Pokud počítat a doporučovat, je potřeba znát všechny proměnné. Tedy nejen hmotnost, ale HLAVNĚ PODDAJNOST a také efektivní hmotnost ramínka. Jinak je to palba a doporučení od boku, na úrovní věštění z kávy nebo skleněné koule..
Přenosky
Re: Přenosky
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Přenosky
Jasne. Nie je to jednoznačne. Je to tak ako píšeš. Kazdopadne dobre je si co to o tej danej prenoske prečítať a hľadať informácie. Nie je to úplne jednoduché.
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Přenosky
Nechal jsem se zblbnout mistni komunitou a zakoupil SPU Royal. Chvili jsem ji slysel u Mirka Pytla, takze to nebyla strelba uplne naslepo. Zvuk ktery z toho leze je proste nadherny. Jinak to popsat nelze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Franco Serblin Ktema - Accuphase C2450 + A75 - Esoteric K-05B - Melco N1 - Shunyata Triton V3 - Michell gyrodec - SME V - Koetsu black - Ear 88pb phono+Ear MC4 sut - Pioneer RT 909
Re: Přenosky
Blahopřeji a užívej
ProAcResponseD30
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
Re: Přenosky
Gratulujem krásny gramofon
Gramo: Denon DP-80 DasPlinth, Ramena:Bokrand 12”,Denon DA-309 10”,Prenosky: AT33MonoAnni, EMT JSD6G, Phono: PJ RS + LPS (Rix), SUT: Entre ET-100 (MySonicLab), Preamp: SPX 2010, Koncak: SPX A40 (A class), Repro: STH12 , Filter: NA, Kable: Rix,NA,Viborg,YT
Re: Přenosky
Royal super
pokud řešíš ramínko, jak jsi zmiňoval jinde, kvůli SPU, tak GLANZ je správné řešení
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Přenosky
JJ, pravdu máš. Tak to musím dát do kontextu... Odpověď byla na volbu mezi Groovemaster a Glanz. A vzhledem k cenové kategorii Groovemaster cca 2000 Euro předpokládám, že proti němu staví GLANZ základní řady B.
Pro IKEDA je adekvátním soupeřem až GLANZ prémiové řady S. Oboje je pro SPU nejvíc a volba závisí na konkrétním modelu, sestavě a preferencích. A s tím se výše zmíněné kousky ve výběru porovnávat nemohou. Je to jiná liga nejen zvukem, ale i cenovkou.
Pro IKEDA je adekvátním soupeřem až GLANZ prémiové řady S. Oboje je pro SPU nejvíc a volba závisí na konkrétním modelu, sestavě a preferencích. A s tím se výše zmíněné kousky ve výběru porovnávat nemohou. Je to jiná liga nejen zvukem, ale i cenovkou.
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Přenosky
Měl bych dotaz.
Zítra mi má přijít nová přenoska Nagaoka MP-110H (tedy i s headshellem).
Nahradí mou původní přenosku AT-91R.
Krom nových, mám taky pár starých desek, které nejsou v moc dobrém stavu, jsou na nich škrábance, někdy i výraznější.
Mohou tyto desky přenosku poškodit? Nebo se jen rychleji opotřebuje stylus?
Díky.
Zítra mi má přijít nová přenoska Nagaoka MP-110H (tedy i s headshellem).
Nahradí mou původní přenosku AT-91R.
Krom nových, mám taky pár starých desek, které nejsou v moc dobrém stavu, jsou na nich škrábance, někdy i výraznější.
Mohou tyto desky přenosku poškodit? Nebo se jen rychleji opotřebuje stylus?
Díky.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
Aby píseň dělala radost, na duchu povznesla a učinila den euforický jak to jen lze, kdy husina ovládá lehce mrazivým pocitem předloktí až na hlavu je zapotřebí překonat mnoho překážek. Tys nám ukázal ideální rozjezd americkým phonem. Moc se mi líbí průkopnický svěží pohled.
Poškrábané desky Fenixi neublíží diamantovému hrotu Nagaoky. Vydržíš-li diskomfort přehrávání výměnou za hezký charakter neocenitelných desek své sbírky, domnívám se, že jen uspíšíš rozehrání nové přenosky.
Díky že píšeš.
Poškrábané desky Fenixi neublíží diamantovému hrotu Nagaoky. Vydržíš-li diskomfort přehrávání výměnou za hezký charakter neocenitelných desek své sbírky, domnívám se, že jen uspíšíš rozehrání nové přenosky.
Díky že píšeš.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Přenosky
Díky efičáku
Jsem rád, že jsou tu lidi jako ty!
To jsem chtěl slyšet, protože mám rád své staré desky, z dob, kdy jsem byl ještě děcko.
I nyní mne udivuje, jak dobře některé staré vinyly od Supraphonu zní.
Nagaoku MP-110 jsem dnes nainstaloval, přímo z japonských ostrovů jsem si ji objednal, tamtéž vyrobena je, nikoli v Říši středu.
A vskutku, oproti původní levné přenosce od Audio Techniky to je velký rozdíl. I když rozehraná ještě nemůže být.
Zejména vokál zpěvaček je transparentnější, ještě více ke mně vysunutý, tak jak to mám rád. Tóny jsou jakoby delší, tedy déle zní, než si je pamatuji.
Eliptický hrot určitě více informací čte, větší množství hudebních informací nyní mé uši vnímají.
Přítlak jsem snížil ze 2.0 na 1.75 gramu, dle instrukcí přiložených.
Životnost údajně 150-200 hodin má, což tedy asi není moc, ale uvidíme časem, jak si povede.
Opravdu si myslím, že si budeme spolu rozumět.
Jinak obecně musím říct, že se stalo něco, co jsem nečekal - můj gramofon nyní neustále v permanenci je.
Cédéčka, Tidal i Amazon Music teď zahálí, jen desky nyní pořád pouštím, digitální zdroje signálu mě nějak přestaly bavit.
Jsem rád, že jsou tu lidi jako ty!
To jsem chtěl slyšet, protože mám rád své staré desky, z dob, kdy jsem byl ještě děcko.
I nyní mne udivuje, jak dobře některé staré vinyly od Supraphonu zní.
Nagaoku MP-110 jsem dnes nainstaloval, přímo z japonských ostrovů jsem si ji objednal, tamtéž vyrobena je, nikoli v Říši středu.
A vskutku, oproti původní levné přenosce od Audio Techniky to je velký rozdíl. I když rozehraná ještě nemůže být.
Zejména vokál zpěvaček je transparentnější, ještě více ke mně vysunutý, tak jak to mám rád. Tóny jsou jakoby delší, tedy déle zní, než si je pamatuji.
Eliptický hrot určitě více informací čte, větší množství hudebních informací nyní mé uši vnímají.
Přítlak jsem snížil ze 2.0 na 1.75 gramu, dle instrukcí přiložených.
Životnost údajně 150-200 hodin má, což tedy asi není moc, ale uvidíme časem, jak si povede.
Opravdu si myslím, že si budeme spolu rozumět.
Jinak obecně musím říct, že se stalo něco, co jsem nečekal - můj gramofon nyní neustále v permanenci je.
Cédéčka, Tidal i Amazon Music teď zahálí, jen desky nyní pořád pouštím, digitální zdroje signálu mě nějak přestaly bavit.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
Krásná řeč tvého kmene
Tvou radost tesat do kamene
Poslední odstavec pěkný je... Ať ti gramec všechno přehraje
Tvou radost tesat do kamene
Poslední odstavec pěkný je... Ať ti gramec všechno přehraje
Re: Přenosky
Jinak...
Asi záleží i na tom, jak moc je velká rýha v lp. Ty malinké jsou v pohodě. Ale může být příčný vryp větší hloubky, to aby se člověk bál, že utrhne nejen hrot... Už se někomu stalo, že na velkém vrypu poškodil hrot?
Asi záleží i na tom, jak moc je velká rýha v lp. Ty malinké jsou v pohodě. Ale může být příčný vryp větší hloubky, to aby se člověk bál, že utrhne nejen hrot... Už se někomu stalo, že na velkém vrypu poškodil hrot?
Re: Přenosky
Pokud ano, reklamoval bych to, ale do Japonska s Poštou se to nevyplatí.
Mi se hrot nikdy nepoškodil. A to v největším přenoskovém třeštění mi pomáhala rýhama upravená LP se zahořením, protože jsem byl netrpěliv čekat minimálně 50 hodin na rozhýbání MC LO přenosek jako Ortofon Rondo Bronze či Sumiko Blue Point III.
Automatický opakovací Japonec Akai 103 brouzdal dálavou pozitivního chvění k rychlému výsledku pro přehrávání na hlavním gramofonu.
Zdali se hodí Nagaoka 110 k kovovému ramínku Tvého gramofonu Audiotechnika už spočítat neumím, ale to zhoupnutí v tlumení chvějky je jev žádoucí.
Jinak se téhož dá dosáhnout elektricky opačnou cestou. Přenoska se napájí frekvencemi aby sama kmitala aniž by opotřebovávala hrot.
Životnost diamantových leštěných elipťáků bývá minimálně 1000 hodin pokud se hrají čisté desky a čistí se hrot.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Přenosky
150-200 hodin životnost hrotu se mi zdá drasticky málo,to já bych ji měl tak na měsíc Jinak mně osobně se nikdy nestalo,že by vryp v desce poškodil hrot a to mám spostu starých,ne zcela v nejlepší kondici,lp
ProAcResponseD30
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
Re: Přenosky
Těch 200 h nemusí být hrotem. Může to být zbytkem přenosky. Já jsem taky hrot takto nepoškodil, ale na jedné desce mám v zaváděcí drážce takový zasek, tam bych měl strach, takže to dávám , logicky, až za to místo. Ale dokážu si představit poškození hrotu /přenosky na takovém místě. Proto jsem se zeptal, jestli se to už někomu stalo.
Re: Přenosky
No asi to bude v tomto případě hrotem,píšou to přímo v popisu,ale zde bych souhlasil s Efičákem,že diamant vydrží min. 1000 hodin
ProAcResponseD30
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
Re: Přenosky
Asi 2000 stran LP. To uz platilo i v 70 letech.
Re: Přenosky
Záleží na tom,jak je přenoska zkonstruovaná, některé mají životnost 400 hodin, některé přes tisíc.
Většinou vsak platí,ze životnost MC přenosky je mezi 1000 až 1500 hodinami, spíše však mezi, přikláněl bych se k 1200 hodinám.Není od věci si na sklonku životnosti přenosky udělat na měřící desce test sledovanosti (tracking ability test)
Většinou vsak platí,ze životnost MC přenosky je mezi 1000 až 1500 hodinami, spíše však mezi, přikláněl bych se k 1200 hodinám.Není od věci si na sklonku životnosti přenosky udělat na měřící desce test sledovanosti (tracking ability test)
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Přenosky
Překladač tam háže slovo capacity, má tam být ability.
Technics SL1210/SME3009,Ortofon A95, Jo No8,Yosegi, Pro-ject phono RS,Step Up trafo Ortofon Verto , Brassany, Vincent/Casea Lynx MK2, Xavian Carisma, Noble Audio Sunrise,
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Furutech, VdH 501silver, Sroll, Mondiale2
Re: Přenosky
Přátelé milí, pokusím se nabídnout svůj subjektivní závěr, opravte mne je-li to omyl.
Cituji od pečlivého německého distributora který uvádí podrobné informace.
https://nagaoka.de/produkte/mp-110
Technické specifikace
Princip: MP - vysoký výstup (pro MM vstup)
Hmotnost: 6,5g
Výška: 18 mm
Jehlový řez: Eliptický 0,4 x 0,7 mm
Konzola: hliník
Frekvenční odezva: 20 - 20 000 Hz
Výstupní napětí (1 kHz, 5 cm/s): 5,0 mV
Oddělení kanálů (1kHz): >23dB
Vyvážení kanálu (1 kHz): < 1,5 dB
Poddajnost jehly: 19 µm/mN
Doporučená sledovací síla: 18 mN (15-20 mN)
Doporučený zakončovací odpor: 47 kOhm
Doporučená kapacita zakončení: 150 – 200 pF
Náhradní jehla: JN-P110
Jak víme díky všem analogovým článkům na netu, je kapacita v pikofaradech která ovlivňuje frekvenční průběh MM a MI přenosky. Co všechno je pro přenosku a phono důležité si netroufám popsat ale Sumiko Blue Point 2 mě naučila použít co nejkratší kabel s nízkou kapacitou ( pF ) a na phonu nastavit nejnižší možnou hodnotu kondenzátoru který funguje jako filtr proti rušení. Dokonce sem DIY phonu odpájel kond úplně což přineslo šum, ale přenoska ztratila důraz na sykavkách.
Životnost přenosky samotné bude asi delší než jehly, prodávají se náhradní hroty MP-110. Spíše bude asi pomalu slábnout výkon magnetu časem. Mě hrají 30 let staré přenosky od Zabinyho a Roona, taková Yamaha MC-7 od Audiotechniky z 90 let je živá jako drak. Ani přeznačeným Ortofonům pro Dual nechybí dynamika ač je možné, že něco časem ubylo.
Ahoj Dasto, s ability mi přijde na mysl zatvrdnutí gumového tlumení a uchycení chvějky. Ano test na měřící desce by to měl ukázat.
Malých životností dosahují hroty z safíru nebo syntetického diamantu ač Hana EH / EL tvrdí opak, protože se jim údajně povedlo dosáhnout na lepší kvalitu.
Cituji od pečlivého německého distributora který uvádí podrobné informace.
https://nagaoka.de/produkte/mp-110
Technické specifikace
Princip: MP - vysoký výstup (pro MM vstup)
Hmotnost: 6,5g
Výška: 18 mm
Jehlový řez: Eliptický 0,4 x 0,7 mm
Konzola: hliník
Frekvenční odezva: 20 - 20 000 Hz
Výstupní napětí (1 kHz, 5 cm/s): 5,0 mV
Oddělení kanálů (1kHz): >23dB
Vyvážení kanálu (1 kHz): < 1,5 dB
Poddajnost jehly: 19 µm/mN
Doporučená sledovací síla: 18 mN (15-20 mN)
Doporučený zakončovací odpor: 47 kOhm
Doporučená kapacita zakončení: 150 – 200 pF
Náhradní jehla: JN-P110
Jak víme díky všem analogovým článkům na netu, je kapacita v pikofaradech která ovlivňuje frekvenční průběh MM a MI přenosky. Co všechno je pro přenosku a phono důležité si netroufám popsat ale Sumiko Blue Point 2 mě naučila použít co nejkratší kabel s nízkou kapacitou ( pF ) a na phonu nastavit nejnižší možnou hodnotu kondenzátoru který funguje jako filtr proti rušení. Dokonce sem DIY phonu odpájel kond úplně což přineslo šum, ale přenoska ztratila důraz na sykavkách.
Životnost přenosky samotné bude asi delší než jehly, prodávají se náhradní hroty MP-110. Spíše bude asi pomalu slábnout výkon magnetu časem. Mě hrají 30 let staré přenosky od Zabinyho a Roona, taková Yamaha MC-7 od Audiotechniky z 90 let je živá jako drak. Ani přeznačeným Ortofonům pro Dual nechybí dynamika ač je možné, že něco časem ubylo.
Ahoj Dasto, s ability mi přijde na mysl zatvrdnutí gumového tlumení a uchycení chvějky. Ano test na měřící desce by to měl ukázat.
Malých životností dosahují hroty z safíru nebo syntetického diamantu ač Hana EH / EL tvrdí opak, protože se jim údajně povedlo dosáhnout na lepší kvalitu.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Přenosky
Přátelé analogu, mohli byste mi poradit ohledně nastavení přesahu u mé nové přenosky Nagaoka MP-110H?
Problém je v tom, že můj gramofon Audio Technika LP3 používá z výroby "lomené" headshelly přenosek.
Můj nový headshell Nagaoka je však "rovný".
V manuálu ke gramofonu, je pouze obrázek ve skutečné velikosti, podle kterého se má nastavit nová přenoska.
Nikde, ani na stránkách Audio Techniky, jsem nenašel hodnotu přesahu v milimetrech pro tento můj gramofon.
Díky za případné rady
Problém je v tom, že můj gramofon Audio Technika LP3 používá z výroby "lomené" headshelly přenosek.
Můj nový headshell Nagaoka je však "rovný".
V manuálu ke gramofonu, je pouze obrázek ve skutečné velikosti, podle kterého se má nastavit nová přenoska.
Nikde, ani na stránkách Audio Techniky, jsem nenašel hodnotu přesahu v milimetrech pro tento můj gramofon.
Díky za případné rady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
... a fotka headshellu s přenoskou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
Nechci ti kazit radost, ale pokud chceš nastavit přenosku aby hrála tak jak má, budeš se muset vrátit k původnímu headshelu, nebo najít jiný, ale se stejným tvarem. Ten nový ulož, až koupíš jiný gramofon, protože to spolu hrát nebude...
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: Přenosky
Díky zabiny007,
toho jsem se trochu bál, ale nevadí, přehodím to do headshellu od Audio Techniky.
Zdá se mi že to hraje dobře, ale chci mít jistotu.
Tohle mě při objednávce vůbec nenapadlo, že by mohl být problém s jiným tvarem headshellu.
Tak snad jsem tím tu přenosku nějak neponičil.
toho jsem se trochu bál, ale nevadí, přehodím to do headshellu od Audio Techniky.
Zdá se mi že to hraje dobře, ale chci mít jistotu.
Tohle mě při objednávce vůbec nenapadlo, že by mohl být problém s jiným tvarem headshellu.
Tak snad jsem tím tu přenosku nějak neponičil.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
Tak hotovo, přehodil jsem Nagaoku MP-110 do headshellu AT a nastavil podle schematu v návodu ke gramofonu.
Zvuk je zase o kus jinde.
Díky zabiny007
Zvuk je zase o kus jinde.
Díky zabiny007
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Gramec: Audio-Technica AT-LP3, Přenoska: Nagaoka MP-110, Phono: Schiit Mani 2,
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Streamer: Marantz NA6006, CD: Marantz CD6007, Zesík: Primare I25 Prisma, Bedny: Fyne Audio F502
Re: Přenosky
Má niekto skúsenosti s nasledovnými prenoskami: Van den Hul - Frog, Colibri a Kiseki Purple? Mám na mysli ich zvukovú charakteristiku. Parametre nie je problém nájsť. Ak ich niekto pozná, môže mi popísať charakter zvuku? Prosím, nepíšte mi, že na každej aparatúre budú hrať ináč a že je najlepšie ich vyskúšať na vlastnej aparatúre. To poznám. Ale chcel by som vedieť ich "základný" zvukový prejav - mäkší zvuk, presný analytický zvuk, hlboké mäkké basy, prípadne konkrétne a presné basy, priestor a podobne, prípadne na akú hudbu je každá z nich najvhodnejšia. Budem vďačný za každú konkrétnu skúsenosť.
Všeto čo píšem, je iba môj subjektívny názor.
Re: Přenosky
Snad napíše někdo z uživatelů.
MC přenoska VDH ale ne Frog hrála na Analogové akademii s Micro Seiki, ale nesedla si s ramenem. Na jiném gramci byla analogová s hlubokým prostorem. Nový majitel si ji hrdě odvezl a už nikdy nenapsal, což je někdy známka spokojenosti.
Využít fóra a pomoc neoplatit.
MC přenoska VDH ale ne Frog hrála na Analogové akademii s Micro Seiki, ale nesedla si s ramenem. Na jiném gramci byla analogová s hlubokým prostorem. Nový majitel si ji hrdě odvezl a už nikdy nenapsal, což je někdy známka spokojenosti.
Využít fóra a pomoc neoplatit.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Přenosky
Znovu Hana SH.
Na předrátovaném ramínku na Sony PS X60 pomocí měděného kabelu solidcore je Hana úplně jiná píseň.
Kde jsem potřeboval dynamiku levnějších MC LO, která přece jen není tak háklivá na kvalitu vodičů se stejně nákladné přenosky srovnávají a vinou levného řešení phonem z Technics 8077 už není situace tak jasná.
Oceňuju ticho Hany při přehrávání, asi Shibata ? Oproti Quintet bronzce je informací mimo hudby méně. To je lepší pro opotřebené desky s dobrou muzikou.
Znatelná menší dynamika SH daná těžším systémem MC HO systému. To že odpouští a více hladí se mi líbí.
Větší rozlišení Quintet nese větší nároky na systém a vetší rozdíl v nahrávkách.
Díky laskavému vynálezu SME hlaviček na přenosky proběhl test i na kopii Technics 1200, Magnat MTT 990 s vodiči Mogami.
Quintet byl jednoznačně silněji dynamický. Ale Tačmudův preamp volil MM vstup kde triodami našlehal vokály a perkuse do hladké "pleťovky ® "
Vzpomínám na step up trafo Fidelity Research FRT-3. Mělo problém s signálovou kabeláží, teď je opravené a hraje prý výborně.
To by asi hrálo s Quintet moc pěkně.
Mimochodem iTunes zavedl vyšší rozlišení streamované hudby bez navýšení ceny, nebo jiného tarifu.
Kdyby tak někdo uměl udělat filtry SPU, Koetsu, VDH Colibri...
Zpět k Hance SH.
Pavarotti z devadesátek je na vinylu paráda.
Odložená podceňovaná deska bandoneonu z r. 1992 je fantastická.
Na předrátovaném ramínku na Sony PS X60 pomocí měděného kabelu solidcore je Hana úplně jiná píseň.
Kde jsem potřeboval dynamiku levnějších MC LO, která přece jen není tak háklivá na kvalitu vodičů se stejně nákladné přenosky srovnávají a vinou levného řešení phonem z Technics 8077 už není situace tak jasná.
Oceňuju ticho Hany při přehrávání, asi Shibata ? Oproti Quintet bronzce je informací mimo hudby méně. To je lepší pro opotřebené desky s dobrou muzikou.
Znatelná menší dynamika SH daná těžším systémem MC HO systému. To že odpouští a více hladí se mi líbí.
Větší rozlišení Quintet nese větší nároky na systém a vetší rozdíl v nahrávkách.
Díky laskavému vynálezu SME hlaviček na přenosky proběhl test i na kopii Technics 1200, Magnat MTT 990 s vodiči Mogami.
Quintet byl jednoznačně silněji dynamický. Ale Tačmudův preamp volil MM vstup kde triodami našlehal vokály a perkuse do hladké "pleťovky ® "
Vzpomínám na step up trafo Fidelity Research FRT-3. Mělo problém s signálovou kabeláží, teď je opravené a hraje prý výborně.
To by asi hrálo s Quintet moc pěkně.
Mimochodem iTunes zavedl vyšší rozlišení streamované hudby bez navýšení ceny, nebo jiného tarifu.
Kdyby tak někdo uměl udělat filtry SPU, Koetsu, VDH Colibri...
Zpět k Hance SH.
Pavarotti z devadesátek je na vinylu paráda.
Odložená podceňovaná deska bandoneonu z r. 1992 je fantastická.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Přenosky
Právě jsem koupil, já zvuk Shure mám prostě rád, je to rock. Ale ty poplatky, zas Helga v EU dostane tisícovku !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přenosky
Rád jsem nakupoval v Spojeném království, jenže dnes ? Dochází ke zdvojenému zdanění, UK obchodník daně neodečte a v EU zaplatíme znova. Žít v Evropě je k nezaplacení .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přenosky
Nesmíš nakupovat na eBay...z mé zkušenosti tam obchodník nikdy DPH neodečetl. Ani ten, od kterého jsem jindy kupoval na přímo bez DPH...
Re: Přenosky
nechápu kde je problém?
cena + poštovné + poplatky - dovozní poplatky se standardně skládají z DPH a cla - je otázka zda je prodejce ne/plátce DPH. Kritizovat "evropu" předpokládám, že je tím myšleno EU je trochu mimo, když UK se trhla a vystoupila z bezcelní zóny a navíc celní poplatky s připočtením DPH je prostě naprosto běžné pro mezinárodní obchodní styk. Kup si něco z Austrálie nebo US - ani necekneš :)
Luxman DA-06 & Audirvana Plus /Denon DN-961FA /Luxman PD-444 w Wheaton Triplanar mkII & VDH MC-10 + Dynavector DV 505 & Ortofon MC25E /Audiokultura Iskra 1 /Jeff Rowland Concentra I /[audio physic] Scorpio
Re: Přenosky
Ano, budu kritizovat EU. Poslanci utáhli zmírnění cla, DPH doslova na nulu bez žádné tolerance pro fyzické osoby. O této problematice vím hodně, ale bylo by to na dlouho. Jen malý příklad, starý použitý zesilovač. Kdyby prodejce doložil původní doklad o koupi a stáří, tak neplatíš skoro nic, až nic. Jsou na výše částek vypracované tabulky. Do vstupu do EU bylo osvobozeno zboží pro fyzické na jednu osobu 200DM se snižováním a to západ neúčtoval DPH. Stačilo razítko a překročení hranice. Po vstupu, zavedení EUR bylo zboží osvobozeno na 100EUR a dnes žádná tolerance, zaplatíš i za propisku a vysokou cenu deklarace. V podstatě je vše lobbismus versus stát. Co se začalo dít dnes (energie) , je mi na blití. Ten veškerý binec je jen v Evropě, nikde jinde.
Re: Přenosky
Socialismus 2.0 ....monte píše: ↑17 lis 2022 07:59 Ano, budu kritizovat EU. Poslanci utáhli zmírnění cla, DPH doslova na nulu bez žádné tolerance pro fyzické osoby. O této problematice vím hodně, ale bylo by to na dlouho. Jen malý příklad, starý použitý zesilovač. Kdyby prodejce doložil původní doklad o koupi a stáří, tak neplatíš skoro nic, až nic. Jsou na výše částek vypracované tabulky. Do vstupu do EU bylo osvobozeno zboží pro fyzické na jednu osobu 200DM se snižováním a to západ neúčtoval DPH. Stačilo razítko a překročení hranice. Po vstupu, zavedení EUR bylo zboží osvobozeno na 100EUR a dnes žádná tolerance, zaplatíš i za propisku a vysokou cenu deklarace. V podstatě je vše lobbismus versus stát. Co se začalo dít dnes (energie) , je mi na blití. Ten veškerý binec je jen v Evropě, nikde jinde.
Re: Přenosky
to musíš mít smutný život, když si myslíš, že za tvé problémy může EU... A pokud je tady bordel - v bezkonkurenčně nejbohatší části planety, tak s tím něco dělej. Nebo se odstěhuj někam kde je líp
Každopádně plakat nad tím, že se Ti nepodařilo ojebat stát je ubohost. Mimochodem ta Helga nám každou korunu co posíláme "jí" znásobí a pošle, protoe jsme zatím stále čistí příjemci. To že my si to tady rozkrademe a je nám to jedno, bych řekl je náš problém.
Každopádně plakat nad tím, že se Ti nepodařilo ojebat stát je ubohost. Mimochodem ta Helga nám každou korunu co posíláme "jí" znásobí a pošle, protoe jsme zatím stále čistí příjemci. To že my si to tady rozkrademe a je nám to jedno, bych řekl je náš problém.
Luxman DA-06 & Audirvana Plus /Denon DN-961FA /Luxman PD-444 w Wheaton Triplanar mkII & VDH MC-10 + Dynavector DV 505 & Ortofon MC25E /Audiokultura Iskra 1 /Jeff Rowland Concentra I /[audio physic] Scorpio
Re: Přenosky
Já problémy nemám a tady jsem doma, ale Ty máš dobře vymyto
PS: možná si přečti něco o dvojím zdanění
PS: možná si přečti něco o dvojím zdanění
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přenosky
tak když to tak supr víte, tak není problém...nebo?
Mimochodem koncept socialismu má se clem jako nástrojem ochrany hospodářství společnýho co???
Mimochodem koncept socialismu má se clem jako nástrojem ochrany hospodářství společnýho co???
Luxman DA-06 & Audirvana Plus /Denon DN-961FA /Luxman PD-444 w Wheaton Triplanar mkII & VDH MC-10 + Dynavector DV 505 & Ortofon MC25E /Audiokultura Iskra 1 /Jeff Rowland Concentra I /[audio physic] Scorpio
Re: Přenosky
Tvl kucí,nechte toho,vy už jste protivnější,než já
ProAcResponseD30
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
CanorTP106VR+KT88,Oppo105DCasea mk2+lineární zdroj,ProJect The Classic Renown tunning,Pioneer PL12D,Canor TP 206+,Canor PH2,EAT Jo No 8,SPU,Furugescu
MCH+:ProAc response center,MA RXFX silver,Primare 30.5
Re: Přenosky
absolut , prošla bez chybiček i testovacím LP
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.