nnn
Viac tu :http://www.monoandstereo.com/2016/06/ma ... .html#more
Pekná animácia fungovania reproduktora na mono and stereo.Reprodukcia
Reprodukcia
Pekná animácia fungovania reproduktora na mono and stereo.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Reprodukcia
Pěkný příspěvek Wolfi, díky.
Spider je neviditelný avšak silně ovlivňuje kam se membrána pustí za cestou signálu. Nesnáším nové měniče a jejich rozehrávání. Vinou mé obsese po zlepšování zvuku jsem jich rozhýbával mnoho.
Po rozehrání repro stárne a je tu závěs membrány a jeho pružnost. Moje středobasy Seas Vintage hrály přísně na středech a do basů se pouštěly s neochotou. Pomohl Regum.
Na výstavách mi právě vadí, když předvání nové reprosoustavy bez "zahoření".
Ten zvuk důvěrně poznám a trpím. A čím vyšší rozlišení, tím je to víc znát, že se musí čekat.
Obdivuji technické specialisty co rozumí měničům a filtrům. Třeba teď mám celkem lacinný středobas, ale je v tak povedené vyhybce, že měnič rozezná kvalitu nahrávky, a co je v sestavě před ním.
Pravda je velmi náročná a některé nahrávky se fakt nedají použít ani jako kulisa.
Naopak umím ocenit i low-fi repro třeba na MP3 poslech, kde zvuk na sebe neupozorňuje a tím dává vyniknout hudebním nápadům.
Třeba širokopásmové bedny s basákem jsou fakt na taneční hudbu super.
Líbí se mi, když je zvuk ze všech měničů stejnoměrný kvalitou a zabarvením. KDyž nějaké pásmo na sebe upozorňuje, je to cesta k rychlému omrzení protože si to rádo vybírá nahrávky co mu sedí.
Reprodukce je tak subjektivní záležitost, že se na tom neshodnou nejen posluchači, ale ani konstuktéři. Diskutujme spolu, neboť všichni máme pravdu. Tu svou. :-)
Spider je neviditelný avšak silně ovlivňuje kam se membrána pustí za cestou signálu. Nesnáším nové měniče a jejich rozehrávání. Vinou mé obsese po zlepšování zvuku jsem jich rozhýbával mnoho.
Po rozehrání repro stárne a je tu závěs membrány a jeho pružnost. Moje středobasy Seas Vintage hrály přísně na středech a do basů se pouštěly s neochotou. Pomohl Regum.
Na výstavách mi právě vadí, když předvání nové reprosoustavy bez "zahoření".
Ten zvuk důvěrně poznám a trpím. A čím vyšší rozlišení, tím je to víc znát, že se musí čekat.
Obdivuji technické specialisty co rozumí měničům a filtrům. Třeba teď mám celkem lacinný středobas, ale je v tak povedené vyhybce, že měnič rozezná kvalitu nahrávky, a co je v sestavě před ním.
Pravda je velmi náročná a některé nahrávky se fakt nedají použít ani jako kulisa.
Naopak umím ocenit i low-fi repro třeba na MP3 poslech, kde zvuk na sebe neupozorňuje a tím dává vyniknout hudebním nápadům.
Třeba širokopásmové bedny s basákem jsou fakt na taneční hudbu super.
Líbí se mi, když je zvuk ze všech měničů stejnoměrný kvalitou a zabarvením. KDyž nějaké pásmo na sebe upozorňuje, je to cesta k rychlému omrzení protože si to rádo vybírá nahrávky co mu sedí.
Reprodukce je tak subjektivní záležitost, že se na tom neshodnou nejen posluchači, ale ani konstuktéři. Diskutujme spolu, neboť všichni máme pravdu. Tu svou. :-)
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: Reprodukcia
Ta animace by se mohla líbit ženskejm:-)
Sestava: Lindemann 820S,Teac Esoteric 50,Bryston BP25,Bryston 14B-SST, Sanyo TP1000, Trichord Diablo, repro projekt Stealth (bas Eton 12´´, středy, výšky Accuton keramika)
Povoz: Subaru Outback 2,5i CVT 129kW 2021, Honda Civic 1,8i
Povoz: Subaru Outback 2,5i CVT 129kW 2021, Honda Civic 1,8i
Re: Reprodukcia
Michell Gyrodec/Orbe, SME V, Lyra Delos, RCM+step up trafo MgBeran, Esoteric DV60, Lumin U2 Mini+DAC Gustard X26 Pro, Audia Flight Strumento no4 mk II+Audia Flight FLS1,Tannoy Turnberry GR+ST100, Niagara 5000+1200, hrom, hurikán, drak a pták Ohnivák.
Re: Reprodukcia
Pomala, ale vytrvalaZdeny píše:Ta animace by se mohla líbit ženskejm:-)
1. Jadis DA88S MkII,McIntosh MCD500,Franco Serblin Accordo Essence,Tyr2,Heimdall2,LessLoss,XLO,filtr NA,BW PV1D, Sennheiser HD595,
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
Re: Reprodukcia
To ma nenapadlo , asi som už starý....
Ale ešte k reprodukcii, ked si rozkliknete link su tam pekne znazornené princípy zvukových vĺn. Napríklad porovnanie basy a klavíra pri zahraní
rovnakej noty. Úplne na spodu je zvukový záznam orchcestra. Tu ma napadá asi naivná otázka. Dá sa nejako vysvetliť , že jedna jediná membrána dokáže reprodukovať zvuk celého orchestra v jednom okamihu. Prečo nepríde ku sčítaniu jednotlivých kmitov a my nepočujeme len nejaké chrčanie?
Je mi jasné , že sa to deje aj na strane mikrofónu alebo ihly v gram. drážke. Ale prečo takto a nie inak? Vie to niekto fundovaný vysvetliť ?
Ale ešte k reprodukcii, ked si rozkliknete link su tam pekne znazornené princípy zvukových vĺn. Napríklad porovnanie basy a klavíra pri zahraní
rovnakej noty. Úplne na spodu je zvukový záznam orchcestra. Tu ma napadá asi naivná otázka. Dá sa nejako vysvetliť , že jedna jediná membrána dokáže reprodukovať zvuk celého orchestra v jednom okamihu. Prečo nepríde ku sčítaniu jednotlivých kmitov a my nepočujeme len nejaké chrčanie?
Je mi jasné , že sa to deje aj na strane mikrofónu alebo ihly v gram. drážke. Ale prečo takto a nie inak? Vie to niekto fundovaný vysvetliť ?