zabiny007 píše:Jen bych zde navázal na zmínku o společném výletě s Dastou ve vlákně "co právě poslouchám na vinylu", kde se psalo:
koudelka píše:
Parádní zážitek na kterém má hlavní zásluhu zabiny007 který mi LP dovezl, ale hlavně...opakuji HLAVNĚ mi seřídil gramofon, který nyní hraje opravdu FAMÓZNĚ!!!
Nevím kam jinam to napsat, tak alespoň to tohoto vlákna. Díky za skvěle odvedenou práci a také díky Dastovi za příjemnou návštěvu. Rád Vás chlapci zase brzy uvidím, snad bude více času.
Dasta píše:Děkuji koudelkovi za umožnění poslechu výjimečné sestavy.Zvukové podání předčilo všechny moje představy, zvláště po nastavení gramofonu na křivku UniDin.Struktura a pružnost basů neslýchaná, podání stredovýškového pásma s nebývalou šíří, čistotou a jemností, která bere dech.Zvláště u desky Jeff Beck " Wired", asi to bylo tím, že desku znám skoro nazpaměť.
V prostředí ve kterém posloucháte, ve spojení s takto špičkovým zvukem na vás dýchne kus anglické aristokracie.
Rád bych doplnil pár detailů zde, ať to ve vlákně o vinylech neplevelím...
Takže spíše telegraficky:
- zatím všichni, u kterých jsem SMARTraktorem nastavil křivku UniDIN, jsou nadšeni (více informací zde:
http://www.arche-headshell.de/uni-din-a-new-approach). U Koudelky to bylo docela náročné a "taktak", protože original přenoska LINN má tři upevňovací šrouby, které ji na firemním ramenu fixují ve výrobcem preferované pozici (přeměřením identifikováno nastavení „Loefgren A / Baerwald DIN“), navíc těsné napojení drátků nedává moc prostor k manipulaci, který je u UNI potřeba - přenoska se posunuje totiž o cca 5mm směrem k tělu ramene. Přesto se nastavení UniDIN podařilo a jsem zvědav, zda nadšení u Koudelky přetrvá i po vystřídání více druhů muziky. Nyní se mi ozvali další dva členové, kteří chtějí toto vyzkoušet, tak jsem sám zvědav, jak se projeví u nich. A také jsem zvědav na UniDIN u sebe - zatím jsem jej na Graham ramínku nezkoušel a "jedu" podle originál šablony. U A95 se mi zdá nastavení dokonalé, ale u Miyajima KANSUI mám neustále pocit trochu, že z přenosky pořád nedostávám maximum. Tak uvidím/uslyším.
- od Koudelky jsme se vydali na oběd za Zappou, od kterého jsme byli jen pár km. Zastihli jsme jej zrovna ve chvíli, kdy stěhoval své 130kg monstra (tannoy westminster) do nové poslechovky. Krátce jsme pokecali o tom, jak si rockovou hospůdkou a festiválky plní své sny a jak takového nového souseda vnímá místních cca 750 obyvatel... Máme vyřídit pozdravy s tím, že "už zase bude hrát". Tak se těším na další cestu kolem, určitě se zastavím na poslech. Jsem zvědav, jak bedny zahrají v prostoru ještě větším, než měl doposud.
- Pak následovala cesta do HK a krátká návštěva u zde spíše pasivního člena, takže nebudu jmenovat.
Rychlé kafe, dezertík (který po pizze u Zappy bodl - děkujeme!) a krátký, spíše orientační poslech beden Dynaudio C4 s "kladivy" MF750 a preampem ARC LS27, zdroj gramo project RPM 5 (???) s přenoskou 2Mblack. Zde jsme se s Honzou shodli, že sestava by si určitě zasloužila lepší zdroj, minimálně v podobě MC přenosky. V přímém porovnání s Koudelkou (poslouchali jsme stejnou desku) totiž nahrávce chybělo rozlišení na výškách i dynamika.
- Pak už cesta do Pelhřimova a kafe u Dasty. Plánované podrobné srovnávání třech vydání Supertramp - MFSL vs JPN vs US nakonec proběhlo jen krátce, protože bohužel u MFSL desky jsme po vybalení objevili škrábanec, takže jsme ji přehráli jen kousek a zabalili zpět k reklamaci. Naštěstí jsem při objednávání vzal 1ks navíc pro "strýčka příhodu", takže jej Dastovi dovezu příští týden, kdy nás čeká další společný hifivýlet, tentokráte do Prahy. Poškozený kousek budu reklamovat a jsem zvědav, jak se k tomu musicdirect postaví. Určitě dám vědět.
Supertramp MFSL.jpg