Miles Davis
Podceňovaná alba Milese Davise
Podceňovaná alba Milese Davise dostala novou šanci
V ediční řadě Original Album Classics vyšel box pěti alb trumpetisty Milese Davise z 80. let. Ačkoliv se v tvorbě geniálního jazzmana jedná o období, stojící poněkud ve stínu jiných dekád, najdeme na nahrávkách spoustu skvělé hudby.
Za svou bezmála padesátiletou muzikantskou kariéru prošel Miles Davis (1926-1991) řadou vzájemně zcela rozdílných období, během nichž buď přímo definoval pravidla nebo alespoň nastavil nejvyšší laťku řady jazzových stylů. A to nejen díky vlastním hráčským a skladatelským schopnostem, ale i neomylnému citu pro výběr spoluhráčů.
Některá jeho umělecká období jsou samozřejmě obecně, zvláště z perspektivy dnešního odstupu, stavěna výš, jiná poněkud opomíjena. V obecném povědomí žije Davis zejména jako člověk, který jako první "zapojil jazz do elektřiny" na přelomových albech In A Silent Way (1969) a Bitches Brew (1970). Leckterý nespecialista si možná vzpomene i na jeho slavné o dekádu starší album Kind Of Blue (1959), klíčový počin tzv. modálního jazzu.
Vyložení jazzoví fajnšmekři pak dozajista připojí ještě dvě éry tzv. dvou velkých kvintet, prvního ve druhé polovině 50. let, jehož členem byl mj. slavný saxofonista John Coltrane, a druhého o deset let později, v němž působil i saxofonista Wayne Shorter nebo pianista Herbie Hancock.
Další davisovské éry stojí poněkud ve stínu, přestože i v nich hudebník dosahoval většinou vynikajících uměleckých výsledků. Ať už mluvíme o jeho bebopových počátcích ve 40. letech, asistenci u vzniku tzv. cool jazzu na konci této dekády, spolupráci s aranžérem a kapelníkem Gilem Evansem na přelomu 50. a 60. let, experimentech se syrovým rockem a funky v 70. letech nebo právě víceméně eklektické osmé dekádě. Tu připomíná aktuální box firmy Columbia/Sony Music pěti alby. Dlužno upozornit, že mezi nimi chybí nejslavnější titul této dekády Tutu (1986), který má v katalogu jiné vydavatelství.
Ve druhé polovině 70. let se Davis potýkal stejně jako řada dalších hudebníků té doby se silnou závislostí na drogách a alkoholu a souvisejícími problémy se zákonem i mezilidskými vztahy. Po vyléčení se opět vrátil s novým nápřahem k hudbě a výsledkem bylo comebackové album The Man With The Horn v roce 1981, které dokonce v onom období převzal český Supraphon v licenci.
Davis na něm přichází s plně elektrifikovaným soundem, funkující rytmikou, ale také prvky dobového černého popu (zejm. v titulní písni, zpívané Randym Hallem) a hned několika mladšími hráči po boku, z nichž někteří jsou pro něj v 80. letech velmi zásadní. Objevuje se zde např. bubeník Al Foster, baskytarista Marcus Miller, saxofonista Bill Evans a v neposlední řadě dnes u nás velmi populární kytarista Mike Stern, pro něhož byla spolupráce s Davisem vstupenkou do první jazzové ligy.
O dva roky později přišel Miles Davis s albem Star People. Rozvinul na něm sound z předešlé desky, zamířil nicméně poněkud houběji "ke kořenům" (např. v blues It Gets Better, ale i tím, že jako aranžér se na albu podílel starý známý Gil Evans). Obecně se tvrdívá, že Davis na svých pozdních albech "málo hrál" - pro toto ani pro předchozí album to ale rozhodně neplatí, obě jsou výkladní skříní jeho improvizátorského rozpoložení a průrazného, často elektronickými efekty zpracovaného zvuku trubky, typického právě pro tuto éru. Ze spoluhráčů na Star People se sluší upozornit předeším na bubeníka Mina Cinelu a kytaristu Johna Scofielda.
Hned v roce 1984 přišel činorodý Miles Davis s dalším opusem Decoy. Jestliže na předchozích albech hrály poměrně značnou roli syntezátory a vůbec elektronika, v tomto případě to platí dvojnásob. Kromě specialisty Roberta Irvinga III. na ně ostatně hraje i sám Davis - i na filmových záznamech koncertů z této doby, kterých je k dospozici poměrně dost, jej stále častěji vídáme u hradby kláves. Atmosférou Davis (např. ve skladbě Freaky Deaky) částečně připomíná slavná alba z konce 60. let. Na albu se kromě už známých Fostera, Cinelu, Scofielda či Evanse objevují nově jména saxofonisty Branforda Marsalise a baskytaristy Darryla Jonese (později Rolling Stones).
Koncepčně velmi zajímavým pokusem v Davisově diskografii je následující album You´re Under Arrest z roku 1985. Na základě úvahy, že většina tzv. jazzových standardů jsou de facto populární, často muzikálové písně z meziválečného období, se pokusil definovat "nové standardy", a to prostřednictvím svých instrumentálních verzí dobových hitů, Human Nature Michaela Jacksona a Time After Time Cyndi Lauper. Aby vešly do obecného jazzmanského povědomí se mu sice nepodařilo, jeho verze nicméně za srdce berou. Kuriozitou asi"nejpopovějšího" Davisova alba vůbec je hlas Stinga, který v úvodní "scénce" One Phone Call/Street Scenes hraje - pod svým občanským jménem Gordon Sumner - francouzsky mluvícího policistu.
Posledním reeditovaným titulem je zcela vybočující album Aura, jež vyšlo v roce 1989, práce na něm ovšem začaly už v polovině dekády, kdy se na evropském turné Davis seznámil se svým obdivovatelem, dánským trumpetistou a skladatelem Pallem Mikkelborgem (jehož jsme, mimochodem, viděli vloni na podzim v Praze v duu s finským kytaristou Terjem Rypdalem). Mikkelborg složil pro Davise deset skladeb, které z velké části nahráli, často s až bigbandovým soundem, skandinávští muzikanti (mihl se zde ale i trumpetistův dávný spolupracovník, kytarista John McLaughlin) a severská atmosféra, znásobená Mikkelborgovými inspiracemi evropskou moderní vážnou hudbou, a propojená s typickou Davisovou hrou, vytvořila velmi zajímavý celek, který v mnohém předpověděl, jako v Davisově tvorbě už poněkolikáté, jazzové trendy na léta dopředu. Grammy tomuto albu byla udělena zcela právem.
Zdroj: kultura.idnes.cz
V ediční řadě Original Album Classics vyšel box pěti alb trumpetisty Milese Davise z 80. let. Ačkoliv se v tvorbě geniálního jazzmana jedná o období, stojící poněkud ve stínu jiných dekád, najdeme na nahrávkách spoustu skvělé hudby.
Za svou bezmála padesátiletou muzikantskou kariéru prošel Miles Davis (1926-1991) řadou vzájemně zcela rozdílných období, během nichž buď přímo definoval pravidla nebo alespoň nastavil nejvyšší laťku řady jazzových stylů. A to nejen díky vlastním hráčským a skladatelským schopnostem, ale i neomylnému citu pro výběr spoluhráčů.
Některá jeho umělecká období jsou samozřejmě obecně, zvláště z perspektivy dnešního odstupu, stavěna výš, jiná poněkud opomíjena. V obecném povědomí žije Davis zejména jako člověk, který jako první "zapojil jazz do elektřiny" na přelomových albech In A Silent Way (1969) a Bitches Brew (1970). Leckterý nespecialista si možná vzpomene i na jeho slavné o dekádu starší album Kind Of Blue (1959), klíčový počin tzv. modálního jazzu.
Vyložení jazzoví fajnšmekři pak dozajista připojí ještě dvě éry tzv. dvou velkých kvintet, prvního ve druhé polovině 50. let, jehož členem byl mj. slavný saxofonista John Coltrane, a druhého o deset let později, v němž působil i saxofonista Wayne Shorter nebo pianista Herbie Hancock.
Další davisovské éry stojí poněkud ve stínu, přestože i v nich hudebník dosahoval většinou vynikajících uměleckých výsledků. Ať už mluvíme o jeho bebopových počátcích ve 40. letech, asistenci u vzniku tzv. cool jazzu na konci této dekády, spolupráci s aranžérem a kapelníkem Gilem Evansem na přelomu 50. a 60. let, experimentech se syrovým rockem a funky v 70. letech nebo právě víceméně eklektické osmé dekádě. Tu připomíná aktuální box firmy Columbia/Sony Music pěti alby. Dlužno upozornit, že mezi nimi chybí nejslavnější titul této dekády Tutu (1986), který má v katalogu jiné vydavatelství.
Ve druhé polovině 70. let se Davis potýkal stejně jako řada dalších hudebníků té doby se silnou závislostí na drogách a alkoholu a souvisejícími problémy se zákonem i mezilidskými vztahy. Po vyléčení se opět vrátil s novým nápřahem k hudbě a výsledkem bylo comebackové album The Man With The Horn v roce 1981, které dokonce v onom období převzal český Supraphon v licenci.
Davis na něm přichází s plně elektrifikovaným soundem, funkující rytmikou, ale také prvky dobového černého popu (zejm. v titulní písni, zpívané Randym Hallem) a hned několika mladšími hráči po boku, z nichž někteří jsou pro něj v 80. letech velmi zásadní. Objevuje se zde např. bubeník Al Foster, baskytarista Marcus Miller, saxofonista Bill Evans a v neposlední řadě dnes u nás velmi populární kytarista Mike Stern, pro něhož byla spolupráce s Davisem vstupenkou do první jazzové ligy.
O dva roky později přišel Miles Davis s albem Star People. Rozvinul na něm sound z předešlé desky, zamířil nicméně poněkud houběji "ke kořenům" (např. v blues It Gets Better, ale i tím, že jako aranžér se na albu podílel starý známý Gil Evans). Obecně se tvrdívá, že Davis na svých pozdních albech "málo hrál" - pro toto ani pro předchozí album to ale rozhodně neplatí, obě jsou výkladní skříní jeho improvizátorského rozpoložení a průrazného, často elektronickými efekty zpracovaného zvuku trubky, typického právě pro tuto éru. Ze spoluhráčů na Star People se sluší upozornit předeším na bubeníka Mina Cinelu a kytaristu Johna Scofielda.
Hned v roce 1984 přišel činorodý Miles Davis s dalším opusem Decoy. Jestliže na předchozích albech hrály poměrně značnou roli syntezátory a vůbec elektronika, v tomto případě to platí dvojnásob. Kromě specialisty Roberta Irvinga III. na ně ostatně hraje i sám Davis - i na filmových záznamech koncertů z této doby, kterých je k dospozici poměrně dost, jej stále častěji vídáme u hradby kláves. Atmosférou Davis (např. ve skladbě Freaky Deaky) částečně připomíná slavná alba z konce 60. let. Na albu se kromě už známých Fostera, Cinelu, Scofielda či Evanse objevují nově jména saxofonisty Branforda Marsalise a baskytaristy Darryla Jonese (později Rolling Stones).
Koncepčně velmi zajímavým pokusem v Davisově diskografii je následující album You´re Under Arrest z roku 1985. Na základě úvahy, že většina tzv. jazzových standardů jsou de facto populární, často muzikálové písně z meziválečného období, se pokusil definovat "nové standardy", a to prostřednictvím svých instrumentálních verzí dobových hitů, Human Nature Michaela Jacksona a Time After Time Cyndi Lauper. Aby vešly do obecného jazzmanského povědomí se mu sice nepodařilo, jeho verze nicméně za srdce berou. Kuriozitou asi"nejpopovějšího" Davisova alba vůbec je hlas Stinga, který v úvodní "scénce" One Phone Call/Street Scenes hraje - pod svým občanským jménem Gordon Sumner - francouzsky mluvícího policistu.
Posledním reeditovaným titulem je zcela vybočující album Aura, jež vyšlo v roce 1989, práce na něm ovšem začaly už v polovině dekády, kdy se na evropském turné Davis seznámil se svým obdivovatelem, dánským trumpetistou a skladatelem Pallem Mikkelborgem (jehož jsme, mimochodem, viděli vloni na podzim v Praze v duu s finským kytaristou Terjem Rypdalem). Mikkelborg složil pro Davise deset skladeb, které z velké části nahráli, často s až bigbandovým soundem, skandinávští muzikanti (mihl se zde ale i trumpetistův dávný spolupracovník, kytarista John McLaughlin) a severská atmosféra, znásobená Mikkelborgovými inspiracemi evropskou moderní vážnou hudbou, a propojená s typickou Davisovou hrou, vytvořila velmi zajímavý celek, který v mnohém předpověděl, jako v Davisově tvorbě už poněkolikáté, jazzové trendy na léta dopředu. Grammy tomuto albu byla udělena zcela právem.
Zdroj: kultura.idnes.cz
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Bravo.
Peere, díky moc. Nezbývá mi než zvolat bravo!
Jen víc takových příspěvků :ymapplause:.
Peere, díky moc. Nezbývá mi než zvolat bravo!
Jen víc takových příspěvků :ymapplause:.
Mark Levinson
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Musím uznat že jsi Peere opravdu analogový guru, nejen že tvůj gramofon je dotaženej do maxima, ale máš i dobrý hudební
vkus. Mám doma pád alb od MD na japonských deskách a zvuk z nich je opravdu skvělý
vkus. Mám doma pád alb od MD na japonských deskách a zvuk z nich je opravdu skvělý
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Vyborna a mozna mene znama od Davise je LIVE AROUND THE WORLD vyslo to jako 2LP nebo 1CD. Jsou to zive nahravky z let 88 a 89 plus jedna studiova skladba. Petre uz mas nachystanej vzorek.
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Tuhle desku mam a musim rict, ze je vynikajici. Tyhle typy zivaku se mi hodne libi.
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
pre mna /funkyman/ je absolutna bomba - A tribute to jack johnson - hviezdna zostava..electrik fusion jazz- funk /aj na jamesa Browna pride/
excelentNemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
....music is my sanctuary,music is my life....
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Funkymane,
jsi mne navnadil a hned jsem si tuto desku pustil. Poslední roky vydává desky Milese Davise MFSL na SACD a jejich kvalita zvuku je opravdu vynikající. Je zajímavé, že u desky Jack Johnson se objevují dva různé obaly.
Mám tu verzi SACD od Mobile Fidelity Sound Lab:
jsi mne navnadil a hned jsem si tuto desku pustil. Poslední roky vydává desky Milese Davise MFSL na SACD a jejich kvalita zvuku je opravdu vynikající. Je zajímavé, že u desky Jack Johnson se objevují dva různé obaly.
Mám tu verzi SACD od Mobile Fidelity Sound Lab:
Mark Levinson
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
to by som si rad porovnal..zvukovo...
este pre mna ceneny /ako cloveka co pocuva okrajovo aj hip hop a rap/..aj ked v podstate komercia v jeho tvorbe - a posledna radovka Doo bop /rap Easy Mo Bee /..to ked som pustil napr. 2 skladbu -The Doo Bop song na akcii pre znamych..uplne boli v soku ze davis a hip-hop..a je to pecka aj ked uz o jazze nehovorme
este pre mna ceneny /ako cloveka co pocuva okrajovo aj hip hop a rap/..aj ked v podstate komercia v jeho tvorbe - a posledna radovka Doo bop /rap Easy Mo Bee /..to ked som pustil napr. 2 skladbu -The Doo Bop song na akcii pre znamych..uplne boli v soku ze davis a hip-hop..a je to pecka aj ked uz o jazze nehovorme
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
....music is my sanctuary,music is my life....
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: 27 led 2012 10:50
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Dnes to vyšlo, ale ta cena ??? Miles Davis: Bitches Brew Quadraphonic SA-CD Multi Hybrid Edition 2 disc
http://www.cdjapan.co.jp/feature/Miles_ ... id_Edition
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Cena ako vysoka, alebo nizka? Neporozumel som. 50 dolarov je podla mna adekvatna cena;-)
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
To Soundgarden:
Už Ti dorazilo Bitches Brew?
Jinak já to mám na SACD od MFSL a jsem velmi spokojen, ostatně jako vždy od Mobile Fidelity Sound Lab. Jinak ta cena je asi normální (normální je asi silné slovo ), protože se jedná o dvojalbum.
Už Ti dorazilo Bitches Brew?
Jinak já to mám na SACD od MFSL a jsem velmi spokojen, ostatně jako vždy od Mobile Fidelity Sound Lab. Jinak ta cena je asi normální (normální je asi silné slovo ), protože se jedná o dvojalbum.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mark Levinson
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: 27 led 2012 10:50
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Čakám až jen oslabí, teraz je to drahé Viktor ty ideš do Japonca ?
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: Podceňovaná alba Milese Davise
Já jsem spokojen s verzí MFSL, která je vynikající. Porovnat jsem neměl možnost, tak o Japonci neuvažuji.
Jak Ti to dorazí, tak můžeme udělat poslech/porovnání obou verzí. Co říkáš?
Jak Ti to dorazí, tak můžeme udělat poslech/porovnání obou verzí. Co říkáš?
Mark Levinson
Miles Davis
Téma tu nie je tak som pridal...
Ak niekto čakáte (zrejme ste čítali) AP Miles Davis - Kind of Blue UHQR z bakelitafutar až niekedy v novembri.
(Edit by ML)
Vlákno o Miles Davis už tady bylo, ale s jiným názvem, tak jsem je sloučil dohromady. Ať je vše o MD pohromadě.
Doufám, že to nebude nikomu vadit (Peer byl zakladatelem vlákna).
Ak niekto čakáte (zrejme ste čítali) AP Miles Davis - Kind of Blue UHQR z bakelitafutar až niekedy v novembri.
(Edit by ML)
Vlákno o Miles Davis už tady bylo, ale s jiným názvem, tak jsem je sloučil dohromady. Ať je vše o MD pohromadě.
Doufám, že to nebude nikomu vadit (Peer byl zakladatelem vlákna).
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Miles Davis
Uz sa da objednat! Iba na jedno meno. Viac sa neda pridat do kosika...
https://www.bakelitfutar.hu/miles-davis ... %A9szletek
https://www.bakelitfutar.hu/miles-davis ... %A9szletek
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Miles Davis
Tak hlavně notoričtí vraceči by si měli k tomu před objednáním přečíst popis (strojový google překlad z maďarśtiny):
DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ!
Před objednáním disku doporučujeme přečíst si zákaznické recenze na největší hudební databázi Discogs.
https://www.discogs.com/master/5460-Kin ... ue/reviews
Většina recenzí je pozitivních a popisují to jako dosud nejlepší tisk Kind Of Blue, toto je zatím nejlepší verze, zvuk je fantastický. Jsou však tací, kteří si stěžují, že na některých místech dochází k praskání a zkreslení (většinou na trati Blue Green).
Publikace zatím získala téměř 400 recenzí s průměrným hodnocením 4,83 z maximálních 5, což je celkově velmi dobré.
Na základě zpětné vazby se zdá, že se závada vyskytla v první fázi výroby, ale později byla závada opravena. Po několika zpožděních nám zásilka byla odeslána na konci prosince namísto srpna, takže jsme si jisti, že jsme ji již obdrželi z dobré série.
Objednejte si prosím tuto publikaci s ohledem na tyto skutečnosti, protože ji nemůžeme vzít zpět, protože nebude odebrána ani nám v Americe.
POZORNOST! Na zákazníka lze objednat 1 kopii této publikace!
DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ!
Před objednáním disku doporučujeme přečíst si zákaznické recenze na největší hudební databázi Discogs.
https://www.discogs.com/master/5460-Kin ... ue/reviews
Většina recenzí je pozitivních a popisují to jako dosud nejlepší tisk Kind Of Blue, toto je zatím nejlepší verze, zvuk je fantastický. Jsou však tací, kteří si stěžují, že na některých místech dochází k praskání a zkreslení (většinou na trati Blue Green).
Publikace zatím získala téměř 400 recenzí s průměrným hodnocením 4,83 z maximálních 5, což je celkově velmi dobré.
Na základě zpětné vazby se zdá, že se závada vyskytla v první fázi výroby, ale později byla závada opravena. Po několika zpožděních nám zásilka byla odeslána na konci prosince namísto srpna, takže jsme si jisti, že jsme ji již obdrželi z dobré série.
Objednejte si prosím tuto publikaci s ohledem na tyto skutečnosti, protože ji nemůžeme vzít zpět, protože nebude odebrána ani nám v Americe.
POZORNOST! Na zákazníka lze objednat 1 kopii této publikace!
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Miles Davis
ano neda sa to vratit tiez som si to precital. ja som sice len raz vratil toho oscara.
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Miles Davis
Jsem zvědav. Recenze jsou skvělé a čekat na 45RPM verzi nevydržím, takže mám předobjednáno z JPC. Teď jsem tam koukal a ještě před týdne měli a nyní již nelze předobjednat.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Miles Davis
som nevedel, ze existuje aj 45rpm. na oficialnej stranke sa pise len 33 https://store.acousticsounds.com/d/1485 ... nyl_Record
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Miles Davis
Zatím neexistuje a tedy se nedá objednat. Ani není jisté zda a kdy vyjde. Jen v minulosti, když se mluvilo, že KOB vyjde na UHQR, tak někde zmiňovali, že to bude jak na 33, tak i na 45. Ale to může klidně trvat několik let. Podle mne je to jen kalkul a takticky vyčkají, až se 33 rozprodá a pak o 45 začnou víc mluvit. Protože kdyby to vyšlo zároveň, většina lidí půjde rovnou po 45 a tak toho prodají méně...
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Miles Davis
Diky Vitek.
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: Miles Davis
A este len tak pre zaujimavost - KoB je aj na Apple Music - ako Spatial Audio - Dolby Atmos. Zase uplne iny uhol pohladu na hudbu [inak technicky nie zle urobeny mix]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: Miles Davis
Tak pokud na tu desku budu pouze koukat (aby tam tedy nejaky uhel pohledu byl), tak to bude asi v cajku
Dieter Burmester
Re: Miles Davis
Jestli chce někdo tento titul mít na lp v nejvyšší možné kvalitě, měl by se poohlédnout po dobových vydáních.
Nemusí to být první press,to by asi byla rána,ale vydání do roku 65 myslím plně uspokojí.Americká Columbia,to byla v té době ta nejvyšší reference kvality.
Nemusí to být první press,to by asi byla rána,ale vydání do roku 65 myslím plně uspokojí.Americká Columbia,to byla v té době ta nejvyšší reference kvality.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Miles Davis
...a krom toho, že nemáš AP rád (spíše k smrti nesnášíš), existuje ještě nějaký jiný důvod to nekoupit?Dieter Burmester píše: ↑23 pro 2021 18:21Tak pokud na tu desku budu pouze koukat (aby tam tedy nejaky uhel pohledu byl), tak to bude asi v cajku
Zmetky vyrábí dnes přece kdekdo.
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: Miles Davis
To je mylka, ja mam rad vsechny stejne. Ale nazev lisovny zvolili satiricky, vo tom zadna
Dieter Burmester
Re: Miles Davis
Smím se zeptat Vás, zkušených Davisologů na album Kind of Blue?
Wiki jen naznačují které autory pro jazzové standardy muzikanti využili. Zajímalo by mne a jistě i další posluchače, jak zní původní skladby jak se uvádí od Theloniuse Monka, Dizzyho, Charlie Parkera a Damerona.
Zda je je improvizace na téma lepší originálu jak tomu někdy bývá.
Děkuji předem za úsilí, bude-li někdo tak laskav.
Wiki jen naznačují které autory pro jazzové standardy muzikanti využili. Zajímalo by mne a jistě i další posluchače, jak zní původní skladby jak se uvádí od Theloniuse Monka, Dizzyho, Charlie Parkera a Damerona.
Zda je je improvizace na téma lepší originálu jak tomu někdy bývá.
Děkuji předem za úsilí, bude-li někdo tak laskav.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Miles Davis
Tak jsem zvědav...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Miles Davis
Vždy jsem si myslel že jsou to všechno Milesovi skladby .efičák píše: ↑24 pro 2021 08:22 Smím se zeptat Vás, zkušených Davisologů na album Kind of Blue?
Wiki jen naznačují které autory pro jazzové standardy muzikanti využili. Zajímalo by mne a jistě i další posluchače, jak zní původní skladby jak se uvádí od Theloniuse Monka, Dizzyho, Charlie Parkera a Damerona.
Zda je je improvizace na téma lepší originálu jak tomu někdy bývá.
Děkuji předem za úsilí, bude-li někdo tak laskav.
Všechny co jsi jmenoval tak jsou legendy jazzu . Mám doma pouze jednu starší nahrávku Dizzyho a Birda ( Miles u nich nakonec začínal) , je to zajímavé a bláznivé , ale zároveň surové a zvukově špatné .
King of Blue je právě proto takový klenot sešlo se tam dost dobrý ch věcí . Podle mého jedno z nejlepších alb od Davise , vlastně Jazzu vůbec .
German Physiks HRS 130 , Reimyo KAP777, Merging Nadace Player PL2 , Noble Audio Galaxie , RCA Stealth Sakra V8, Stealth Dream V16 , síťové kabely komplet Zephyr N
Audeze lcd-3 , Ultrasonic Studios Infinity 300B
Audeze lcd-3 , Ultrasonic Studios Infinity 300B
Re: Miles Davis
Díky Halysků.
Taky tak, o úpravách popu a jazzu na desce vím z netu. Myslel sem že to napsal Davis.
Mám rád basovou linku z první skladby a její rozvíjení v novějších věcech jako Erykah Badu a podobně.
Poté co sem přečetl Milesův životopis chápu proč asi nahrával tak nevyrovnaně. Jsou tvůrci s jednou úspěšnou deskou nebo jen písní za kariéru a to Miles není.
Tohle dílo v co nejvyšší kvalitě má tu cenu co chtějí nakladatelství.
Taky tak, o úpravách popu a jazzu na desce vím z netu. Myslel sem že to napsal Davis.
Mám rád basovou linku z první skladby a její rozvíjení v novějších věcech jako Erykah Badu a podobně.
Poté co sem přečetl Milesův životopis chápu proč asi nahrával tak nevyrovnaně. Jsou tvůrci s jednou úspěšnou deskou nebo jen písní za kariéru a to Miles není.
Tohle dílo v co nejvyšší kvalitě má tu cenu co chtějí nakladatelství.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Miles Davis
Este ku Kind Of Blue,
existuje v Hi-Res mono aj stereo verzia.
Ktora je vlastne povodna/originalna?
Alebo vznikli subezne obe?
existuje v Hi-Res mono aj stereo verzia.
Ktora je vlastne povodna/originalna?
Alebo vznikli subezne obe?
Re: Miles Davis
Tych verzii je X - ale mono aj stereo bolo vydane sucasne, aspon pokial viem. Je to z jednej studiovej seance.
Ale nejakym sposobom za "spravnu" verziu je povazovane mono. Ale zase, vedci - Kindofbluesologovia by ma mozno opravili. Ja to rad pocuvam v mono, len si treba trochu inac postavit repro, vtedy to vyznie.
Ale nejakym sposobom za "spravnu" verziu je povazovane mono. Ale zase, vedci - Kindofbluesologovia by ma mozno opravili. Ja to rad pocuvam v mono, len si treba trochu inac postavit repro, vtedy to vyznie.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: Miles Davis
Práve počúvam od Jan Hammera hudbu zo seriálu 80tych rokov Miami Vice - Crockett's Theme.
Pri čítaní zaujímavostí som sa dočítal, citujem:
"V 6. díle 2. řady seriálu s názvem "Junk Love" hraje roli Ivoryho Jonese slavný trumpetista Miles Davis ."
Pri čítaní zaujímavostí som sa dočítal, citujem:
"V 6. díle 2. řady seriálu s názvem "Junk Love" hraje roli Ivoryho Jonese slavný trumpetista Miles Davis ."