HIGH END MÜNCHEN 2019
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
HIGH END MÜNCHEN 2019
A máme tady opět největší Evropskou výstavu elektroniky a letošní výstava High End München 2019 se bude konat ve dnech 9.-12.5.2019, otevřeno pro veřejnost pátek až neděle od 10:00-18:00 hodin (neděle jen do 16:00 hodin).
Vstupné stojí letos stejně jako loni, jeden den stojí 15,- €, cena vstupenky na celý víkend je 25,- €.
https://www.highendsociety.de/index.php ... ghend.html
Upoutávka video:
https://youtu.be/GYtKxrxIj3A
Vstupné stojí letos stejně jako loni, jeden den stojí 15,- €, cena vstupenky na celý víkend je 25,- €.
https://www.highendsociety.de/index.php ... ghend.html
Upoutávka video:
https://youtu.be/GYtKxrxIj3A
Mark Levinson
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Zdravim z Mnichova 2019.
Vystava letos opet skvela. Spousta krasnych sestav. Vysoka uroven zpusobu prezentace. Ohromny vyber raritnich nosicu (lp, cd, sacd).
Zazitek pro kazdeho hifistu No.1.
Neni rozumne na vystave posuzovat zvukovou uroven prezentace. Sam vim, jak slozite je v podminkach vystavy dosahout alespon 50% kvality zvuku ve studiu. Ale... co nas s Lachim zvukove zcela ohromilo je sestava Kharma v salonku “Kharma audio” holandskeho vyrobce. Ac na vystave, ten zvuk o 5 levelu prekonava vsechny sestavy na vystave. Vsechny sestavy tady hraji nejak “stejne”. Jen od sestavy Kharma se zdrojem dsc Pucciny se nechce odejit. Lachima z te pohodlne zidle temer nelze odtrhnout.
Podobne skvele, pro me na nizsich stredech lepe, hraje Estelon na komponentech “Ch”.
Ceny za rakovou sestavu nelze hodnoti vubec. To je samozrejme. 100ky tisic euro ...
To pak zvuk malicke sestavy Pylon audio s bajecne hrajicimi 2-pasmovymi sloupky za 999 euro vypadaji jako zjeveni. Další překvapení je prezentace v salónku KEF.
Dnes jdeme druhe kolo. Jeste mam par tipu a pozvani vyzkouset sve power kabely a lachimovi stojanky pod kabely. Srdečně zdravím z největší audio výstavy světa. Domácí kino jsem našel až po dlouhém hledání.
Vystava letos opet skvela. Spousta krasnych sestav. Vysoka uroven zpusobu prezentace. Ohromny vyber raritnich nosicu (lp, cd, sacd).
Zazitek pro kazdeho hifistu No.1.
Neni rozumne na vystave posuzovat zvukovou uroven prezentace. Sam vim, jak slozite je v podminkach vystavy dosahout alespon 50% kvality zvuku ve studiu. Ale... co nas s Lachim zvukove zcela ohromilo je sestava Kharma v salonku “Kharma audio” holandskeho vyrobce. Ac na vystave, ten zvuk o 5 levelu prekonava vsechny sestavy na vystave. Vsechny sestavy tady hraji nejak “stejne”. Jen od sestavy Kharma se zdrojem dsc Pucciny se nechce odejit. Lachima z te pohodlne zidle temer nelze odtrhnout.
Podobne skvele, pro me na nizsich stredech lepe, hraje Estelon na komponentech “Ch”.
Ceny za rakovou sestavu nelze hodnoti vubec. To je samozrejme. 100ky tisic euro ...
To pak zvuk malicke sestavy Pylon audio s bajecne hrajicimi 2-pasmovymi sloupky za 999 euro vypadaji jako zjeveni. Další překvapení je prezentace v salónku KEF.
Dnes jdeme druhe kolo. Jeste mam par tipu a pozvani vyzkouset sve power kabely a lachimovi stojanky pod kabely. Srdečně zdravím z největší audio výstavy světa. Domácí kino jsem našel až po dlouhém hledání.
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4224
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Díky za report přímo z místa .
Letos bohužel nejedu, tak uvítám zprávy a foto z místa.
Letos bohužel nejedu, tak uvítám zprávy a foto z místa.
Mark Levinson
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Paráda! Díky za fotky. Zajímalo by mě, ty ATC jsou 100vky? A, pokud se dobře dívám, tak asi aktivy? Jak jim to hrálo? Zajímá mě, jaké "množství a fundament" basu hrají. Děkuji.
I Canor mě potěšil na fotu. Bedny na kterých to hrálo nepoznávam, ale všímám si, že Canor to s páskem pasuje na výstavách často.
I Canor mě potěšil na fotu. Bedny na kterých to hrálo nepoznávam, ale všímám si, že Canor to s páskem pasuje na výstavách často.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Na tej fotke ma Canor Cd a Phono, zosik vyzerá na Thrax.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
pátek bylo tradičně mnoha a mnoho návštěvníků. Do některých expozic se nešlo vůbec dostat.
Úroveň organizace skvělá. Jako každý rok. Vepřová pečeně s bramborou kaší za 10,90 Euro opět famózní.
(Nevím, kde v Praze bych si takhle dobré jídlo mohl objednat )
Trochu jsme uvažovali zůstat ještě 3. den. Letos opravdu velmi, velmi povedená akce.
Potěšila nás vzrůstající úroveň (nebo navrátivší se stav z roku 2016) zvuku prezentovaných sestav.
Vystavovatelé zřejmě dostávají rozum a letos hráli převážně z placek nebo desek.
Kde hráli ze streamerů, většinou nikdo neposlouchal. A naopak.
Kde se hrálo z sacd/cd / gramofonu, bylo plno a poslouchalo se soustředěně.
Nepřísluší mi hodnotit zvuk. Je to přeci jen výstava, ale … pro představu….
1. Expozice / zvuk Kharma v pátek magický. V ostatních expozicích zcela nedostižný.
Otík si nechal pustit skladbu Kraftwerk. Z ve stánku „STS digital“ v hale 2 koupeného referenčního cd.
Společně s Lachimem jsme konstatovali, že takhle báječně, zábavně a přitom přesně, krystalicky čistě jsme ještě Kraftwerk nikdy nikde neslyšeli.
2. Repro Estelon jsme (+/-) vyhodnotili jako 2.-3. nejlepší zvuk výstavy. Škoda, že ani tento nejvyšší model nehrál hluboké basy.
Po basech u Kharma to byla „jen“ super čistá „regálovka“.
Sám pan majitel firmy Estelon nás upozornil, že jeho nejvyšší model je uzavřená bedna a z toho důvodu bednám „s dírou“ (v tak velkých místnostech) konkurovat
na basech nemůže. Cenově však Kharma konkuruje zdatně.
3. V expozici Marantz/Classe/Ken Ishiwata se hrálo jinak. V něčem výrazně lépe. Rozhodně však referenčně.
Nové monobloky Classé, preamp a sacd Marantz, nikdy neviděné bedny s basákem 30cm. Možná nějaký prototyp p. Ishiwaty?
Nebylo se koho zeptat.
Zvuk nekonečně dynamický. Basy dokonalé. Šťavnatý, taneční poslech. Pecka.
Vzhledem k ceně sestavy Kharma by tohle byl jasný vítěz výstavy v poměru cena/výkon.
Lachim tradičně kritizoval navázání středů na páskový tweeter. A tím způsobený lehký „lavor“ na středech.
Ale to tohle mohla způsobit akusticky upravovaná prezentace. Mě a Otovi se zvuk líbil náramně.
Rozhodně největší překvapení výstavy!
4. Opakovaně jsme se vraceli k prezentaci Marten-Coltrane. Zvukový propadák. Zvuk .... no comment. Přitom sestava za 100ky tisíc euro.
5. Referenční sestava MBL hrála klasiku tradičně nádherně. Rock / hard rock opět zcela neposlouchatelný.
Cena za komplet MBL reference uvedena 394.100 Euro (včetně DPH)
Pro mě největší překvapení reprosoustavy Totem.
Jen ta cena za "obyčejnou" reprosoustavu cca 17tis Euro už tak příjemná nebyla.
Obrovská instalace u Nagra. Tradiční Gryphon, báječně hrající v klavírní červené Von Schweikert, Vivid na komponentech CH Precision (tahle značka se objevovala v mnoha expozicích).
Stovky zajímavých instalací. Za těch cca. 15 hodin jsme na výstavě prošli téměř všechno.
Jen do kina Denon se nešlo vůbec dostat. Buď bylo zrovna zavřeno nebo již bylo úplně plno.
Externí výstavu v nedalekém hotelu Marriot jsme nestihli vůbec.
Koupili jsme v hale 1 a 2 nějaká cd, Dvořáka a Smetanu na bluray, LP od MFSL, referenční nahrávky na cd pro testování ve studiu.
Načerpali inspiraci a po hodinové frontě na výjezd z parkoviště vyrazili v 19:30 zpět ku Praze.
Úroveň organizace skvělá. Jako každý rok. Vepřová pečeně s bramborou kaší za 10,90 Euro opět famózní.
(Nevím, kde v Praze bych si takhle dobré jídlo mohl objednat )
Trochu jsme uvažovali zůstat ještě 3. den. Letos opravdu velmi, velmi povedená akce.
Potěšila nás vzrůstající úroveň (nebo navrátivší se stav z roku 2016) zvuku prezentovaných sestav.
Vystavovatelé zřejmě dostávají rozum a letos hráli převážně z placek nebo desek.
Kde hráli ze streamerů, většinou nikdo neposlouchal. A naopak.
Kde se hrálo z sacd/cd / gramofonu, bylo plno a poslouchalo se soustředěně.
Nepřísluší mi hodnotit zvuk. Je to přeci jen výstava, ale … pro představu….
1. Expozice / zvuk Kharma v pátek magický. V ostatních expozicích zcela nedostižný.
Otík si nechal pustit skladbu Kraftwerk. Z ve stánku „STS digital“ v hale 2 koupeného referenčního cd.
Společně s Lachimem jsme konstatovali, že takhle báječně, zábavně a přitom přesně, krystalicky čistě jsme ještě Kraftwerk nikdy nikde neslyšeli.
2. Repro Estelon jsme (+/-) vyhodnotili jako 2.-3. nejlepší zvuk výstavy. Škoda, že ani tento nejvyšší model nehrál hluboké basy.
Po basech u Kharma to byla „jen“ super čistá „regálovka“.
Sám pan majitel firmy Estelon nás upozornil, že jeho nejvyšší model je uzavřená bedna a z toho důvodu bednám „s dírou“ (v tak velkých místnostech) konkurovat
na basech nemůže. Cenově však Kharma konkuruje zdatně.
3. V expozici Marantz/Classe/Ken Ishiwata se hrálo jinak. V něčem výrazně lépe. Rozhodně však referenčně.
Nové monobloky Classé, preamp a sacd Marantz, nikdy neviděné bedny s basákem 30cm. Možná nějaký prototyp p. Ishiwaty?
Nebylo se koho zeptat.
Zvuk nekonečně dynamický. Basy dokonalé. Šťavnatý, taneční poslech. Pecka.
Vzhledem k ceně sestavy Kharma by tohle byl jasný vítěz výstavy v poměru cena/výkon.
Lachim tradičně kritizoval navázání středů na páskový tweeter. A tím způsobený lehký „lavor“ na středech.
Ale to tohle mohla způsobit akusticky upravovaná prezentace. Mě a Otovi se zvuk líbil náramně.
Rozhodně největší překvapení výstavy!
4. Opakovaně jsme se vraceli k prezentaci Marten-Coltrane. Zvukový propadák. Zvuk .... no comment. Přitom sestava za 100ky tisíc euro.
5. Referenční sestava MBL hrála klasiku tradičně nádherně. Rock / hard rock opět zcela neposlouchatelný.
Cena za komplet MBL reference uvedena 394.100 Euro (včetně DPH)
Pro mě největší překvapení reprosoustavy Totem.
Jen ta cena za "obyčejnou" reprosoustavu cca 17tis Euro už tak příjemná nebyla.
Obrovská instalace u Nagra. Tradiční Gryphon, báječně hrající v klavírní červené Von Schweikert, Vivid na komponentech CH Precision (tahle značka se objevovala v mnoha expozicích).
Stovky zajímavých instalací. Za těch cca. 15 hodin jsme na výstavě prošli téměř všechno.
Jen do kina Denon se nešlo vůbec dostat. Buď bylo zrovna zavřeno nebo již bylo úplně plno.
Externí výstavu v nedalekém hotelu Marriot jsme nestihli vůbec.
Koupili jsme v hale 1 a 2 nějaká cd, Dvořáka a Smetanu na bluray, LP od MFSL, referenční nahrávky na cd pro testování ve studiu.
Načerpali inspiraci a po hodinové frontě na výjezd z parkoviště vyrazili v 19:30 zpět ku Praze.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Slyšeli jste hrát ProAc K6 a PMC fact 12, které oboje vidím na posledních fotkách?
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
nemůžu si pomoct, ale design těch "Ken Ishiwata beden" mě naprosto uchvacuje! Navíc použité repro středů mě dlouhodobě zajímá jak asi hraje??! Takové používá i NAIM ve svých OVATOR repro, ale nemůžu si vzpomenout na výrobce / typ tohoto repráčku :/
Pak mě ještě zaujali ty repro v sestavě s Canor - ví někdo co je to zač?
Pak mě ještě zaujali ty repro v sestavě s Canor - ví někdo co je to zač?
Luxman DA-06 & Audirvana Plus /Denon DN-961FA /Luxman PD-444 w Wheaton Triplanar mkII & VDH MC-10 + Dynavector DV 505 & Ortofon MC25E /Audiokultura Iskra 1 /Jeff Rowland Concentra I /[audio physic] Scorpio
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Ty stredaky budou BMR, asi od Tectonic Elements. Mozna to dela jeste dalsi vyrobce.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
zabiny
ProAc K6 nebyl originál, vystavovatel nechtěl ani sundat mřížky
Zvuk byl hodně posazený ke středům. Některé skladby zněli dobře, některé nepřirozeně
PMC sestava, to se nedalo poslouchat
ATC
zvukově se nám s Otou nelíbil. Chyběli středy. Obyčejný zvuk
Neměli sladěnou sestavu
V porovnání s repro Totem, Estelon, Kharma, Finkteam, vše ostatní hrálo obyčejně. Bez rozlišení.
Triangle jsem bohužel nestihl spolu s Musical Fidelity.
Rychlý zvuk umělo jen málo sestav.
ProAc K6 nebyl originál, vystavovatel nechtěl ani sundat mřížky
Zvuk byl hodně posazený ke středům. Některé skladby zněli dobře, některé nepřirozeně
PMC sestava, to se nedalo poslouchat
ATC
zvukově se nám s Otou nelíbil. Chyběli středy. Obyčejný zvuk
Neměli sladěnou sestavu
V porovnání s repro Totem, Estelon, Kharma, Finkteam, vše ostatní hrálo obyčejně. Bez rozlišení.
Triangle jsem bohužel nestihl spolu s Musical Fidelity.
Rychlý zvuk umělo jen málo sestav.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Tak je vidět, že zvuk z výstavy se hodnotit nedá. Třeba PMC jsou jedny z mála beden, které mne v poslední době docela zaujaly a jsou pro mne jedním z favoritů na upgrade. Buď jim to v Mnichově ustřelilo, anebo holt máme každý jiné poslechové preference
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
No, ono vzdy zalezi kdo hodnoti a vuci cemu. Z toho clanku to opakovane jasne vyplyva, viz. napr........ V porovnání s repro Totem, Estelon, Kharma, Finkteam, vše ostatní hrálo obyčejně. Bez rozlišení.
1. Jadis DA88S MkII,McIntosh MCD500,Franco Serblin Accordo Essence,Tyr2,Heimdall2,LessLoss,XLO,filtr NA,BW PV1D, Sennheiser HD595,
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Zabiny007
K expozici PMC tedy popis situace.
Akusticky upravená poslechovka o velikosti (odhad z paměti) 10x6m.
V předu 3 x nejvyšší model PMC. Po stěnách tak 14 ks 2-pásmovek PMC.
Na stropě dalších 8. Zřejmě pro Atmos.
Tma, chvilka čekání. Přišla paní a hrála mezi těmi ohromnými sloupy PMC chvilku na saxofon.
Část 1. písničky z King of Blues - Miles Davis.
Pak připojil /pustil vystavovatel nahrávku ze sestavy.
Myšlené dobře. Jenže…
Umíš si představit King of Blues poslouchat z „10-ti kanálu“ ?? Navíc prapodivně rozmixované do všech směrů?
Činely hrály ze stropu a za hlavou!
Miles D. hrál chvilku z leva, chvilku z boku. Podle toho jak se měnili lidé na židlích.
Lachim prý neslyšel vůbec nic. Jen ten šustění toho činelu nad hlavou.
Shodli jsme se u kávy, že PMC mělo velmi nepovedenou expozici.
K expozici PMC tedy popis situace.
Akusticky upravená poslechovka o velikosti (odhad z paměti) 10x6m.
V předu 3 x nejvyšší model PMC. Po stěnách tak 14 ks 2-pásmovek PMC.
Na stropě dalších 8. Zřejmě pro Atmos.
Tma, chvilka čekání. Přišla paní a hrála mezi těmi ohromnými sloupy PMC chvilku na saxofon.
Část 1. písničky z King of Blues - Miles Davis.
Pak připojil /pustil vystavovatel nahrávku ze sestavy.
Myšlené dobře. Jenže…
Umíš si představit King of Blues poslouchat z „10-ti kanálu“ ?? Navíc prapodivně rozmixované do všech směrů?
Činely hrály ze stropu a za hlavou!
Miles D. hrál chvilku z leva, chvilku z boku. Podle toho jak se měnili lidé na židlích.
Lachim prý neslyšel vůbec nic. Jen ten šustění toho činelu nad hlavou.
Shodli jsme se u kávy, že PMC mělo velmi nepovedenou expozici.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Kompletní fotodokumentace z výstavy je zde od Leo Yeh:
http://www.my-hiend.com/vbb/showthread. ... d9a6bc475a
http://www.my-hiend.com/vbb/showthread. ... d9a6bc475a
MSB DATA CD IV Sign. ->i2s AAI Assoluto+ -> MSB DAC IV Sign. (Femto 77) -> Valhalla2 XLR->MSB S200 -> Vivid B1 (Accuphase PS-1200+SR Grounding Block; Shakti; akust.).
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Jirko, díky za odkaz, super foto, budu mít co prohlížet. Koukám co vystavovatelů používá stojánky pod repro kabely, a když jsem před 14. roky nechal vyrobit první a poslal foto na vedlejší forum, to bylo povyku , že je to nesmysl, že je jedno , že kabely leží na podlaze .
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Některé expozice si zasloužili pochvalu a některé viz ATC člověk nepochopil.
Ta práce je vždy vidět.
Ta práce je vždy vidět.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
JJ, také děkuji, už to projíždím a pročítám. Po částech, jako seriál...
Co mne v odkazech hned zaujalo, tak ionizátor na LP...
https://youtu.be/UjF1zSVYa3g
Co mne v odkazech hned zaujalo, tak ionizátor na LP...
https://youtu.be/UjF1zSVYa3g
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Tak to musí být šílenost. A taky "odvaha" od vystavovatelů něco tak všeobecně známého remixovat do Dolby Atmos...Rothaudio píše: Umíš si představit King of Blues poslouchat z „10-ti kanálu“ ?? Navíc prapodivně rozmixované do všech směrů?
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Tak ten ionizátor budeš potřebovat. Všechny one-step od MoFi - ty dražší - používají nový materiál na LP, který je hodně náchylný na statickou elektřinu. Běží kolem toho dost vřelá diskuze....zabiny007 píše:JJ, také děkuji, už to projíždím a pročítám. Po částech, jako seriál...
Co mne v odkazech hned zaujalo, tak ionizátor na LP...
https://youtu.be/UjF1zSVYa3g
- Dieter Burmester
- Příspěvky: 3299
- Registrován: 16 říj 2012 13:19
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Mně se líbí i toťto:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... nGOXswqa2Q
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 412
- Registrován: 20 pro 2011 22:46
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
MožnoKoukám co vystavovatelů používá stojánky pod repro kabely, a když jsem před 14. roky nechal vyrobit první a poslal foto na vedlejší forum, to bylo povyku , že je to nesmysl, že je jedno , že kabely leží na podlaze .
"To je blbý, to se bude líbit." Jan Werich
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Nechci být hnidopich, ale asi si myslel Kind of Blue...Rothaudio píše:
Tma, chvilka čekání. Přišla paní a hrála mezi těmi ohromnými sloupy PMC chvilku na saxofon.
Část 1. písničky z King of Blues - Miles Davis.
Pak připojil /pustil vystavovatel nahrávku ze sestavy.
Myšlené dobře. Jenže…
Umíš si představit King of Blues poslouchat z „10-ti kanálu“ ?? Navíc prapodivně rozmixované do všech směrů?
Činely hrály ze stropu a za hlavou!
Miles D. hrál chvilku z leva, chvilku z boku. Podle toho jak se měnili lidé na židlích.
Lachim prý neslyšel vůbec nic. Jen ten šustění toho činelu nad hlavou.
Shodli jsme se u kávy, že PMC mělo velmi nepovedenou expozici.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
Používám tento ionizátor několik let a plná spokojenost : https://www.conrad.cz/ionizator-vzduchu ... -m.k561099
Sice to není high-end, ale za tu cenu není co řešit.
Sice to není high-end, ale za tu cenu není co řešit.
Re: HIGH END MÜNCHEN 2019
JJ, tak to je super. Ten high-end je tuším cenovka 2tis USD.
No - já od doby co mám UV pračku už téměř nepoužívám ani Zoro pistolku... To už musí být vyjímka ve vrcholné topné sezóně a déle nepraná deska... Ale ten odkaz mne prostě zaujal :-)
No - já od doby co mám UV pračku už téměř nepoužívám ani Zoro pistolku... To už musí být vyjímka ve vrcholné topné sezóně a déle nepraná deska... Ale ten odkaz mne prostě zaujal :-)
TT:Oracle,Garrard,Technics; TA:Glanz,Graham,FR64S,Thomas Schick; Přenosky:MySonicLab,SPU,Ortofon,Miyajima,Denon; Železo:Brinkmann,SculptureA,Consolidated,EAR,TRON,PRIMARE; Repro:Xavian; BIŽU:GMG,Furutech,AQ,Townshend,VDH,Balkan,Čajna