promiň, ale pořád mi uniká podstata Tvých komentářů, jsme svobodná země a my zaplať bůh můžeme hrát úplně z čeho chceme,Ty i ostatní si přeci hrajte z čeho chcete, my toto řešení nikomu nevnucujeme a pokud je pro nás to preferované,tak to asi budete muset nějak překousnout a nebo se pokusit věnovat něčemu jinému, tu X-77 mám doma osobně a nepotřebuji opravdu vysvětlovat co je na ní špatně, smiř se s tím prosím Tě OK?
SPaudio
Re: SPaudio
Re: SPaudio
Pominme regulaci fyzickym potenciometrem, ale u nekterych CDP (treba Marantz) byl analogovy výstup mozny zeslabovat skrze DO, předpokládám digitalne. Neni to na ukor bitove hloubky...?
Re: SPaudio
Jo v SONY. Jinak třeba ve Vincent CD-S3 mám digitální regulaci, naprosto nepoužitelné, pouze 26 kroků, všechny nectnosti digi regulace. Ale zase, dnešní DAC už to mají vyřešené dobře.
Jsme OT, ať si SPaudio používá na prezentaci co chce. Rozhodne se zákazník. Je to jalová debata. Osobně bych takovou bednu kupoval až po vyzkoušení doma.
Jsme OT, ať si SPaudio používá na prezentaci co chce. Rozhodne se zákazník. Je to jalová debata. Osobně bych takovou bednu kupoval až po vyzkoušení doma.
Re: SPaudio
Alebo si priniest svoju elektroniku k SP audio. Takto sme mali u Kocoura pri posluchu Elips - P a bolo to zasadne. Obdobne ked som bol na posluch Martenov
Audio PC+Daphile+DRC/Lindemann CD1SE/Chord Dave+Choral stand>Denafrips Athena>PMA PA4-Big Brother>Marten Django XL
230V:VDH,Furutech,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
230V:VDH,Furutech,NA,Viborg, prepoje:Crystal Cable,Audioquest
Re: SPaudio
to blesk666, PMA
chlapi konečně konstruktivní myšlenka po, jak Pavel trefně nazval, jalové debatě
samozřejmě obě varianty jak vlastní železo na studio, tak GT1 i GT2 na poslech doma jsou pro nás samozřejmostí
chlapi konečně konstruktivní myšlenka po, jak Pavel trefně nazval, jalové debatě
samozřejmě obě varianty jak vlastní železo na studio, tak GT1 i GT2 na poslech doma jsou pro nás samozřejmostí
Re: SPaudio
Podstata je v tom, že nafoukaně sebestředně adoruješ něco, co je z dnešního pohledu rešení elektroniky technický anachronismus a s objektivními problémy. Jinak Ty si samozřejmě poslouchej, na čem chceš...subumbra píše: ↑15 úno 2024 15:26promiň, ale pořád mi uniká podstata Tvých komentářů, jsme svobodná země a my zaplať bůh můžeme hrát úplně z čeho chceme,Ty i ostatní si přeci hrajte z čeho chcete, my toto řešení nikomu nevnucujeme a pokud je pro nás to preferované,tak to asi budete muset nějak překousnout a nebo se pokusit věnovat něčemu jinému, tu X-77 mám doma osobně a nepotřebuji opravdu vysvětlovat co je na ní špatně, smiř se s tím prosím Tě OK?
Re: SPaudio
to skypi
"Podstata je v tom, že nafoukaně sebestředně adoruješ něco, co je z dnešního pohledu rešení elektroniky technický anachronismus a s objektivními problémy. Jinak Ty si samozřejmě poslouchej, na čem chceš..."
pokud se chceš vyjadřovat k našemu zvuku, udělej to až po tom co si ho poslechneš,jinak jenom plácáš...... pokud se chceš bavit pouze akademicky, tak laskavě dodrž akademickou úroveň svých přízpěvků a vynech ironie a urážky,inspiraci můžeš najít např. u bleska666 nebo PMA.
V opačném případě se nemáme o čem bavit
"Podstata je v tom, že nafoukaně sebestředně adoruješ něco, co je z dnešního pohledu rešení elektroniky technický anachronismus a s objektivními problémy. Jinak Ty si samozřejmě poslouchej, na čem chceš..."
pokud se chceš vyjadřovat k našemu zvuku, udělej to až po tom co si ho poslechneš,jinak jenom plácáš...... pokud se chceš bavit pouze akademicky, tak laskavě dodrž akademickou úroveň svých přízpěvků a vynech ironie a urážky,inspiraci můžeš najít např. u bleska666 nebo PMA.
V opačném případě se nemáme o čem bavit
Re: SPaudio
Subumbra: Ahoj Honzo, současná diskuse na téma CDP/SPaudio, variabilní výstup, a vlastně i návštěva u Vás mě vrátila zpátky do roku 2003 a doby tehdejších zvukových hledání s Pavlem Dudkem ve studiu TCC Ungr, Sony CDP-XA7ES, fixní i variabilní výstup, zesilovač Dudek TCC201, repro Shan E540. My jsme tehdy jasně preferovali použití Dudkova Sound refineru nebo mého Audio Bufferu
https://pmacura.cz/buffer_new.htm
proti přímému propojení kabelem z CDP do zesilovače. Škoda, mohl jsem vzít Buffer i k Vám, kdybych to věděl, mohl to být zajímavý pokus.
Další zkušenosti byly ve studiu Luxtone na sestavě s repro Wilson Audio Maxx, tehdy jsem pro ně dělal preamp:
https://pmacura.cz/foto2.jpg
https://pmacura.cz/foto1.jpg
Byla to ještě větší bedna, než GT1, a cenovka tehdy cca 1 500 000,- CZK. Zkoušeli jsme tam tehdy i můj class A PM-A1 a Dudkův TCC201 s DPA111, ale i XA7ES s regulací přes upravený D7A s bufferem. Zajímavé vzpomínky. A jak vidíš, i různé zkušenosti.
https://pmacura.cz/buffer_new.htm
proti přímému propojení kabelem z CDP do zesilovače. Škoda, mohl jsem vzít Buffer i k Vám, kdybych to věděl, mohl to být zajímavý pokus.
Další zkušenosti byly ve studiu Luxtone na sestavě s repro Wilson Audio Maxx, tehdy jsem pro ně dělal preamp:
https://pmacura.cz/foto2.jpg
https://pmacura.cz/foto1.jpg
Byla to ještě větší bedna, než GT1, a cenovka tehdy cca 1 500 000,- CZK. Zkoušeli jsme tam tehdy i můj class A PM-A1 a Dudkův TCC201 s DPA111, ale i XA7ES s regulací přes upravený D7A s bufferem. Zajímavé vzpomínky. A jak vidíš, i různé zkušenosti.
Re: SPaudio
subumbra: Výroky jako: "neslyšel jsi, tudíž tomu nemůžeš rozumět a jenom plácáš, takže se nevyjadřuj," je od začátku jaksi zcestná myšlenka. Taky nepotřebuju mít praktický zkušenosti s řízením trabanta abych o něm mohl objektivně říct, že je to po všech stránkách prachbídně mizernej křáp.
A argumentace tipu: "když se mi to líbí, tak to hraje skvěle a tudíž je to řešení v pořádku," jaksi v diskusi, kde jde o opravdu kvalitní poslech hudby, uspět nemůže, když objektivně je to technicky mizerný a desítky let zastaralý řešení. Že se ti to líbí a vyhovuje ti to, je v pořádku, proti tomu nic, ale nemůžeš čekat, že jen tvá spokojenost automaticky převáží všechno ostatní a nikdo jinej kvůli tomu nemá právo říct na adresu danýho řešení objektivní fakta.
A argumentace tipu: "když se mi to líbí, tak to hraje skvěle a tudíž je to řešení v pořádku," jaksi v diskusi, kde jde o opravdu kvalitní poslech hudby, uspět nemůže, když objektivně je to technicky mizerný a desítky let zastaralý řešení. Že se ti to líbí a vyhovuje ti to, je v pořádku, proti tomu nic, ale nemůžeš čekat, že jen tvá spokojenost automaticky převáží všechno ostatní a nikdo jinej kvůli tomu nemá právo říct na adresu danýho řešení objektivní fakta.
Re: SPaudio
Jalovou diskusi odstartovalo toto tvrzení:
"Jen pro úplnou představu cesta X77- A400 obsahuje 2páry RCA panelových konektorů s přechodovými jevy, jeden pár STRANKA Silver RCA kabelů s Ag konektory."
Jen jsem chtěl ukázat na to, že analogový výstup z převodníků, prochází u X77ES třemi obyčejnými kabely a vždy taky mikrokonektory s přechodovými jevy, v cestě je dále obyčejný potenciometr s mizernými parametry přeslechů, špatným souběhem kanálů a jistě dávno za hranou své životnosti, co se týká kontaktů (taky s přechodovými jevy), a to celé je v ceně pár dolarů. Pak v signálové cestě následuje stříbrný kabel v ceně 80tis. Kč. Je to nevyvážená sestava, jak kvalitou, tak cenou a výše citovaná věta je zavádějící.
"Jen pro úplnou představu cesta X77- A400 obsahuje 2páry RCA panelových konektorů s přechodovými jevy, jeden pár STRANKA Silver RCA kabelů s Ag konektory."
Jen jsem chtěl ukázat na to, že analogový výstup z převodníků, prochází u X77ES třemi obyčejnými kabely a vždy taky mikrokonektory s přechodovými jevy, v cestě je dále obyčejný potenciometr s mizernými parametry přeslechů, špatným souběhem kanálů a jistě dávno za hranou své životnosti, co se týká kontaktů (taky s přechodovými jevy), a to celé je v ceně pár dolarů. Pak v signálové cestě následuje stříbrný kabel v ceně 80tis. Kč. Je to nevyvážená sestava, jak kvalitou, tak cenou a výše citovaná věta je zavádějící.
Re: SPaudio
Len sa chcem uistit - toto su prezentacne priestory firmy SP Audio, v ktorych potencialnym zakaznikom predvadzaju high-end bedne navrhnute B. Sykorom?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: SPaudio
To je fotka, kterou jsem udělal při předvedení beden. Takže ano. Nevidím v tom problém.
Re: SPaudio
to Agilent
..... a nikdo jinej kvůli tomu nemá právo říct na adresu danýho řešení objektivní fakta.
já Tě naprosto chápu a s Tvou poslední větou nemám absolutně žádný problém, myslím, že srovnání s trabošem je trochu za hranou,ale i s tímto pohledem se ztotožňuji a rovněž jsem k některým věcem zaujal stanovisko na základě zkušenosti aniž bych je musel slyšet, mě trochu překvapuje ta míra emocí v této diskusi, kterou jsme navíc vůbec neiniciovali, znovu opakuji toto zapojení jsme nikde neproklamovali jako to nejlepší nebo jediné přípustné, ta zmínka se objevila pouze jako doplňující informace o tom z čeho se hrálo ke komentu PMA po návštěvě u nás,kdy hodnotil repro GT1.To že to někdo začal rozebírat a poukazovat na technické nedostatky tohoto řešení je opět v pohodě a nemáme s tím problém,od toho je to tu diskusní forum,ale bez urážení.Pokud mi toto řešní vyhodnotíme jako preferované,asi nás k tomu něco vede,a není to pouze naše absolutní neobjektivnost,takže rozebrat a podrobit kritice teoretické předpoklady řešení a hanit nebo odsuzovat výsledný zvuk bez poslechu jsou dvě odlišné věci.
..... a nikdo jinej kvůli tomu nemá právo říct na adresu danýho řešení objektivní fakta.
já Tě naprosto chápu a s Tvou poslední větou nemám absolutně žádný problém, myslím, že srovnání s trabošem je trochu za hranou,ale i s tímto pohledem se ztotožňuji a rovněž jsem k některým věcem zaujal stanovisko na základě zkušenosti aniž bych je musel slyšet, mě trochu překvapuje ta míra emocí v této diskusi, kterou jsme navíc vůbec neiniciovali, znovu opakuji toto zapojení jsme nikde neproklamovali jako to nejlepší nebo jediné přípustné, ta zmínka se objevila pouze jako doplňující informace o tom z čeho se hrálo ke komentu PMA po návštěvě u nás,kdy hodnotil repro GT1.To že to někdo začal rozebírat a poukazovat na technické nedostatky tohoto řešení je opět v pohodě a nemáme s tím problém,od toho je to tu diskusní forum,ale bez urážení.Pokud mi toto řešní vyhodnotíme jako preferované,asi nás k tomu něco vede,a není to pouze naše absolutní neobjektivnost,takže rozebrat a podrobit kritice teoretické předpoklady řešení a hanit nebo odsuzovat výsledný zvuk bez poslechu jsou dvě odlišné věci.
Re: SPaudio
dakujem, ked to hra dobre v takom priestore, tak to bude skutocne zaujimava bedna.
Jasne ze nie je vidiet zvysok priestoru, ale na strany to vyzera dost stiesnene a aj sa zdaju byt dost blizko seba. Len to ma zaujalo, lebo s tymi skrinami za rackom to pripomina skor nejaky sklad, ako posluchovku.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: SPaudio
Pavle to je velká škoda,že jsi ho nevzal,na druhou stranu nemáš to k nám tak daleko a pokud se Ti bude chtít, nás by ta zkušenost a porovnání taky zajímala a to s čímkoli co bys dovezl.Takže stačí se domluvit a můžem pokračovat, pokud dosáhnem lepšího výsledku budem jen rádi i nás to posune.PMA píše: ↑16 úno 2024 08:20 Subumbra: Ahoj Honzo, současná diskuse na téma CDP/SPaudio, variabilní výstup, a vlastně i návštěva u Vás mě vrátila zpátky do roku 2003 a doby tehdejších zvukových hledání s Pavlem Dudkem ve studiu TCC Ungr, Sony CDP-XA7ES, fixní i variabilní výstup, zesilovač Dudek TCC201, repro Shan E540. My jsme tehdy jasně preferovali použití Dudkova Sound refineru nebo mého Audio Bufferu
https://pmacura.cz/buffer_new.htm
proti přímému propojení kabelem z CDP do zesilovače. Škoda, mohl jsem vzít Buffer i k Vám, kdybych to věděl, mohl to být zajímavý pokus.
Další zkušenosti byly ve studiu Luxtone na sestavě s repro Wilson Audio Maxx, tehdy jsem pro ně dělal preamp:
https://pmacura.cz/foto2.jpg
https://pmacura.cz/foto1.jpg
Byla to ještě větší bedna, než GT1, a cenovka tehdy cca 1 500 000,- CZK. Zkoušeli jsme tam tehdy i můj class A PM-A1 a Dudkův TCC201 s DPA111, ale i XA7ES s regulací přes upravený D7A s bufferem. Zajímavé vzpomínky. A jak vidíš, i různé zkušenosti.
Re: SPaudio
Hezká diskuze,skoro by si to zasloužilo svoje vlákno.Taky věřím tomu,že ten řetězec SP Audio i přesto,že zdrojem byl Sony CDP 337 ES,produkoval výtečný zvuk.Ten přehrávač tam zkrátka perfektně mezi ostatní přístroje zapadl.Ale už jsem větší pesimista ohledně toho,jak by to zvukově dopadlo jinde.A protože mne moc zajímají ty kabely a podložky a samozřejmě i ten Sony,tak určitě letos do Litoměřic pojedu a vezmu s sebou i svůj převodník včetně digitál.kabelu.
Já osobně žil dlouhá léta rovněž s přístrojem Sony- byl to přehrávač CDP XA-50 ES.Kupoval jsem jej v r.97 za tehdejších mých 5 měsíčních platů.Nadšení ze mne brzy vyprchalo a postupně jsem začal s tuningem.Na pozici I/U převodu jsem instaloval OZ AD825,na výstupu Burson Discrete Opamp,implementoval jsem i přesnější hodiny LC Audio,pod přístroj dal SSC puky a výstupní RCA Cinche vyměnil za stříbrné WBT Nextgen a napájecí kabel byla Supra.S tím jsem léta spokojeně žil a ž do doby,než jsem si před pár lety pořídil kombinaci Jays Audio do převodníku Merason Frérot+ Pow1 přes digitál.propojení Jorma.Sony dneska leží ve skříni a já si občas říkám-pane bože,co já jsem to vlastně celá léta předtím poslouchal(asi nás bude víc).Jen bych dodal,že ve skříni mi leží ještě druhý XA 50 ES modifikovaný modulem Sirius 3 od pana Vrány a zvukově je to ještě horší,než moje modifikace.Ale pokud jsou Soňáci použiti pouze jako mechanika s podložkami AAI mini zapojení přes Jormu do Merasona,dá se to poslouchat.
Já osobně žil dlouhá léta rovněž s přístrojem Sony- byl to přehrávač CDP XA-50 ES.Kupoval jsem jej v r.97 za tehdejších mých 5 měsíčních platů.Nadšení ze mne brzy vyprchalo a postupně jsem začal s tuningem.Na pozici I/U převodu jsem instaloval OZ AD825,na výstupu Burson Discrete Opamp,implementoval jsem i přesnější hodiny LC Audio,pod přístroj dal SSC puky a výstupní RCA Cinche vyměnil za stříbrné WBT Nextgen a napájecí kabel byla Supra.S tím jsem léta spokojeně žil a ž do doby,než jsem si před pár lety pořídil kombinaci Jays Audio do převodníku Merason Frérot+ Pow1 přes digitál.propojení Jorma.Sony dneska leží ve skříni a já si občas říkám-pane bože,co já jsem to vlastně celá léta předtím poslouchal(asi nás bude víc).Jen bych dodal,že ve skříni mi leží ještě druhý XA 50 ES modifikovaný modulem Sirius 3 od pana Vrány a zvukově je to ještě horší,než moje modifikace.Ale pokud jsou Soňáci použiti pouze jako mechanika s podložkami AAI mini zapojení přes Jormu do Merasona,dá se to poslouchat.
Re: SPaudio
to Fidji99
to berem jako kompliment a věřím že to není myšleno ironicky......
Reprosoustavy mají do strany 1m od zdí a dozadu ke zdi je to 2,5m. On je v místě kde reprosoustavy stojí překlad a tím jsou boky pro sílu překladu zúžené. Místnost má 7,3x4,7m výška stropu je před snížením 4,2. Strop je akustický a je snížený na 3,2m. Boky jsou ošetřeny akustickými panely.
Místnost nebude úplně ideální, ale bonus je, když to pak u zákazníka hraje lépe
to berem jako kompliment a věřím že to není myšleno ironicky......
Reprosoustavy mají do strany 1m od zdí a dozadu ke zdi je to 2,5m. On je v místě kde reprosoustavy stojí překlad a tím jsou boky pro sílu překladu zúžené. Místnost má 7,3x4,7m výška stropu je před snížením 4,2. Strop je akustický a je snížený na 3,2m. Boky jsou ošetřeny akustickými panely.
Místnost nebude úplně ideální, ale bonus je, když to pak u zákazníka hraje lépe
Re: SPaudio
to manev
......Taky věřím tomu,že ten řetězec SP Audio i přesto,že zdrojem byl Sony CDP 337 ES,produkoval výtečný zvuk.Ten přehrávač tam zkrátka perfektně mezi ostatní přístroje zapadl.Ale už jsem větší pesimista ohledně toho,jak by to zvukově dopadlo jinde......
naprostý souhlas s tím cos napsal,ani u nás to ale ve stavu z fabriky nehrálo jako nyní.....takže chápu všechny pohoršené co slyšeli seriový stroj a nemohou to zapojení pochopit......
Každopádně budem rádi když přijedeš a přivezeš něco s sebou na otestování
......Taky věřím tomu,že ten řetězec SP Audio i přesto,že zdrojem byl Sony CDP 337 ES,produkoval výtečný zvuk.Ten přehrávač tam zkrátka perfektně mezi ostatní přístroje zapadl.Ale už jsem větší pesimista ohledně toho,jak by to zvukově dopadlo jinde......
naprostý souhlas s tím cos napsal,ani u nás to ale ve stavu z fabriky nehrálo jako nyní.....takže chápu všechny pohoršené co slyšeli seriový stroj a nemohou to zapojení pochopit......
Každopádně budem rádi když přijedeš a přivezeš něco s sebou na otestování
Re: SPaudio
Ja chodim do Ciech dost casto, urcite sa zastavim.subumbra píše: ↑16 úno 2024 14:43 to Fidji99
to berem jako kompliment a věřím že to není myšleno ironicky......
Reprosoustavy mají do strany 1m od zdí a dozadu ke zdi je to 2,5m. On je v místě kde reprosoustavy stojí překlad a tím jsou boky pro sílu překladu zúžené. Místnost má 7,3x4,7m výška stropu je před snížením 4,2. Strop je akustický a je snížený na 3,2m. Boky jsou ošetřeny akustickými panely.
Místnost nebude úplně ideální, ale bonus je, když to pak u zákazníka hraje lépe
Len varovanie - ja som profesionalny skeptik, nielen v audio. ked presvedcite mna, tak presvedcite hocikoho. Repro mam vyriesene na nejaku dobu, cize tam to bude skutocne len vypocut si, ale ked ma presvedcite niecim inym, tak ja som dobry zakaznik.
Martin Logan Renaissance 15A, Focus C18+ 13xMCH/Beckersounds subwoofers 8x18in/8*2500W/Purifi&NCore
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Trinnov Altitude 32/LINN Akurate&Organik 9.8.7, Sony 4K Laser Screen 124in Panasonic UB9000
Akustika GIK Snake Oil - Isoacoustics, Mogami, Kimber.
Re: SPaudio
to Fidji 99
Fidji přijeď kdykoli, dej jen tak dva dny dopředu vědět abysme stihli uklidit
budem rádi když přijedeš i jen na poslech na kafčo a podiskutovat, kritika je hybnou silou pokroku, takže i přes Tvě varování se těšíme!
Navíc horší než kdybych přijel "Já" to určitě nebude
Fidji přijeď kdykoli, dej jen tak dva dny dopředu vědět abysme stihli uklidit
budem rádi když přijedeš i jen na poslech na kafčo a podiskutovat, kritika je hybnou silou pokroku, takže i přes Tvě varování se těšíme!
Navíc horší než kdybych přijel "Já" to určitě nebude
- Stranka Pavel-Audio
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24 úno 2011 13:56
- Bydliště: Litoměřice
Re: SPaudio
Rádi bychom Vás při příležitosti akce Audiohappening 2024 (https://www.audiohappening.cz) pozvali na poslech naší kompletní sestavy. Akce bude probíhat pro lepší dostupnost v Praze Uhříněvsi v domácích akusticky upravených podmínkách.
Přijďte si poslechnout to nejlepší, co se nám doposud podařilo vyrobit. Věříme, že budete mile překvapeni :-)
Akce bude probíhat od pátku 5. do soboty 6. dubna na adrese Sluneční 1351/6, 104 00 Praha.
Zájemce o individuální poslech prosíme o rezervování času předem. Zajistíme Vám tak 100% nerušený poslech nahrávek dle Vašeho výběru. Naše představa je cca 30minutové časové okno, samozřejmě individuálním požadavkům se budeme snažit vyhovět i v jiném rozsahu.
Čas si můžete rezervovat pomocí emailu info@spaudio.cz nebo pomocí soukromé zprávy zde na fóru.
Těšíme se na Vás!
Přijďte si poslechnout to nejlepší, co se nám doposud podařilo vyrobit. Věříme, že budete mile překvapeni :-)
Akce bude probíhat od pátku 5. do soboty 6. dubna na adrese Sluneční 1351/6, 104 00 Praha.
Zájemce o individuální poslech prosíme o rezervování času předem. Zajistíme Vám tak 100% nerušený poslech nahrávek dle Vašeho výběru. Naše představa je cca 30minutové časové okno, samozřejmě individuálním požadavkům se budeme snažit vyhovět i v jiném rozsahu.
Čas si můžete rezervovat pomocí emailu info@spaudio.cz nebo pomocí soukromé zprávy zde na fóru.
Těšíme se na Vás!
Re: SPaudio
To je asi jediný výrobce, který tahá na poslech, své elektroniky, ke svému zákazníkovi domů. Zvláštní.
- Stranka Pavel-Audio
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24 úno 2011 13:56
- Bydliště: Litoměřice
Re: SPaudio
Snažíme se ušetřit lidem čas a cestování, když v Praze je více expozic.
Nápad vzešel přímo od Mariána(MANA), protože se rád s lidmi potkává a sdílí svoje zkušenosti. Navíc domácí podmínky jsou pro spoustu lidí přirozenější prostředí, tak že jsme tuto nabídku nemohli odmítnout ;-)
Zvláštní je spíše Vaše uvažování: "který tahá na poslech, své elektroniky, ke svému zákazníkovi domů" - to sem asi nepatří. :-)
Re: SPaudio
Mě to naopak přijde sympatické. Myslím, že právě tímto by se měl Audiohappening odlišovat od klasických výstav.
Útulná poslechové studia nebo klidně, proč ne, domácí poslech.
Díky Marianovi za ochotu otevřít svoji poslechovku návštěvníkům.
Útulná poslechové studia nebo klidně, proč ne, domácí poslech.
Díky Marianovi za ochotu otevřít svoji poslechovku návštěvníkům.
Oppo BDP-105D (EU) Casea mk2+zdroj
Tesla NC580 s Ortofon Super OM20, Trichord Dino MkIII / Aiwa AD-F600
Hegel H200, Denon AVC-A11XV
Magnat Vintage 620, 410, Center 6
kabeláž Sroll, Oehlbach, Audioquest, Supra, Viablue, filtry Supra
Tesla NC580 s Ortofon Super OM20, Trichord Dino MkIII / Aiwa AD-F600
Hegel H200, Denon AVC-A11XV
Magnat Vintage 620, 410, Center 6
kabeláž Sroll, Oehlbach, Audioquest, Supra, Viablue, filtry Supra
Re: SPaudio
Také fandím této koncepci.
EP reprosoustavy + SE-833 MX Challenge + Lampizator Pacific + Pink Faun 2.16x/ultra + Sroll Purity Quntum system + 2x SoTM sNH-10G + Ediscreation LPS, AAI Maestozo LAN, Cryo Ref. Cora kabely od EP , Kraut Gold pro Aes/ebu
Re: SPaudio
Poslech resp. předvedení komponentů v domácích podmínkách je nejvíc Po tom se vždycky volalo na každé výstavě.
- Stranka Pavel-Audio
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24 úno 2011 13:56
- Bydliště: Litoměřice
Re: SPaudio
Po několika dotazech na možnost přehrání vlastních vinylů jsme včera nainstalovali gramofon. Bude k dispozici jeden z 55 vyrobených kusů gramofon Lux PD555.
Gramofon je osazený dvěma ramínky:
Mono SAEC WE 308 Ag wire + AT33MC mono
Stereo STRANKA Carbon 250 Ag wire + Ortofon A95
SUT Soltear Acoustic Entre EC100 (trafa TAMURA)
phono pre Tube Lux CL30
Primárně budeme hrát ze dvou zdrojů - gramofon a ROON Nucleus. V nejhorším případě můžeme použít CD :-)))
Gramofon je osazený dvěma ramínky:
Mono SAEC WE 308 Ag wire + AT33MC mono
Stereo STRANKA Carbon 250 Ag wire + Ortofon A95
SUT Soltear Acoustic Entre EC100 (trafa TAMURA)
phono pre Tube Lux CL30
Primárně budeme hrát ze dvou zdrojů - gramofon a ROON Nucleus. V nejhorším případě můžeme použít CD :-)))
Re: SPaudio
ještě doplňuji některé zajímavé tituly které budou k poslechu,jedná se většinou o první druhé monopresy hlavně jazových alb
CL1355 1.US 1959(Kind of Blue)
PRLP 7079 2.US 1958(Sax Clossus)
BLP 1577 US 1962 (Blue Train)
BLP1595 1.US 1958(Somethin' Else)
BLP1593 2.US 1959
BLP1581 1.US 1957
BLP 4041 remaster BG 2004 + BST 84041 1.Jap 1981 GXK 8202
BLP 4048 1.US 1960
BLP 4157 1.US 1964
BLP 4003 US 1962
BST 84098 US 1973
BST 84034 US 1966
BST 84123 US 1966
Verve Records – V6-8545 1.US 1964
NPL 28038 1.UK 1964 (Muddy Watters, Folk Singer)
ECM Records – 25MJ 3553 Jap 1986(Trio Music Live in Europe)
CL1397 1.US 1959
Verve MG V-8327 1.US 1959 + 1.Jap 1972 MV2016
lSP- 2795 THE PINK PANTHER 1.US 1963
Patricia Barber – Café Blue US 2011 RTI pressing(ta nejlepší verze:-))
Pietoso 1.CSSR (modrý label)
Orchestr Gustava Broma 1.CSSR (modrý label)
Jazz kolem Karla Krautgartnera 1.CSSR (modrý label)
+ mnoho dalšího včetně kompletních Beatles vyšlých na Parlophone všechno 1. a 2. mono presy
CL1355 1.US 1959(Kind of Blue)
PRLP 7079 2.US 1958(Sax Clossus)
BLP 1577 US 1962 (Blue Train)
BLP1595 1.US 1958(Somethin' Else)
BLP1593 2.US 1959
BLP1581 1.US 1957
BLP 4041 remaster BG 2004 + BST 84041 1.Jap 1981 GXK 8202
BLP 4048 1.US 1960
BLP 4157 1.US 1964
BLP 4003 US 1962
BST 84098 US 1973
BST 84034 US 1966
BST 84123 US 1966
Verve Records – V6-8545 1.US 1964
NPL 28038 1.UK 1964 (Muddy Watters, Folk Singer)
ECM Records – 25MJ 3553 Jap 1986(Trio Music Live in Europe)
CL1397 1.US 1959
Verve MG V-8327 1.US 1959 + 1.Jap 1972 MV2016
lSP- 2795 THE PINK PANTHER 1.US 1963
Patricia Barber – Café Blue US 2011 RTI pressing(ta nejlepší verze:-))
Pietoso 1.CSSR (modrý label)
Orchestr Gustava Broma 1.CSSR (modrý label)
Jazz kolem Karla Krautgartnera 1.CSSR (modrý label)
+ mnoho dalšího včetně kompletních Beatles vyšlých na Parlophone všechno 1. a 2. mono presy
Re: SPaudio
No nevím, ale poslouchat nahrávky z 50. a 60. se všemi tehdejšími nedostatky k dnešním technickým možnostem záznamu, mi přijde, jako koupit si Ferrari a jezdit po dálnici 110 na tempomat.....
Nostalgie ano, ale jako etalon kvality poslechu?
Nostalgie ano, ale jako etalon kvality poslechu?
Re: SPaudio
Nemas ponatia o com pises
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: SPaudio
Věci které nahrával Rudy Van Gelder, o ty bych fakt obavu neměl.
SPaudio D1 > P1 > A400 > JBL 250Ti Jubilee
Re: SPaudio
OK, mohu pár otázek.....
s čím konkrétně máš problém? Vadí ti datum pořízení nahrávky(1959) nebo datum výroby nosiče(1959),kolik z těch vyjmenovaných titulů si slyšel?
jak bys tedy doporučil poslouchat třeba Kind of Blue, Saxophone Colossus,Somethin' Else nebo Folk Singer od Muddyho W.?
Re: SPaudio
to Janik,Red Baron:
ten kdo to zná tak chápe proč se to poslouchá
jinak všechno co máme od Blue Note,Impulse! a Prestige samozřejmě nahrával RVG,postatné je, ale aby to bylo vydání u kterého laky řezal sám RVG z vlastních nikdy nekopírovaných master tapů a v dead waxu je jeho ryté RVG nebo stamp RVG, později VAN GELDER,v 1970 kdy BN znovu měnilo vlastnické struktury tak začali zvukoví inženýři United Artist řezat laky z vlastního masteringu i proto, že se výroba rozběhla i na západním pobřeží,tyto reedice už nemají často tu Van Geldrovu výbušnost, ale i tak jich spousta zní stále skvěle,zároveň je třeba vnímat,že v té době bylo v USA asi více skvělých zvukových inženýrů, a zajímavých jazzových labelů jako Verve, RIVERSIDE, RCA, třeba ve stereu jsou asi nejlépe hodnoceny nahrávky COLUMBIE,RVG a ale asi bude brán jako král pro mono.
ten kdo to zná tak chápe proč se to poslouchá
jinak všechno co máme od Blue Note,Impulse! a Prestige samozřejmě nahrával RVG,postatné je, ale aby to bylo vydání u kterého laky řezal sám RVG z vlastních nikdy nekopírovaných master tapů a v dead waxu je jeho ryté RVG nebo stamp RVG, později VAN GELDER,v 1970 kdy BN znovu měnilo vlastnické struktury tak začali zvukoví inženýři United Artist řezat laky z vlastního masteringu i proto, že se výroba rozběhla i na západním pobřeží,tyto reedice už nemají často tu Van Geldrovu výbušnost, ale i tak jich spousta zní stále skvěle,zároveň je třeba vnímat,že v té době bylo v USA asi více skvělých zvukových inženýrů, a zajímavých jazzových labelů jako Verve, RIVERSIDE, RCA, třeba ve stereu jsou asi nejlépe hodnoceny nahrávky COLUMBIE,RVG a ale asi bude brán jako král pro mono.
- PavelDosko
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 14 bře 2012 19:59
- Bydliště: Olomouc
Re: SPaudio
Nemám problém, jen polemizuji nad úrovni elektrotechnikou v roce mého narození a to současnou.subumbra píše: ↑03 dub 2024 17:35OK, mohu pár otázek.....
s čím konkrétně máš problém? Vadí ti datum pořízení nahrávky(1959) nebo datum výroby nosiče(1959),kolik z těch vyjmenovaných titulů si slyšel?
jak bys tedy doporučil poslouchat třeba Kind of Blue, Saxophone Colossus,Somethin' Else nebo Folk Singer od Muddyho W.?
Poslouchejte si, co chcete, ale proč se pak snažit o špičkové stereosystémy, když se kocháte mono záznamem?