Vincent

Obecná diskuze o jednotlivých Hifi značkách (Accuphase, dCS, ProAc apod.).
Uživatelský avatar
pajuna
Administrátor
Příspěvky: 1796
Registrován: 23 pro 2010 14:02
Bydliště: Liberec

Vincent

Příspěvek od pajuna »

Rad bych predstavil kratce nemeckou znacku Vincent, ktera vznikla v roce 1995. Pro mnohe dnes jiz velmi znama, nekteri se maji moznost seznamit poprve.
Jeji vyrobky jsou robustni z kvalitnich materialu s vynikajicim pomerem vykon/cena.
http://www.vincent-tac.de/en/thats-vincent.html

Vybral jsem fotografie nekolika znamych komponentu pro predstavu

CDP - CDS5
Obrázek

Integrovany zesilovac SV 234
Obrázek

Jiz legendarni integrac "A" SV 238
Obrázek

Prezesilovac SA 94
Obrázek

Koncak "A" SP 994
Obrázek

Hybridni zesilovac 236
Obrázek

Sluchatkovy zesik KHV-1
Obrázek


Vsiml jsem si, ze je tu pomerne dost lidi, kteri jeji vyrobky maji, ci meli a maji k tomu urcite co rict. Moje osobni poznatky s nekolika komponenty (CDS5, SV 234, SA93+, SP993) jsou velice dobre. Budem se tesit na pripadne poznatky ostatnich
1. Jadis DA88S MkII,McIntosh MCD500,Franco Serblin Accordo Essence,Tyr2,Heimdall2,LessLoss,XLO,filtr NA,BW PV1D, Sennheiser HD595,
2. Electrocompaniet ECI6D,OPPO UDP205,Franco Serblin Accordo,Pro-ject Debut III ES
Uživatelský avatar
bigjoe
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2010 19:36

Re: Vincent

Příspěvek od bigjoe »

Já jsem měl půjčený integráč a CD (už nevím typy) asi před 7 roky. Hlavně v německých HiFi časopisech se na Vincenty pělo dost chvály. Mne to na výškách DOST tahalo za uši ;) . Určitě záleží na připojených repro, jak si s tím poradí. A také musím říct, že neznám dnešní typy.
Linn Majik CD, Electrocompaniet ECI 5, Dynaudio Heritage Special, IsoTek Sigmas GII, Magnat MMS 730, Nordost Tyr 2, Nordost Frey 2, AQ Columbia, Furutech Evolution II, Furutech Alpha 3, Furutech Absolute Power 18, Audioquest NRQ Z2, Soundcare
Uživatelský avatar
pajuna
Administrátor
Příspěvky: 1796
Registrován: 23 pro 2010 14:02
Bydliště: Liberec

Re: Vincent