Michale,zappa píše:PMA. Záslužné,ovšem McIntosh již vlákno má viewtopic.php?f=4&t=192&hilit=mcintosh a tudíž bych navrhoval adminovi,aby přesunul tento příspěvek do toho vlákna.
díky
Michale,zappa píše:PMA. Záslužné,ovšem McIntosh již vlákno má viewtopic.php?f=4&t=192&hilit=mcintosh a tudíž bych navrhoval adminovi,aby přesunul tento příspěvek do toho vlákna.
Jednoducho krása.Odar píše:How It's Made - McIntosh Tube Amp
https://www.youtube.com/watch?v=2HgS6gvokEI
Fantazie ! Závidím lidem který tuhle nádheru maj , natož když hrajou na dva kousky.Odar píše:How It's Made - McIntosh Tube Amp
https://www.youtube.com/watch?v=2HgS6gvokEI
Ja keď som vyberal predzosilňovač, tak práve medzi týmito dvomi vyhral C2500. Stačí malá úprava - vymeniť lampy za Gold Lion a okamžite sa otvorí scéna, hudba získa na dynamike, vzdušnosti a celé spektrum je presnejšie, jednotlivé nástroje sú konkrétnejšie a na rozdiel od C52 majú väčší objem. Basy sa pritvrdia a po klasickom zvuku McInosh veľa nezostane. Skúšal som aj lampy PsVane, ale to už bol na mňa priveľmi technický zvuk. Čerešnička na torte bola výmena sieťového kábla za XLO Unlimited 2. Skúšal som aj XLO Signature 3.10, veľký rozdiel medzi nimi nebol. Unlimited mal o niečo pevnejší zvuk. Absolútne nepasoval kábel Nordost Frey, zvuk bol príliš studený, bez emócií. To už bol lepší kábel Pangea 9 SE MKII, ale ten bol zas priveľmi teplý, excelentný na basoch, ale menej vzdušný na výškach. Ani Cardas Golden Reference veľmi nepasoval. Jedna vec je porovnávať stroje na rovnakých zariadeniach, ale podľa mňa je lepšie porovnávať ich tak, aby bol každý zladený s kabelážou, prípadne s elektrónkami a pod. Týmto príspevkom som chcel iba povedať, že u niekoho iného sa môže javiť lepší úplne iný stroj, ako doma. Zosilňovače C52 a C2500 sú diametrálne rozdielnej konštrukcie a teda aj ich zladenie so zbytkom aparatúry môže byť odlišné.pajuna píše:Vcera jsem se vydal v mrazivem pocasi k Pavlovi na poslech (tam -12st.C, zpatky -18st.C )
Konecne jsem mohl slyset novy prirustek C52. Zajimalo me zejmena porovnani s C2500, cehoz se mi dostalo
Pavel prerovnal pokoj zase trochu jinak a ackoli bych ocekaval problem s basy, nekonal se a prostor pri Watersove Amused to Death byl jeste lepsi nez u nej znam. Po poslechu vyberu skladeb z dvou oblibenych cd/sacd jsem byl opravdu nadseny z noveho tranzistoroveho predzesilovace, ikdyz lampa hraje taky vyborne, nektere veci i zajimaveji. Pri jazzu takove struny basy nebo cella, vice barev, celkova vetsi etericnost. U C52 je to zase tah na branu, vetsi akce, konkretnost, preciznost, cistota.
Nicmene diky celkove univerzalnosti mi prijde C52 velmi zajimava. Ale kdo vi? Treba prijdou amici brzy s nastupcem C2500 a budeme jeste o krok dal.
Reknu vam ale, ten MAC s FS Ktema fakt hraje
Yngwie píše:To uz je vysoka hra
aretaxaretax píše:Ja keď som vyberal predzosilňovač, tak práve medzi týmito dvomi vyhral C2500. Stačí malá úprava - vymeniť lampy za Gold Lion a okamžite sa otvorí scéna, hudba získa na dynamike, vzdušnosti a celé spektrum je presnejšie, jednotlivé nástroje sú konkrétnejšie a na rozdiel od C52 majú väčší objem. Basy sa pritvrdia a po klasickom zvuku McInosh veľa nezostane. Skúšal som aj lampy PsVane, ale to už bol na mňa priveľmi technický zvuk. Čerešnička na torte bola výmena sieťového kábla za XLO Unlimited 2. Skúšal som aj XLO Signature 3.10, veľký rozdiel medzi nimi nebol. Unlimited mal o niečo pevnejší zvuk. Absolútne nepasoval kábel Nordost Frey, zvuk bol príliš studený, bez emócií. To už bol lepší kábel Pangea 9 SE MKII, ale ten bol zas priveľmi teplý, excelentný na basoch, ale menej vzdušný na výškach. Ani Cardas Golden Reference veľmi nepasoval. Jedna vec je porovnávať stroje na rovnakých zariadeniach, ale podľa mňa je lepšie porovnávať ich tak, aby bol každý zladený s kabelážou, prípadne s elektrónkami a pod. Týmto príspevkom som chcel iba povedať, že u niekoho iného sa môže javiť lepší úplne iný stroj, ako doma. Zosilňovače C52 a C2500 sú diametrálne rozdielnej konštrukcie a teda aj ich zladenie so zbytkom aparatúry môže byť odlišné.pajuna píše:Vcera jsem se vydal v mrazivem pocasi k Pavlovi na poslech (tam -12st.C, zpatky -18st.C )
Konecne jsem mohl slyset novy prirustek C52. Zajimalo me zejmena porovnani s C2500, cehoz se mi dostalo
Pavel prerovnal pokoj zase trochu jinak a ackoli bych ocekaval problem s basy, nekonal se a prostor pri Watersove Amused to Death byl jeste lepsi nez u nej znam. Po poslechu vyberu skladeb z dvou oblibenych cd/sacd jsem byl opravdu nadseny z noveho tranzistoroveho predzesilovace, ikdyz lampa hraje taky vyborne, nektere veci i zajimaveji. Pri jazzu takove struny basy nebo cella, vice barev, celkova vetsi etericnost. U C52 je to zase tah na branu, vetsi akce, konkretnost, preciznost, cistota.
Nicmene diky celkove univerzalnosti mi prijde C52 velmi zajimava. Ale kdo vi? Treba prijdou amici brzy s nastupcem C2500 a budeme jeste o krok dal.
Reknu vam ale, ten MAC s FS Ktema fakt hraje
Prijatelna je,...ale dulezitejsi bude pomer vykon/cena a porovnani s vyssimi zesiky.timcs píše:Nakoľko mám taktiež hibridný zosilňovač, som zvedavý na ohlasy. Cena by mala byť celkom prijateľná, 3500$.
To samozrejme.pajuna píše:Prijatelna je,...ale dulezitejsi bude pomer vykon/cena a porovnani s vyssimi zesiky.timcs píše:Nakoľko mám taktiež hibridný zosilňovač, som zvedavý na ohlasy. Cena by mala byť celkom prijateľná, 3500$.
Nie ze by som lipol na dizajne, ale totálne osklive. Tak lacno to spredu vyzerá.pajuna píše:Jinak je to designove docela osklive
Nepochybuji o tom, že to bude hrát dobře! Ale aby to byl ještě McIntoshBond 007 alias Monte píše:Dnes jsem mluvil s člověkem, který ho už slyšel. Prý budeme překvapení.