Ahoj, ročník 67 se vyposlouchal na něco mezi elektronkou a tranzistorem,neb mám takový svojský vkus na zvuk...
Přesné tranzistory se zkreslením menším než malé? Yamaha !
Předzesilovač Yamaha CX-70 není tak neutrální dokonce má malinko vlastní zvuk. Co považuju za nejbáječnější jsou korekce!
A že jich má! Ovladač hlasitosti je rozpůlen na variabilní loudnes a hlasitost.
Ideální na digital a dobrou hudbu na špatných nahrávkách.
Další korekce zařadí frekvenci od níž se úprava bude dít, výborné.
Gramofonový předzesilovač je grandiozní jak konstrukcí přes půl předzesilovače a zvukem analogově plný.
Moje přesná Acutex 415 s hrotem Shibata není na správném gramci a s jiným phonem dával trochu důraz na sykavkách. CX-70 hraje jak pozouny na kůru a kdybych měl lehké ramínko asi bych atakoval kvalitu MC LO přenosek. Asi...
Tohle všechno se odehrává na lehce barvícím velejmném předzesilovači a když se takto oslazený signál přivede do přesného koncáku Yamaha M-45 se zvoleným provozem v áčku, je to pěkně po efičákovsku.
efičak
- Mark Levinson
- Administrátor
- Příspěvky: 4230
- Registrován: 23 pro 2010 12:00
- Bydliště: Ostrava
Re: efičak
To máme všichni .efičák píše: mám takový svojský vkus na zvuk...
Vítej, nebylo by možné přidat i nějakou fotku?
Mark Levinson
Re: efičak
Vlastním 2 gramofony Tesla, ale neumím je zprovoznit.
Proto na mém stolci trůní vyráběč dojmů z Japonska, kvalitní automat nižší třídy AKAI 103 R.
Klasické ramínko s odnímatelným držítkem gramopřenosky.
Nejdřívě mi dělal radost s základní Ortofon OM5e, bez problému jak pro Pop nebo vážnou hudbu. I zavolal přítel technik, posedlý parametrama, měřením a přesností.
Chtěl ať vyzkouším japonskou přenosku Acutex 415 , vynikající MM s hrotem Shibata. Zvuk byl hned dynamičtější, okraje pásem pěkně přesné, ale celek byl rozcepován na spoustu detailů bez soudržnosti a předání hudebního poselství se stalo nesnadným.
Přenoska je konstruovaná k velmi lehkým ramínkům kolem 5 gr. efektivní hmotnosti. Těžký kovový odlitek podobný DJ,s přístrojům vyrobeným pro profesionální provoz v náročných podmínkách ji příliš utlačuje a zvuk neodpovídá.
Ron zapůjčil Ortofon MC 10 Supreme , jež s těžkým ramenem umí a navíc hraje krásně, ještě v neutrálních barvách.
Phono to vyzvedlo a milé překvapení je, že se hlučný pohon a levné provedení nepodepisuje v rukopisu snímání. Přenoska je těžká, protizávaží je vyšroubováno a neumožňuje zavřít plexi kryt.
Velká kvalita reprodukce ....
Ramínko má snadno snímatelný headschell, výměna přenosky je otázkou 5 minut když nepočítám seřízení snímacího úhlu a přesahu za trn ložiska.
To mě přimělo si pořídit další přenosku, vyrobenou v Ortofonu pro rakouský Pro-Ject Audiosystems.
Je MC s nízkým výstupem pro MC přenoskové předzesilovače.
Cena je plně srovnatelná s základníma MM přenoskama a její výhodu vysoké jakosti zvuku za minimální cenu využiji jen díky phonu ve svém předzesilovači.
Přenoska se celkem rychle rozehraje, využívaje automatického přehrávání LP na gramci, se jednu noc rozohnila na Bachovými kantátami z Eterny.
Pro mé potřeby běžného hifi poslechu, je kvalita více než uspokojivá. Automatický gramofon jehlu chrání vylučujíce přímé manuální spouštění ramínka a zařízením stop, které ramínko vrátí desku do držáku po dohrání desky.
Děkuji adminovi za přivítání, žel fotky nedodám, mé stereo neodpovídá zaměření fóra na nejvyší kvalitu reprodukce.
Bedny dělal Aleš Bílý s Dawsem, doladěné na můj subjektivní vkus s mírným poklesem na výškách a jsou jen střední kvality.
Stojanovky musím mít kvůli čtvercovému půdorysu pokoje, veškeré sloupy tu způsobily dunění. Akustiku nemám a kabely levné Oehlbachy NF-14 signál cinch a reprokabely pocínovaná křížová čtyřka v silikonové izolaci střídaná s koaxiálem.
Aparát je vintage z let kolem 1990 po pracném servisu a doufám, že mi vydrží dlouho.
Proto na mém stolci trůní vyráběč dojmů z Japonska, kvalitní automat nižší třídy AKAI 103 R.
Klasické ramínko s odnímatelným držítkem gramopřenosky.
Nejdřívě mi dělal radost s základní Ortofon OM5e, bez problému jak pro Pop nebo vážnou hudbu. I zavolal přítel technik, posedlý parametrama, měřením a přesností.
Chtěl ať vyzkouším japonskou přenosku Acutex 415 , vynikající MM s hrotem Shibata. Zvuk byl hned dynamičtější, okraje pásem pěkně přesné, ale celek byl rozcepován na spoustu detailů bez soudržnosti a předání hudebního poselství se stalo nesnadným.
Přenoska je konstruovaná k velmi lehkým ramínkům kolem 5 gr. efektivní hmotnosti. Těžký kovový odlitek podobný DJ,s přístrojům vyrobeným pro profesionální provoz v náročných podmínkách ji příliš utlačuje a zvuk neodpovídá.
Ron zapůjčil Ortofon MC 10 Supreme , jež s těžkým ramenem umí a navíc hraje krásně, ještě v neutrálních barvách.
Phono to vyzvedlo a milé překvapení je, že se hlučný pohon a levné provedení nepodepisuje v rukopisu snímání. Přenoska je těžká, protizávaží je vyšroubováno a neumožňuje zavřít plexi kryt.
Velká kvalita reprodukce ....
Ramínko má snadno snímatelný headschell, výměna přenosky je otázkou 5 minut když nepočítám seřízení snímacího úhlu a přesahu za trn ložiska.
To mě přimělo si pořídit další přenosku, vyrobenou v Ortofonu pro rakouský Pro-Ject Audiosystems.
Je MC s nízkým výstupem pro MC přenoskové předzesilovače.
Cena je plně srovnatelná s základníma MM přenoskama a její výhodu vysoké jakosti zvuku za minimální cenu využiji jen díky phonu ve svém předzesilovači.
Přenoska se celkem rychle rozehraje, využívaje automatického přehrávání LP na gramci, se jednu noc rozohnila na Bachovými kantátami z Eterny.
Pro mé potřeby běžného hifi poslechu, je kvalita více než uspokojivá. Automatický gramofon jehlu chrání vylučujíce přímé manuální spouštění ramínka a zařízením stop, které ramínko vrátí desku do držáku po dohrání desky.
Děkuji adminovi za přivítání, žel fotky nedodám, mé stereo neodpovídá zaměření fóra na nejvyší kvalitu reprodukce.
Bedny dělal Aleš Bílý s Dawsem, doladěné na můj subjektivní vkus s mírným poklesem na výškách a jsou jen střední kvality.
Stojanovky musím mít kvůli čtvercovému půdorysu pokoje, veškeré sloupy tu způsobily dunění. Akustiku nemám a kabely levné Oehlbachy NF-14 signál cinch a reprokabely pocínovaná křížová čtyřka v silikonové izolaci střídaná s koaxiálem.
Aparát je vintage z let kolem 1990 po pracném servisu a doufám, že mi vydrží dlouho.
Zvuk dobrý - všechno dobré
Re: efičak
Ahoj Eficak,myslim,ze v klude mozes supnut par fotiek,tiez som zvedavi a viem,ze nie som sam okrem admina. Tvoje prispevky sa super citaju
Marantz SA-11 S1 - Acoustic Revive Triple C - Leben CS-660P ( Matsushita 6cs7 x 6p3s-E ) Cerabase Slimline - ? - Harbeth Super HL 5 - Filtracia Noble-Audio - Isol8 Isolink Wave - rack Noble-Audio
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 17 dub 2011 21:07
- Bydliště: Ostrava
Re: efičak
Ahoj. Taky musím Ti napsat, že vložit fotografie v Tvém případě (i jiných) není nic nemistneho. Bo nejdůležitější je přístup a přehled. O čem v Tvém případě není pochybnosti. Myslím a pevně věřím, že doba co sami odešli někteří členové, kteří mi psali ať držím hubu, že nemám sestavu za milión tak hovno slyším, je dávno pryč. Zdar 3X.
CA, MFA, DYNAUDIO,PROJECT,FURUTECH,SUPRA,REL.......OSTRAVAR,BERNARD,ROHAN a jiné, hlavně hodně dobrého, nežli málo špatného.
Re: efičak
Nerad fotím a detail neumím.
Ronův Ortofon MC-10 Supreme v pozadí P-J Pick it MC-1.
Ronův Ortofon MC-10 Supreme v pozadí P-J Pick it MC-1.
Zvuk dobrý - všechno dobré