Zdeny

Diskuze o zdejších členech a jejich Hifi.
Zdeny
Příspěvky: 472
Registrován: 29 pro 2010 07:53

Zdeny

Příspěvek od Zdeny »

Dívám se, že jsem se vlastně ani nepředstavil a občas se zapojuji do diskuze. Jsem tedy takový anonym. Tímto bych chtěl svoji anonymitu legalizovat.

Je mi skoro 53 let, vystudoval jsem VŠ chemickou a nyní pracuji jako OSVČ + jeden stálý zaměstnanecký poměr ve strojní firmě. K hudbě jsem byl přiveden mým otcem, který chtěl, abych na něco hrál, tak, jako on. Asi ve 3. třídě jsem začal na klarinet a postupně jsem se propracoval až do stadia, kdy souběžně se studiem gymnázia jsem vystudoval i 4 roky konzervatoře v Pardubicích, jen na to nemám dekret, protože v 70. letech to nešlo. Bu´d jedno, nebo druhé. Rodiče se rozodli, že budu doktor, k čemuž nikdy nedošlo, takže jsem sice výuku hry na klarinet zakončil závěrečným vysvědčením, ale nemůžu o tom hovořit jako o vzdělání. Aktivní hra na hudební nástroj se postupně mísila s pasivní konzumací hudby reprodukované a někdy v období 75-77 jsem začal i doma bastlit tehdy "profláknuté" konstrukce různých Texanů, Transiwattů, Sinclairů, Zetawattů a pod. Hudbou jsem prostě začal žít až tak, že na nějakou dobu se dokonce stala ne nezanedbatelným zdrojem mých příjmů, které v dobách VŠ sudií dokázyl pokrýt plně provoz auta se vším všudy. Ke klarinetu přibyl i saxofon a tím se otevřely cesty k více produkované hdbě, než byla jen dechovka. Mj, na doby, kdy jsem hrál v různých malých i velkých dechovch tělesech, nikdy nezapomenu a bylo to jedno z mých nekrásnějších období.