terahera

Diskuze o zdejších členech a jejich Hifi.
Odpovědět
terahera

terahera

Příspěvek od terahera »

Zdravím všechny, v hifi jsem úplný nováček a v tomto fóru už dva roky hledám inspiraci a rady.Abych se teda představil, jsem z Valašského Meziříčí a k poslechu hudby a vůbec řešení přes co došlo úplně náhodou. Byl jsem fanoušek domácího kina a k tomu jsem měl samozřejmě přizpůsobený aparát, jestli se to dá tak nazvat(receiver za 15,bedny za 20 komplet 7.1,kabely za max litr a myslel jsem,že jsem bůh).Pak jsem někde na aukru koupil za pár kacek gramofon Pioneer pl 12d a neměl jak k receivru zapojit. Tak jsem zase na aukru za pár kacek koupil svůj první stereo zesilovač Sony TA FE 700,který měl phono vstup a zapojil.Po prvním puštění stereo zesilovače s gramcem,už ani nevím jakého LP,jsem malém spadl,ten zvuk byl úplně jiný, i když pro mě nepochopitelně jenom ze dvou beden,prostě neuvěřitelný. A tak nějak u mě umřelo domácí kino a začal jsem řešit stereo.Neumím, tak vy tady popsat své vjemy z toho či toho aparátu, prostě buď se mi to líbí, nebo ne.Nyní mám tuto sestavu: Zesilovač BC Acoustique Ex 362d,gramofon Project x pression se Sumiko blue point 2,preamp CA Azur 651a,přehrávač Denon DVD 1400,USB Dac firestoneaudio audio ILTW upravený pánem Vránou v Casea,kabeláž audioquest Colorado signálové, Gibraltar repro a carbon USB,repro Aurum Cantus Melody 103,comp Zotac určený primárně pro poslech audia s operačním systémem Openelec.Tak to je asi o mě
Uživatelský avatar
Mark Levinson
Administrátor
Příspěvky: 4208
Registrován: 23 pro 2010 12:00
Bydliště: Ostrava

Re: Maroslav-2009

Příspěvek od Mark Levinson »

Maroslave,
vítej na HEF, každý nějak začínal a nikdy není pozdě. Současná sestava Ti poskytuje slušný požitek z poslechu hudby a o to přece jde. Ten přehrávač Denon používáš i na přehrávání CD? Umí i jiné formáty např. HiRes DVD-A, SACD?
Líbí se mi jak jsi krásně popsal přechod z DK ke Stereu :thumbup:.
Mark Levinson
terahera

Re: Maroslav-2009