TESLA NC 452 uvedeni do provozu

Gramofony a jiné analog. zdroje včetně příslušenství kromě phono předzesilovačů.
Odpovědět
laibros
Příspěvky: 2
Registrován: 25 lis 2016 23:10

TESLA NC 452 uvedeni do provozu

Příspěvek od laibros »

Zdravim,

uz nejaky patek jsem majitelem TESLA NC 452. Je po generalce od pana Zatloukala z Litovle, DIN kabel vyhozen a vymenen za 2x CINCH, prenoska Audio Technica AT95e. Jsem naprosty laik, no mozna jeste horsi nez laik a tim padem bych potreboval bych prosim poradit par veci, abych mohl gramofon zprovoznit na normalni poslech.

Potreboval bych vedet nasledujici:

1. Potrebuji zesilovac anebo predzesilovac? Mel jsem za to, ze predzesilovac je potreba, pokud ma gramofon stale DIN kabel, ale opravdu si nejsem vubec jisty.
2. Mohli byste navrhnout nejake reseni zesilovace/predzesilovace (podle toho co bude potreba) za cca 5 tisic (bazarovka idealne)
3. Existuje nejake kompaktni repro, ktere nezabira prilis mista? Potrebuji nejake slusne reseni pomer cena vykon. Cenu nedokazu rict, zkratka neco cenove prijatelneho k danemu zarizeni (bod 2).

Predem diky.
Bond 007 alias Monte

Re: TESLA NC 452 uvedeni do provozu

Příspěvek od Bond 007 alias Monte »

Musíš vycházet, jaký zesilovač budeš používat. V době rozmachu hifi, měly skoro všechny zesilovače zabudované předzesilovače pro grama. Pozor, jsou dva druhy přenosek.

Pokud zesilovač nemá , tak musíš mít předzesilovač i když má nějaký vstup pro gramo. Vše lze vyčíst z netu, prospektu.

Jestli máš DIN nebo cinch je to jedno.

Gramofon nemá vůbec smysl zapojovat na nějaký top zesilovač, nejlíp hraje zas s nějakou Teslou.

Kdysi jsem ho vlastnil a nebyl jsem vůbec spokojený, hrozná zpětná vazba a houkal jako hasiči :lol: NC-440 je jiná liga :cool:
laibros
Příspěvky: 2
Registrován: 25 lis 2016 23:10

Re: TESLA NC 452 uvedeni do provozu

Příspěvek od laibros »