nastroj. Zaroven zdroj, ktery poskytl Subumbra, ona diplomka kde je piano kategorizovano jako strunny nastroj, tenhle vyrok nijak nevyvraci, tedy neni to validni protiargument. Tak snad uz je to vsem jasne.
Mariane - Nevim jake jsou tvoje zkusenosti s AI nastroji, ale z toho jak o tom pises mi pripada, ze skoro zadne. To pak tvoje ochota poucit se od zkusenejsich, zvlast predtim nez se zacne soudit a kritizovat tak jak to delas, pusobi dost pokrytecky. Navic, byl jsi u me na navsteve, videl jsi tady rozlozene klavesy a muj maly 'studio setup', tak aspon to by mohla byt nejaka mala indicie, ze bych o tom mohl neco vedet a ze bych nejake ty zkusenosti na tohle tema mohl mit. Vzdyt ja udelal presne to, o cem pises - sdelil jsem svuj nazor, podlozeny praktickou zkusenosti.
Za vyrokem, ze "piano byva zarazovano i do skupiny perkusivnich nastroju" si stojim. Mnohokrat jsem se s tim v praxi setkal a je to snadno dohledatelne v ruznych textech, vc. tech odbornych. To neznamena, ze bych nesouhlasil s tim, ze piano je strunny nastroj. Zaroven zdroj, ktery poskytl Subumbra, ona diplomka kde je piano kategorizovano jako strunny nastroj, tenhle vyrok nijak nevyvraci, tedy neni to validni protiargument. Tak snad uz je to vsem jasne.
Mariane - Nevim jake jsou tvoje zkusenosti s AI nastroji, ale z toho jak o tom pises mi pripada, ze skoro zadne. To pak tvoje ochota poucit se od zkusenejsich, zvlast predtim nez se zacne soudit a kritizovat tak jak to delas, pusobi dost pokrytecky. Navic, byl jsi u me na navsteve, videl jsi tady rozlozene klavesy a muj maly 'studio setup', tak aspon to by mohla byt nejaka mala indicie, ze bych o tom mohl neco vedet a ze bych nejake ty zkusenosti na tohle tema mohl mit. Vzdyt ja udelal presne to, o cem pises - sdelil jsem svuj nazor, podlozeny praktickou zkusenosti.
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 330
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Přestaň lhát a převracet fakta, napsal jsem že klavír jsem nenašel mezi perkusemi, kam je zařadil ironicky Fidji, ale beru klavír jako strunný kladívkový nástroj, tato klasifikace je brána jako totožná se zařazením jako strunný úderný nástroj, kde je tímto popsán mechanizmus rozechvění struny, úderný rovná se perkusivní, nikoli však perkuse, cituji
to Yiakubou:
přiznám se, že jako perkuse jsem nikdy klavír označit neslyšel, strunný kladívkový nástroj ano,
jsi demagog a manipulátor a hlavně neseriozní člověk, co po jasném signálu od admina opět přišel zašpinit diskusi , pro mě jsi člověk s kterým odmítám sdílet prostor jednoho vlákna a stejnou informaci ti zde dávají i ostatní, měl bys to respektovat a přestat obtěžovat svou arogancí a chorobnou potřebou neustále někoho poučovat, je to velmi těžko stravitelné.
to Yiakubou:
přiznám se, že jako perkuse jsem nikdy klavír označit neslyšel, strunný kladívkový nástroj ano,
jsi demagog a manipulátor a hlavně neseriozní člověk, co po jasném signálu od admina opět přišel zašpinit diskusi , pro mě jsi člověk s kterým odmítám sdílet prostor jednoho vlákna a stejnou informaci ti zde dávají i ostatní, měl bys to respektovat a přestat obtěžovat svou arogancí a chorobnou potřebou neustále někoho poučovat, je to velmi těžko stravitelné.
Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Jakube, zkus se prosím v klidu podívat na své příspěvky, v klidu si je pročti a vyhodnoť. Tvé argumenty na základě osobní zkušenosti doplněné informací čerpané z AI jsou jedna věc, ale ta druhá, důležitější skutečnost, na kterou poukazuji je provokativní charakter textu. Ta podstata je v tom, že použiješ AI na to, abys vyvrátil něčí tvrzení a hlavně nezapomeneš použit nějakou jízlivost. K tomu se pak přidají další a vlákno je v háji. Nikdo již nemá chuť něco psát, protože kluk s AI v pozadí Ti vyvrátí vše co napíšeš. Tebe by to bavilo? Vem si, že někteří takový příspěvek sepisují hodiny, snaží se ho případně doplnit vlastním příkladem, zkušeností, nějakou ilustrativní fotkou pokud je to možné a nakonec přijde někdo, kdo to shodí. Vše co zde bylo napsáno o hudebních nástrojích byla přece pravda? Ano, i Tvé příspěvky jsou pravdivé, ale skončily dohady a nakonec zásahem admina. Možná jsem out, ale tohle mi vadí a myslím, že to není fér vůči těm, co přispívají. Vše je o tom, jakou formu komunikace zvolíš a od toho se vše odvíjí.
Jinak máš pravdu, že s AI nemám vůbec žádnou zkušenost. Mrkni se na Tvůj příspěvek/reakci např. na člena TwearGuru. Osobně jsem si toho sympaťáka pozval k sobě, aby mi své počiny předvedl. Je to chytrej kluk a jeho digitální větev s Helepolis hraje výborně - klobouk dolů
Jinak máš pravdu, že s AI nemám vůbec žádnou zkušenost. Mrkni se na Tvůj příspěvek/reakci např. na člena TwearGuru. Osobně jsem si toho sympaťáka pozval k sobě, aby mi své počiny předvedl. Je to chytrej kluk a jeho digitální větev s Helepolis hraje výborně - klobouk dolů

SPaudio-P1(S)+A400(S)+D1(S), STRANKA GT2
ROON Nucleus,Parasound JC3+/ProJect RPM10 (own edition)
Ortofon SPU Royal N, Audio-Technica AT33MONO
PSaudio P20, solo přívod
STRANKA SILVER (power+RCA),Roth Orfeo,PSaudio AC-12
akustika M.Vitvar
STRANKA RBS
ROON Nucleus,Parasound JC3+/ProJect RPM10 (own edition)
Ortofon SPU Royal N, Audio-Technica AT33MONO
PSaudio P20, solo přívod
STRANKA SILVER (power+RCA),Roth Orfeo,PSaudio AC-12
akustika M.Vitvar
STRANKA RBS
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Subumbro - ja nelzu a nic neprekrucuju. To, ze se mnou nesouhlasis, jeste neznamena ze muj nazor je lez. Na zaklade ceho soudis, ze byl Fidjiho prispevek ironicky? To je opravdu nutne, abych sem daval odkazy na texty, vc. tech odbornych, publikovanych v prestiznich akademickych zurnalech (coz snad uznas bude mit asi o neco vetsi relevanci nez diplomka), kde je piano zarazovano i do skupiny jak perkusivnich, tak perkusnich nastroju (ano, do stejne skupiny kde jsou 'skutecne' perkuse jako cimbaly, atd.)? Nebo na texty, ktere pojednavaji o dlouhodobe polemice na toto tema? Jak uz jsem psal, kazdy si to muze najit sam, je to velmi jednoduche, protoze toho je vic nez dost. Je to proste pravda, ani ja a ani ty s tim nic neudelame. Jinak pokud se mnou odmitas sdilet prostor v jednom vlakne, nikdo te tady nedrzi a muzes v klidu odejit.
Mariane - Ja jsem zacal naprosto korektni formou komunikace, ale ano, potom se to klasicky zvrtlo. Zkus si to ale procist take a podivej se, kdo zacal s cim. Vzdyt cela diskuze v podstate zacala tim, ze jsem se zastal Subumbry, na ktereho mam jinak silne negativni nazor, ohledne saxofonu-dreva. Pak Subumbra oznacil Fidjiho jako primitiva, pak me Antony obvinil z nedostatku znalosti a inteligence. Takove veci se mi nelibi, je to uplne to same co mi ted tady vycitas a ja mam pak proste potrebu se branit. Ja nerikam, ze nedokazu byt jizlivy, ano jsem, kdyz pro to mam duvod. Ale v tom na tomto foru rozhodne nejsem jediny, a to ani zdaleka. Ja nemam totiz rad, kdyz mi nekdo kali na hlavu. Ohledne meho prispevku ve vlakne TweakGuru - za pointou toho prispevku si stojim. Ja ty reakce chapu, nebyl napsan prilis obratne, ale i tak ho lze vnimat jak pozitivne, tak negativne. Bylo to proste mysleno jako neco k zamysleni. Samozrejme vsichni ostatni ale hned vedi, jak jsem to ja myslel. Jinak ja nemam prilis pochybnosti o tom Helepolisu, tam jsou prvky, o kterych vim ze funguji, o jinych mam sve pochybnosti, ale jako celek verim, ze to bude velmi dobre. Ovsem velmi kritizuji a stavim se negativne k zemnicim boxum. Pro me to jsou anteny, ktere muzou subjektivne zvuk menit jak k lepsimu tak k horsimu, je to metoda pokus-omyl a cista loterie. Ja preferuji vylepsovani svoji sestavy alespon trochu kontrolovane. A pokud ten muj prispevek chces vnimat negativne, tak jsem narazel hlavne na toto. O tom me pak dale presvedcilo jeho nasledne vysvetlovani mozneho fungovani techto boxu, ktere vnimam uz jako uplne z rise fantazie. Zajimave je, ze kdyz jini uzivatele po tomto naslednem prispevku sdileli v podstate stejnou kritiku, tentokrat v jasne negativnim tonu, tak zadny trest a varovani od administratora neprisel. A takhle to tady chodi...
Mariane - Ja jsem zacal naprosto korektni formou komunikace, ale ano, potom se to klasicky zvrtlo. Zkus si to ale procist take a podivej se, kdo zacal s cim. Vzdyt cela diskuze v podstate zacala tim, ze jsem se zastal Subumbry, na ktereho mam jinak silne negativni nazor, ohledne saxofonu-dreva. Pak Subumbra oznacil Fidjiho jako primitiva, pak me Antony obvinil z nedostatku znalosti a inteligence. Takove veci se mi nelibi, je to uplne to same co mi ted tady vycitas a ja mam pak proste potrebu se branit. Ja nerikam, ze nedokazu byt jizlivy, ano jsem, kdyz pro to mam duvod. Ale v tom na tomto foru rozhodne nejsem jediny, a to ani zdaleka. Ja nemam totiz rad, kdyz mi nekdo kali na hlavu. Ohledne meho prispevku ve vlakne TweakGuru - za pointou toho prispevku si stojim. Ja ty reakce chapu, nebyl napsan prilis obratne, ale i tak ho lze vnimat jak pozitivne, tak negativne. Bylo to proste mysleno jako neco k zamysleni. Samozrejme vsichni ostatni ale hned vedi, jak jsem to ja myslel. Jinak ja nemam prilis pochybnosti o tom Helepolisu, tam jsou prvky, o kterych vim ze funguji, o jinych mam sve pochybnosti, ale jako celek verim, ze to bude velmi dobre. Ovsem velmi kritizuji a stavim se negativne k zemnicim boxum. Pro me to jsou anteny, ktere muzou subjektivne zvuk menit jak k lepsimu tak k horsimu, je to metoda pokus-omyl a cista loterie. Ja preferuji vylepsovani svoji sestavy alespon trochu kontrolovane. A pokud ten muj prispevek chces vnimat negativne, tak jsem narazel hlavne na toto. O tom me pak dale presvedcilo jeho nasledne vysvetlovani mozneho fungovani techto boxu, ktere vnimam uz jako uplne z rise fantazie. Zajimave je, ze kdyz jini uzivatele po tomto naslednem prispevku sdileli v podstate stejnou kritiku, tentokrat v jasne negativnim tonu, tak zadny trest a varovani od administratora neprisel. A takhle to tady chodi...
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Všechno, co jsem o lžích identity Yiakubou napsal, jsem i řádně odůvodnil. Těch důkazů je tolik, že není co řešit. Že stále zapírá, i to co bylo zde jasně doloženo, je projev jeho charakteru.
Používání generických výstupů AI v diskuzi, kde ostatní pracují se svými skutečnými znalostmi a reálnými podklady, je nekalá praktika, které se Yiakubou evidentně dopustil. Účelová interpretace těchto výstupů a jejich setrvalé obhajování je další faul.
Zmiňuji to jedině v zájmu korektnosti diskuze. Tyto praktiky zde nemají místo. Je to stejné, jako bych přišel na vědecké fórum s AI výstupy o placaté Zemi (a že jich dokáže vygenerovat kvanta) a předložil jim to jako důkaz svých znalostí o tom, že Země skutečně placatá je.
Používání generických výstupů AI v diskuzi, kde ostatní pracují se svými skutečnými znalostmi a reálnými podklady, je nekalá praktika, které se Yiakubou evidentně dopustil. Účelová interpretace těchto výstupů a jejich setrvalé obhajování je další faul.
Zmiňuji to jedině v zájmu korektnosti diskuze. Tyto praktiky zde nemají místo. Je to stejné, jako bych přišel na vědecké fórum s AI výstupy o placaté Zemi (a že jich dokáže vygenerovat kvanta) a předložil jim to jako důkaz svých znalostí o tom, že Země skutečně placatá je.
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
To opravdu stejne neni, stale jsi to nepochopil. AI provede pouze vyhledavani, vystupem jsou odkazy na existujici texty, clanky, studie, apod. ktere nejsou generovane pomoci AI.
Velke hifi: 2xNUC (Euphony Stylus/Endpoint) > Singxer SU6 > Trinnov Nova > RIHA LINE-4-DAC > 2x B200 biamp > Mega V2 Plus Custom. Male hifi / produkce: RME Fireface UCX II > Neumann KH120 II + 750 DSP + NDH30
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Jednou z vlastností lháře je, že své lži opakuje bez ohledu na to, zda byly vyvráceny. To jsem pochopil již dávno.
Opakuji, předložit výstupy AI jako vlastní znalosti je vědomý podvod. Vůbec nevíš, co to je za odkazy, nemáš je nastudované. Generované odkazy mohou být jak na generované texty, tak na texty nemající k problematice takový vztah, jak si jej vymýšlíš. Jak je to doopravdy netušíš, nečetl jsi je. Jen obsahují klíčové slovo, ale v jaké souvislosti, to už nevíš. Ale lživě je vydáváš za důkazy a znalosti. Odkázat na polemiku jako na důkaz existence něčeho je prostý podvod.
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Ani najlepsia umela intelignecia este stale nie je schopna porazit prirodzenu ludsku hlupost.
Martin Logan Renaissance 15A, Illusion C34+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
GIK, Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
GIK, Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Hele, jak pěkně nám tu kluci udělali z komára somára, jak říkáme u nás na Slovensku. A co se týče klavíru, piana a podobných .. když do toho těla nástroje někdo buší rukama, tak to asi bude něco ve stylu bubnu, či?
PC Audio + lineární PSU HDPlex + Metronome DSS + Metronome c|AQWO + integrovaný zesilovač Vitus audio SIA-025 + TAD Evolution One + doplňky a kabeláž Nordost (Tyr2, Valhalla2, SortKone, SorfFut, QB8, QKORE1)
- Subumbra - SPaudio
- Příspěvky: 330
- Registrován: 07 říj 2023 08:59
Re: Hudební nástroje a jejich dělení
Přátelé dovolte mi malé vysvětlení, momentálně hledáme s vedením HEF možnost jak každému zakladateli vlákna poskytnout nástroje pro moderování. Považuji za naprosto legitimní, aby si každý kdo založí vlákno a je v jeho názvu veden a tedy vidět, sám určil úroveň diskusní morálky. Je to mimo jiné zrcadlo toho co on sám považuje za "normální", přijatelné a co si nechá nebo nenechá líbit. Mrzí mě, že v této chvíli opravdu opustím vlákno protože Fidjim nadhozené téma organ je nesmírně zajímavé a sám mám varhanní koncerty v oblibě a samozřejmě je na LP poslouchám, např. ty Bachovy.
Fidji ač do sebe často zajedeme pro jeho pohled na analog a kabely kde už má "všechno vyřešené před deseti lety" :-) , je pro mě člověk co HEF PŘINÁŠÍ, zejména na poli DK a MCH kde je jistě pro spoustu lidí velkou inspirací a zdrojem zkušeností, naše bitky jsou myslím dány více předpojatostí, než zásadním rozdílem ve vnímání věcí zejména toho nejpodstatnějšího zde a to je hudba. Fidji věř že na poli gramofonu a LPs děláme intenzivní vývoj a výsledky už nyní ve srovnání s digitálem poskytují velmi dobré vyhlídky, mohl bys připustit, že gramofon a lp tak si je pamatuješ, je docela jiná věc než to co se dá vytěžit z drážky dnes, Marián by Ti mohl vyprávět....Každopádně abych neodbíhal, jsem si jist že naše linky jsou schopny průsečíku třeba právě v diskusi o těch varhanách, nástroj který si zde předložil je naprosto uchvacující......
Mám ale své zásady a z těch slevit nemohu, s lidmi jako je Yiakubou, nebo DSOTM naše průsečíky nastat nemohou protože se pohybujeme v paralelních rovinách. Proto dokud nebudou k dispozici výše popsané mechnismy nebudo se diskuse v tomto vlákně účastnit. Všem ostatním přeji kultivovanou diskusi a hodně zábavy při objevování nových informací
Fidji ač do sebe často zajedeme pro jeho pohled na analog a kabely kde už má "všechno vyřešené před deseti lety" :-) , je pro mě člověk co HEF PŘINÁŠÍ, zejména na poli DK a MCH kde je jistě pro spoustu lidí velkou inspirací a zdrojem zkušeností, naše bitky jsou myslím dány více předpojatostí, než zásadním rozdílem ve vnímání věcí zejména toho nejpodstatnějšího zde a to je hudba. Fidji věř že na poli gramofonu a LPs děláme intenzivní vývoj a výsledky už nyní ve srovnání s digitálem poskytují velmi dobré vyhlídky, mohl bys připustit, že gramofon a lp tak si je pamatuješ, je docela jiná věc než to co se dá vytěžit z drážky dnes, Marián by Ti mohl vyprávět....Každopádně abych neodbíhal, jsem si jist že naše linky jsou schopny průsečíku třeba právě v diskusi o těch varhanách, nástroj který si zde předložil je naprosto uchvacující......
Mám ale své zásady a z těch slevit nemohu, s lidmi jako je Yiakubou, nebo DSOTM naše průsečíky nastat nemohou protože se pohybujeme v paralelních rovinách. Proto dokud nebudou k dispozici výše popsané mechnismy nebudo se diskuse v tomto vlákně účastnit. Všem ostatním přeji kultivovanou diskusi a hodně zábavy při objevování nových informací

Luxman PD555 Gold, STRANKA Carbon 250, A95, PerWindfeld, SAEC WE308 AT33MC Mono, Clamp 4.0, Slip Innox 2,5
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS
Lux CL30, MB3045, Entre ET100
CDP X77ES
Altec 605A, STRANKA VERITAS BiWi
STRANKA Silver RCA
STRANKA Silver Power Max
vše na RBS